הסתיים פרויקט התקנת מערכת הלפ-דסק של SysAid ברשת שופרסל. המערכת מאפשרת טיפול מהיר בכ- 9,000 קריאות בחודש, המגיעות מכ- 300 סניפי שופרסל הפזורים ברחבי הארץ. היקף ההשקעה: כרבע מיליון ₪. מאת: Telecom News
בחירת ספק מרכזיות הענן המתאים לעסק שלך יכולה להיות משימה לא פשוטה. המדריך מספק סקירה כללית של הקריטריונים, שיש לקחת בחשבון בעת קבלת ההחלטה, ומסייע לך לבצע בחירה מושכלת עבור העסק שלך. מאת: מיכאל פנחס
לקוחות מצפים לרמת שירות הרבה יותר טובה מבלי להזדקק למעורבות רגולטורית. זמינות ואיכות מוקד שירות הלקוחות מהווה גורם מרכזי בהחלטת קנייה של מוצר או רכישת שירות. מאת: משה גרימברג
המועצה לשידורי כבלים ולוויין דיווחה לוועדת הכלכלה של הכנסת על אופן עמידת חברות הטלוויזיה הרב-ערוצית המפוקחות על-ידה בהוראות זמני ההמתנה למענה אנושי במוקדים הטלפוניים, כולל עדכון 19.9.22. Telecom News
מהו הסדר המחירים החדש לדמי הקש"ג (קישורי גומלין בחיוג בין ספקי תקשורת קווית וסלולרית)? מה זה אומר לעסקים ומה ניתן לעשות נוכח השינויים הדרסטיים? מהן ההמלצות המרכזיות בתחום זה לעסקים? מאת: מיכאל פנחס
אירועי השבועות האחרונים (במיוחד הפריצה ל-Voicenter) העלו מחדש שאלות רבות בנושא אבטחה. השאלה: ״האם אפשר לאבטח תשתיות טלפוניה בענן?״ מובילה לשאלה יותר מעניינת: ״על מי אני סומך בדיוק?״ מאת: ניר סמיונוביץ
מה זה "מוקד דיגיטלי" ולמי הוא נחוץ? איך בוחרים פתרון מוקד דיגיטלי מתאים לעסק? מהם היתרונות הכלכליים במעבר למוקד דיגיטלי? לאן הולך עולם השירות, המכירות והתמיכה בענן במוקדים דיגיטליים? מאת: מיכאל פנחס
כל מה שנציגי שיווק ומכירות צריכים לדעת כיצד ניתן להשתמש בתבונה בנתונים (ביג דאטה) ובבינה מלאכותית (AI) כדי לשפר את חוויית הלקוחות במוקדי שירות הלקוחות וליצור לקוחות מרוצים. מאת: רפי שקולניק
העוזרת הקולית מבוססת מערכת Teams עם זיהוי קולי מובנה, שמזהה מספר שפות וגם עברית. MIA יכולה להפעיל בקולו של הדובר (גם בעברית) כל יישום הקיים במערכת Office365. ב-6.7.21 ייערך וויבינר בנושא. Telecom News
מיקרוסופט משפרת את הקישוריות של פלטפורמת העבודה השיתופית Teams עם שאר תוכנות ה-Office, כולל פונקציות חדשות בצ'ט ותצורות חדשות לפגישות ב-Teams. ובממשק החדש של חוויית העובד Viva. מאת: Telecom News