מומחה תקשורת ותיק מדווח על חוויות ההתניידות לגולן טלקום ו- YouPhone. כנראה רבים חווים את החוויות הללו. תגובת החברות מציירת תמונה אחרת לגמרי וחיובית. שורה תחתונה: ההתניידות ממפעיל ותיק למפעיל חדש היא הרפתקאה, שצריך לדעת להתמודד איתה, גם בהיבטים הטכניים.
מאת:
אבי וייס, 9.7.13, 23:00
תיבת המייל שלי מוצפת בתלונות של מתניידים, די דומה למה שמתפרסם ברשתות חברתיות ובבלוגים. אולם, כל הפונים אלי עד כה לא היו מוכנים לחשיפת פרטיהם. בשבוע החולף קיבלתי התרשמות ממקור ראשון, ממומחה תקשורת ותיק, שכן מוכן לחשיפה שמו. לכן, אביא את התרשמותו היישר מפיו:
יובל ,ענתבי,
מנהל השיווק,
מורנט תקשורת, כתב לי:
"שלום אבי,
כאיש תקשורת ותיק הרגשתי חובה לבצע ניוד לשני מפעילים סלולרים חדשים ולדווח.
להלן התרשמותי:
גולן טלקום
התמיכה הטלפונית בעת ההצטרפות היתה לאחר המתנות ממושכות.
איכות שמע טובה.
לא ניתן לבצע הפניית שיחות באין מענה, תפוס או כללי, אל יעד אחר חוץ מחברת ביפר.
אין פתרון לסים משני לטאבלט.
בזמן תנועה ברכב או בין אתרים שונים יש התנתקויות תכופות.
הקול בחו"ל (בנדידה) נכשל ונחסם עי המפעיל האיטלקי עליו נדדתי.
הרשת כמה פעמים ביום מתאפסת והמכשיר אינו מראה קליטה סלולרית למשך דקות רבות.
תוכנית הגלישה של 9.9 ש"ח לטאבלט הינה בתעריף גלישה גבוה.
YouPhone
ההצטרפות קלה.
המידע הינו חסר. חסרים נתונים מפורטים על תעריפים ויכולת הרשת.
תא קולי ירוד ללא יכולת שליטה עצמית או גם דרך תמיכה בזמן עד למענה התשובה שקיבלתי. ככה זה -או שתבטל תא קולי או שתענה תוך חמישה צלצולים.
אשמח לשתף את קוראיך במידע."
תגובת גולן טלקום:
"אין צורך להמתין בכלל בעת ההצטרפות- שהרי ניתן להצטרף דרך האתר [באינטרנט] בקלות ובפשטות. זמן ההמתנה במוקד שירות הלקוחות הטלפוני הוא 3 דקות בממוצע. אם זמן ההמתנה עולה על 3 דקות ניתנת האופציה להשאיר הודעה ונציגי המוקד חוזרים ללקוח באותו היום.
נכון לעכשיו אפשר לבצע הפניית שיחות לתא הקולי או לביפר. בקרוב תהיה הרחבה של הנושא.
ניתן לקחת סים נוסף בהרשמה נפרדת ולהשתמש בו בטאבלט.
יש הרבה פחות ניתוקי שיחות מחברות אחרות בשוק.
לצערנו הרב עניין זה תלוי במפעיל המקומי (הניתוק בחו"ל).
לעניין הקליטה: זה אומר שחיפוש הרשת במכשיר הוא על מצב ידני, יש להעביר אותו לאוטומטי על מנת שיעבוד חלק.
לעניין תכנית הגלישה לטאבלט: התעריף הוא 9 אגורות בלבד למגה".
תגובת YouPhone:
"אנו שמחים לדעת כי הלקוח שבע רצון מאופן ההצטרפות והמעבר הפשוט ל-
YouPhone, כמו גם מאיכות השיחות וסך החוויה הכללית.
בימים אלה פועלת
YouPhone לשיפור וייעול השירות והמידע באתר, שיכלול גם מידע מפורט יותר על הרשת. אנו מציגים את מלוא התעריפים במסלולים השונים הן בעמוד המסלול ובמהלך הצטרפות של המנוי, והן במייל שנשלח אל הלקוח בסיום תהליך ההצטרפות.
באשר לחוויות השימוש בתא הקולי, כחלק מהפשטות, הוגדר מנגנון אחיד לשימוש בתא הקולי מבחינת משך הזמן עד למעבר לתא הקולי. פרמטר זה הינו קבוע והוגדר לאחר בחינה מדוקדקת שנותנת את המענה האופטימלי ללקוח – מצד אחד שלא יהיה מהיר מדי ומצד שני שיאפשר לצד שמחייג ללקוח להספיק להגיע לתא הקולי ולא לנתק".