הטמעת מערכת קשרי לקוחות Dynamics CRM עבור מוקד תמיכת לקוחות פרטיים המשרת 2.2 מיליון מחזיקי כרטיסי אשראי ו-800 נציגי שירות, שמהווה תשתית לשירות מהיר ולתמיכה במגוון לרבות חיבור לפלטפורמות מובייל ויכולת לספק שירותים עצמיים ללקוחות. מערכת ה-CRM, שנבנתה תוך שימת דגש על אבטחת מידע קפדנית, מאפשרת לנציג השירות לקבל את מלוא המידע על הלקוח במסך אחד ("מסך 360 מעלות") כדי להבין את צרכי הלקוח ואופן שימושו בכרטיס האשראי ולהתאים לו פתרונות. היא מקשרת מעל 100 מערכות ארגוניות שונות בצורה שקופה, ללא צורך בזיהוי נוסף של הנציג מול המערכות השונות ומשפרת את זמני התגובה ללקוח.