מדריך שלב אחר שלב כיצד לבחור ספק מרכזיה בענן עבור העסק שלך
בחירת ספק מרכזיות הענן המתאים לעסק שלך יכולה להיות משימה לא פשוטה. המדריך מספק סקירה כללית של הקריטריונים, שיש לקחת בחשבון בעת קבלת ההחלטה, ומסייע לך לבצע בחירה מושכלת עבור העסק שלך. מאת: מיכאל פנחס
| |
|
החשיבות של שירות לקוחות יוצא מן הכלל במוקדי השירות
לקוחות מצפים לרמת שירות הרבה יותר טובה מבלי להזדקק למעורבות רגולטורית. זמינות ואיכות מוקד שירות הלקוחות מהווה גורם מרכזי בהחלטת קנייה של מוצר או רכישת שירות. מאת: משה גרימברג
| |
|
איך חברות הוט ו-Yes עמדו בהוראות זמני המענה במוקדים הטלפוניים?
המועצה לשידורי כבלים ולוויין דיווחה לוועדת הכלכלה של הכנסת על אופן עמידת חברות הטלוויזיה הרב-ערוצית המפוקחות על-ידה בהוראות זמני ההמתנה למענה אנושי במוקדים הטלפוניים, כולל עדכון 19.9.22. Telecom News
| |
|
ההסדר החדש של דמי הקישוריות בטלפון הקווי והנייד: מהן המשמעויות לעסקים?
מהו הסדר המחירים החדש לדמי הקש"ג (קישורי גומלין בחיוג בין ספקי תקשורת קווית וסלולרית)? מה זה אומר לעסקים ומה ניתן לעשות נוכח השינויים הדרסטיים? מהן ההמלצות המרכזיות בתחום זה לעסקים? מאת: מיכאל פנחס
| |
|
אבטחת תשתיות טלפוניה בענן - האם יש דבר כזה?
אירועי השבועות האחרונים (במיוחד הפריצה ל-Voicenter) העלו מחדש שאלות רבות בנושא אבטחה. השאלה: ״האם אפשר לאבטח תשתיות טלפוניה בענן?״ מובילה לשאלה יותר מעניינת: ״על מי אני סומך בדיוק?״ מאת: ניר סמיונוביץ
| |
|
מוקדים דיגיטליים לפי רפורמת מש' התקשורת - אילו פתרונות חדשים יש בשוק?
מה זה "מוקד דיגיטלי" ולמי הוא נחוץ? איך בוחרים פתרון מוקד דיגיטלי מתאים לעסק? מהם היתרונות הכלכליים במעבר למוקד דיגיטלי? לאן הולך עולם השירות, המכירות והתמיכה בענן במוקדים דיגיטליים? מאת: מיכאל פנחס
| |
|
שירות הלקוחות יוצר חוויה חיובית אם מנצלים נכון נתונים בזמן הקשר עם הלקוח
כל מה שנציגי שיווק ומכירות צריכים לדעת כיצד ניתן להשתמש בתבונה בנתונים (ביג דאטה) ובבינה מלאכותית (AI) כדי לשפר את חוויית הלקוחות במוקדי שירות הלקוחות וליצור לקוחות מרוצים. מאת: רפי שקולניק
| |
|
MIA עוזרת קולית וירטואלית חדשה של אודיוקודס לרישום ותמלול פגישות בעסק
העוזרת הקולית מבוססת מערכת Teams עם זיהוי קולי מובנה, שמזהה מספר שפות וגם עברית. MIA יכולה להפעיל בקולו של הדובר (גם בעברית) כל יישום הקיים במערכת Office365. ב-6.7.21 ייערך וויבינר בנושא. Telecom News
| |
|
מיקרוסופט: פיצ'רים חדשים בפלטפורמת Teams לשיפור העבודה ההיברידית
מיקרוסופט משפרת את הקישוריות של פלטפורמת העבודה השיתופית Teams עם שאר תוכנות ה-Office, כולל פונקציות חדשות בצ'ט ותצורות חדשות לפגישות ב-Teams. ובממשק החדש של חוויית העובד Viva. מאת: Telecom News
| |
|
שירות Zoom Phone טלפוניה מבוססת ענן מושק בארץ עם 3 ״טלפוני זום״
השירות והמכשירים יסייעו לעסקים וארגונים לניהול שיחות בסביבת העבודה ההיברידית מהמשרדים הביתיים ועד לחללי העבודה המשותפים. מאת: מערכת Telecom News
| |
|
קבוצת גטר השיקה פתרון חדשני לניהול שיחות ועידה מבית Grandstream
המערכת מאפשרת לשתף עד 150 משתתפים בשיחת ועידה אחת וחיבור ישיר ל-Zoom ו-Teams. מהם החידושים? מאת: מערכת Telecom News
| |
|
איך יפעלו מוקדי השירות של חברות התקשורת ביום הבחירות לכנסת ה-24?
הבחירות לכנסת ה-24 יצאו לדרך. אולם, רוב אם לא כל חברות התקשורת בתחומים הקווי, הטלוויזיה והסלולר, תפעלנה ביום הבחירות "במתכונת שבת" בניגוד לחוק ולתקנות של ועדת הבחירות. מאת: אבי וייס
| |
|
מרכזיה בענן: כל מה שחשוב לדעת
מהי מרכזיה בענן? מהם יתרונותיה לארגונים /עסקים? איך שומרים על אבטחת המידע העובר בה? איך מתחילים לעבור מפתרונות תקשורת קווית למרכזיית ענן? מאת: עוז כהן
| |
|
איך מחברים את Microsoft Teams לעולם הטלפוניה בצורה פשוטה?
קורס ראשון בארץ למשתמשים בפלטפורמת השיתוף TEAMS של מיקרוסופט ומבקשים לצור אינטגרציה מלאה למערכות הטלפוניה שלהם באמצעות שימוש בכלי Audiocodes, שפותחו לשם כך. מאת: מערכת Telecom News
| |
|
איך מפסיקים להיות פראיירים ומתנתקים משירותי IP-Centrex של בזק וסלקום?
למה שורר מצב בלתי נתפס בו יש כ-150,000 לקוחות עסקיים "פראיירים" בשירותי הסנטרקס של בזק ועוד שליש מכמות זו בסלקום? למה הם עדיין תקועים עם הדבר המיושן, היקר, הפגום וחסר הערך העסקי הזה? מאת: מיכאל פנחס
| |
|
בגלל הקורונה, שימוש בחינם בפלטפורמת Teams כדי להקל על עבודה מרחוק
עוד שימוש, שאושר ע"י מיקרוסופט, הוא ביכולות ה-Broadcast-העברת מסרים ממנהלים בכירים לעובדים. ע"י העמדת היישום הייעודי הזה למקומות עבודה ועובדים, החברה מקווה לתמוך בבריאות הציבור ובבטיחותו.Telecom News
| |
|
מוקדי שירות לקוחות של המאה ה-21 עם חוויית לקוח כבר כאן, מתוצרת כחול לבן
חשיפת פתרונות חדשניים וחכמים, שכבר פועלים בארץ בתחום מוקדי שירות לקוחות (Contact Centers), ונמצאים כיום בכל התחומים, בכל פלחי השוק, כאשר רובם מפותחים בישראל. מאת: אבי וייס
| |
|
מוקדים טלפונים של שירותי ההצלה והחירום בישראל - האם הם יאוחדו?
כל מה שמנהל ובעל עסק צריכים לדעת על מוקדי שירות טלפוני לחירום ולהצלה (וגם על מוקדי שירות טלפוני לעסקים וארגונים) בישראל. ובמיוחד, האם המוקדים יאוחדו ויספקו שירותים המתאימים למאה ה-21? מאת: מיכאל פנחס
| |
|
הוטמעה במוקד 102 כיבוי אש מערכת המונעת התקפות על מרכזיית החירום
המערכת המשודרגת מבוססת בינה מלאכותית פועלת נגד מתקפות של מאות אלפי שיחות מטרידות ממקורות פרטיים ומהרשות הפלסטינית החוסמות אפשרות מאזרחים לפנות למוקד החירום ולקבל סיוע. מאת: מערכת Telecom News
| |
|
משטרת ישראל תבצע קפיצת מדרגה במוקדי 100 לעולם "הרב ערוצי"
לקראת כנס ה-ICT הגדול ביותר בישראל, שיתקיים בקרוב (בינת אקספו 2019), נחשפים פתרונות ופרויקטים חדשניים, דוגמת מוקד ה-Omni-Channel החדיש, שייבנה במוקדי 100 של המשטרה, ו- Data Center חדש. מאת: אבי וייס
| |
|
|