Telecom News - עוזר אישי – העתיד של עולם השירותים העסקיים

עוזר אישי – העתיד של עולם השירותים העסקיים

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> עוזר אישי – העתיד של עולם השירותים העסקיים
עוזר אישי – העתיד של עולם השירותים העסקיים והפרטיים-פרסונליים גם יחד
מאת: אבי וייס, 21.9.13, 21:30ד"ר נאווה שקד
 
בלעדי: מעולם של זיהוי דיבור אנו הולכים לעולם של עוזר אישי, שמספק את כל השירותים באופן שקוף למשתמש במכשיר הנייד. סירי (של אפל) היא רק תחילת הדרך. מוקדי השירות יבוטלו ויוחלפו בעוזר אישי בתוכנה המקושר לכל מאגרי המידע.
 
"העוזר האישי מביא למשתמש את מצב חשבון הבנק שלו, בדיוק כמו שהוא מזמין לו פיצה", מדגישה ד"ר נאווה א. שקד, מנכ"לית Brit Business Technologies ומרצה בפקולטה להנדסה במכון הטכנולוגי חולון. "הכל חייב להשתנות ולהיות שקוף עבור העוזר האישי. זו אינטגרציה של מערכות הנעשית מאחורי הקלעים, כדי שהעוזר האישי יוכל לתפקד ולמלא את מה שהמשתמש מבקש ממנו".
 
קיימתי ראיון בלעדי עם ד"ר נאווה א. שקד, כדי לשמוע מה חדש בעולם זיהוי הדיבור ומוקדי שירות לקוחות, לאור המהפכות המהירות המתחוללות ממש מול עינינו בתחומים הללו.
 
שאלה: מה התחדש בעולם זיהוי הדיבור?
ד"ר נאווה א. שקד: "חזרתי אך לא מכבר מהכנס המרכזי בעולם לתחום טכנולוגיות זיהוי הדיבור, שהתקיים בניו יורק. הכנס השנה התחלק ל-3 כנסים מקבילים, שהתקיימו באותו מתחם:
 
א. כנס SpeechTEK 2013 שהוא כנס שנתי הגדול והמוביל בעולם בתחומי זיהוי דיבור.
ב. כנס CRM Evolution.
ג. כנס Customer Experience.
 
ההתפתחות הזו בתחום הכנסים מצביעה על שינוי הכיוון של תחום זיהוי הדיבור (Speech Recognition) המסורתי. הוא התפתח לכיוונים של טיפול בלקוחות, כחלק משירות הלקוחות. ל-3 הכנסים הייתה תערוכה משותפת, מה שבא להדגיש, שהתחומים משיקים זה לזה ומשלימים זה את זה. אני הצגתי, בין היתר את פרויקט "מייל אישי", שזו אפליקציה ייחודית, שזכתה להערכה והתלהבות גדולה. כ"כ השתתפתי בשני פאנלים בתחומי ממשק אדם-מכונה והעברתי סדנא בתחום ה- QA לעולם זיהוי הדיבור. כך שהקפתי את כל השינויים שיש בעולם בתחום זה".
 
שאלה: מה זה פרויקט "מייל אישי" שהצגת בכנס?
תשובה: "חברת ביטוח ישיר, ביוזמתו של המנכ"ל רביב צולר, בנתה חזון דיגיטלי לטיפול בלקוחות שלה. הרעיון הוא למנוע נדידה של לקוחות בין נציגי השירות. המימוש: לכל לקוח יש נציג שירות אישי, שאתו הוא מתכתב במייל. מגיעים להתכתבות הזו במחשב, בסמארטפון או בטאבלט. כל מערכות ה- ICT של הארגון מודעות לתהליך הזה ומסתנכרנות מולו, לרבות מערכות ה- CRM, ה- BI וכדומה.
 
כך, התקשורת בין הנציג ללקוח הופכת למתועדת, מבוקרת, אישית ונוחה לכל הצדדים. נבנה Template (תבנית) לצורת התקשורת הזו, כך שהמייל אינו פתוח לגמרי, הוא נעשה במעין טופס מובנה.
 
למערכת הדוא"ל הזו יש SLA ברור משלו. זה בפיקוח מלא של כל הדרגים בארגון, עד לרמת המנכ"ל, שרואה מה זמן התגובה במענה של הנציג לפניות הלקוח. לכל נושא, שמעלה הלקוח מול הנציג המטפל בו, יש SLA משלו לזמן הטיפול באותו נושא.
 
לאחר הכנסת המערכת, מתברר, שהנציגים מרוצים מהמערכת לא פחות מהלקוחות. בנוסף, המערכת מאפשרת ללקוח להוסיף אחרי כל שלב בטיפול את דעתו על הטיפול מצד הנציג האישי, בצורת סמיילים, שהוא מעניק לנציג. מהניסיון שהצטבר, לקוח ממוצע מייצר כ- 7 מיילים בשנה מול הנציג המטפל בו. זו מערכת חדשנית המייצגת את העולם החדש של טיפול בלקוחות".
 הביקור בארה"ב
שאלה: מה עוד למדת מהביקור בארה"ב?
תשובה: "ראיתי, שכל אנשי המקצוע בתעשייה, בכל הכנסים, שהתקיימו במקביל, אומרים, שכמה שהטכנולוגיה טובה, יש עדיין דברים בסיסיים, שאי אפשר להסתדר בלעדיהם ולכן העולם הולך בכוונים מאוד ברורים:
 
א. כשמדברים על שביעות הרצון של הלקוחות: מה זה אומר הלכה למעשה? זה אומר, שהמשתמשים רוצים להתנהל באופן טבעי מול הארגונים המספקים להם שירות. הם לא רוצים 'עקומת למידה' כדי להבין איך מוקד השירות עונה להם. הם רוצים להגיע ולקבל שירות במובייל, כי האנשים מסתובבים בכל מקום עם המובייל. בנוסף, הדור הצעיר לא רוצה להתאמץ. הם רוצים אפליקציה קלה על הסמארטפון או הטאבלט כדי לקבל שירות. הציבור לא מוכן יותר לשמוע את התפריטים הקוליים – IVR, שמלווים בהקשה על מספרים, כדי להגיע אחרי דקות ארוכות לנציג.
 
לכן, אנו במהלך מהיר של מעבר לעולם ה- NUI (ר"ת: Natural User Interface). הקשר בין נותני השירות ללקוחות התפתח בעשורים האחרונים במסלול הזה: GUI>VUI>MOU>NUI. הרעיון המרכזי: אסור להכביד על המשתמש. צריך לספק לו את כל האפשרויות לתקשורת לפי רצונו בצורה הכי קלה וניידת.
 
ב. עברנו לעידן ה- Multi-Channel. נגמר העידן של פנייה רק בטלפון דרך IVR. יש צורך בראייה הוליסטית, אינטגרטיבית של הטיפול בלקוח. דהיינו: צריך מערכת גמישה, שתתאים לכל צורות הפנייה של הלקוחות: קול, צ'ט, וידיאו, מייל, מסרונים וכיו"ב. הארגון צריך לכתוב אפליקציות ללקוחות, שתתאמנה לכל הצורות של הפנייה. נגמר העידן של קשר חד-ממשקי".  
 
שאלה: מה קרה לעולם הוותיק של זיהוי קול, שהתפתח במשך עשרות שנים?
תשובה: "קרה לו דבר טוב. עולם זיהוי הדיבור הפך להיות חלק מתעשייה שלמה, תעשיית הטיפול בלקוחות. לכן, ההתקדמות כעת של תחום זיהוי הדיבור היא טובה ובכיוון הנכון, אחרי שהתחום הזה דשדש במקום במשך עשרות שנים. הרעיון של NUI הוא הדבר הטוב ביותר שקרה לתחום זיהוי הקול.
 
אנשים לא ידעו מה זה 'זיהוי דיבור' לפני שסירי (Siri) של אפל יצאה לעולם. התחום הזה היה ונשאר נחלתם של כמה בעלי מקצוע 'משוגעים לדבר', עד שסירי פרצה לתודעה העולמית. היום, מדברים בכל כנס על VUI (ר"ת: Voice User Interface). לא דיברו על זה בעבר. אנו עברנו לפאזה אחרת לגמרי בתחום".
 
שאלה: לאן ההתפתחות הזו מובילה?
תשובה: "ללא ספק לכיוון של Personal Assistance ("עוזר\ת אישית"). השאלה המרכזית: איך הארגונים יודעים לתקשר עם הלקוחות. איך הם מפיקים תועלת מהתקשורת עם הלקוחות? יש המון חומר מוקלט בשיחות עם הלקוחות. האם הארגונים לומדים מזה?
 
מומחים כמוני לומדים מההקלטות הרבה מאוד. אנו לומדים את עולם המושגים של הלקוחות. לומדים על מה הם מדברים ושואלים. מכאן, אפשר להתקדם ולבנות ממשקים טובים יותר עם הלקוחות.
 
כיום, יש לזה כבר הבנה עסקית. מוקדי שירות זה דבר מאוד יקר. הזמן שמבלה לקוח במערכת התמיכה הוא מאוד יקר לארגון. ההבנה העסקית דוחפת את עולם ניתוח הקול וזיהוי הקול. זה מאפשר להוציא תובנות ממה שהלקוח מדבר. כל אלו אתגרים עבור המפתחים, כדי לפתור את בעיית הקשר הנכון עם הלקוח בראייה הוליסטית. שיחת הדיבור היא חלק מסדרת ממשקים מגוונים, שהשיחה עצמה היא רק אחת מהן.
 
לכן, נכנס כאן עולם 'הסייען האישי'. סירי היא מייצג בולט של ההתפתחות הזו. לסירי יש הצלחה ויש לה כבר מתחרות קשות לא מעטות:
א. Nina של ניואנס.
ב. Cortana של מיקרוסופט (בפיתוח).
ג. Google Now של גוגל.
ד. Evi של אמזון.
ה. Cluzee עוזר אישי מאוד חכם פרי פיתוח של חברת Tronton.
ה. ויש עוד, כמו:MyDA, Sigi, Assistant  ועוד.
 
דהיינו: לוקחים כלי של שירות לקוחות ומוסיפים לו תמונה של בחורה או בחור וזה הופך ל'עוזר\ת אישית'. אפשר למתג את זה עם שם החברה. יש דוגמאות יפות בתחום זה. למשל חברת נספרסו מיתגה עוזרת אישית מאוד מצליחה.
 
בתחום האקדמי יש כמה מומחים המובילים את התחום הזה בעולם ובראשם William (Bill) Meisel, שכתב את הספר The Software Society. הוא מוביל את הקו של השינוי החברתי העובר על האנושות עקב המעבר לשימוש בתוכנה, בכל תחום".
 
שאלה: האם "העוזר האישי" מתקשר למשתמש ולארגון בכל ערוצי התקשורת?
תשובה: "בהחלט. העוזר האישי אמור להבין את הצרכים של כל משתמש ולבצע עבורו מטלות, שהוא מעוניין לעשות. למשל: להזמין לו כרטיס טיסה, להזמין לו מקום במסעדה, לשלם לו חשבונות, לקנות לו מוצרים בסופרמרקט, כל צורך שהוא.
 
העוזר האישי זו מערכת, שאמורה להיות מתואמת עם מערכות משלימות רבות. המערכת צריכה לשמור על הסיסמה של המשתמש, היא יכולה להיות השלמה לטביעת אצבע, או כל דרך של זיהוי אחר, משום שהעוזר האישי עושה פעולות בשמו של מתקין התוכנה על המכשיר שלו".
 
שאלה: איך המערכות הללו עובדות?
תשובה: "רובן עובדות בענן. יש כאן הרבה אפשרויות ליישום. Nina עובדת למשל בענן. יש מערכות העובדות גם בסמארטפון עצמו וגם בענן, במקביל.
 
אנו נמצאים רק בתחילת הדרך בתחום 'העוזר האישי'. יש הרבה מקום להתפתחות. הכיוון הוא החשוב: נוכל להפעיל את העוזר האישי מכל מקום, על כל מכשיר קצה. המערכת תדע לתת מידע מותאם אישית בכל מכשיר. הנושא של הפרסונליזציה ימומש במכשירים דרך העוזר האישי. הפרסונליזציה תהיה מעבר לכל טכנולוגיה. העוזר האישי יכיר את האדם בעל המכשיר המפעיל אותו. המערכת תלמד את בעל המכשיר ותוכל אף לתת לו התראות והוראות, למשל: מתי ללכת לרופא, מתי לקחת תרופה, מתי לצאת לפגישה וכך הלאה.
 
מנקודת המבט של ארגונים, יהיו 2 עננים לעוזר האישי. יהיה הענן הפרטי והפרסונלי, ובצידו יהיה ענן של הארגון, שיספק שירותים עסקיים ושירות לקוחות למשתמש הקצה עם אותו כלי בדיוק. יהיה קשר ישיר בין העוזר האישי לעוזר העסקי. יהיו כאן ממשקים, שיתחברו ביחד למערכת אחת בידיו של המשתמש. ייעלם הצורך במוקד שירות לקוחות. הכל יעבור דרך העוזר האישי.
 
גם מאגרי המידע צריכים להשתנות. אם לעוזר האישי אין גישה ישירה למאגרי המידע, אז זמני התגובה יהיו איטיים והעוזר יפסיק לעזור באותה נקודה. לכן, העוזר חייב להיות מקושר באופן שקוף למאגרי המידע של כל נותני השירות. זו אינטגרציה לא פשוטה. צריך לעבוד קשה כדי לממש זאת ושזה יעבוד חלק".
 
שאלה: האם הארגונים מוכנים למהפכה הזו?
תשובה: "כן. דעת הקהל והלקוחות תקבע עבורם. אין לארגונים שום ברירה אלא ללכת על זה. הכוח הזה חזק מהם.
 
בנוסף, אף אחד לא יוכל לעבוד יותר לבד. צריך לתכנן את המערכות ולהתאים אותן לצרכנים. כולם צריכים לתכנן מערכות משותפות. הפיתוח לא יכול להתחיל מהנקודה הטכנולוגית כמו שמפתחים היום מוקדי שירות, אלא זה צריך לבוא מהשיווק. השיווק צריך לדווח מה הלקוח של הארגון צריך. הממשקים והאינטגרציה צריכים להתאים לצרכים הללו. הכל אמור להיות שקוף ו'לנגן' בצורה חלקה עבור הלקוח".
 
שאלה: מה החלום המקצועי שלך?
ד"ר נאווה א. שקד: "אני מאמינה, שהשוק הולך לכיוון של 'עוזר אישי' ככלי המוביל, גם בתחום הפרטי וגם בתחום הארגוני. צריך לבנות מערכות תקשורת ומערכות מידע התומכות ביכולות המתקדמות הללו. העוזר האישי, בלי שהוא יהיה פונקציונלי, הוא לא יעזור ולא יתקדם ככלי עזר לארגון.
 
כיום, משתמש נכנס לכל מאגר מידע אישי שלו כמו חשבון בנק, כרטיס אשראי, מאגרי מידע עסקי, מאגרי מידע פרטי, פורטל כלשהו, עם מערכות אימות וסיסמאות שונות לכל מערכת, עם תהליכי הזדהות שונים לכל מערכת. זה לא יכול לעבוד ככה בעולם של העוזר האישי. הכל חייב להשתנות מול המגמה הזו. אני רואה, שהעולם הולך לכיוון הזה בצורה ברורה ומהירה. זה הצורך של המשתמשים וזה מה שהם יקבלו". 
 
סרטון: נינה (Nina), העתיד של שירות הלקוחות בפעולה.



 
 
Bookmark and Share


 

LIVECITY

לוח מודעות

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 





6.1.25 - כח המוח - יכולות המוח האנושי בעידן הבינה המלאכותית

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.

שמרו על עצמכם והישמעו להנחיות פיקוד עורף. ורק בריאות לכל קוראינו!!!
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

שמרו על עצמכם והישמעו להנחיות פיקוד העורף, ורק בריאות לכל קוראינו!!!

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים