הטמעת פתרון למניעת הונאות ע"י מתקשרים מתחזים למוקדי שירות לקוחות, שמבוסס על טכנולוגיית זיהוי קול ביומטרית המאפשרת לזהות אנשים עפ"י חתימת קול ייחודית. הפתרון משתלב עם הכלי לניהול אירועי סיכון של נייס כדלקמן:
מזהה אינטראקציות עם מתחזים על פי חתימת הקול הייחודית של המתקשר.
משווה את כל האינטראקציות מול רשימת מעקב של חשודים הידועים כמתחזים.
מדרג את רמת הסיכון של כל אינטראקציה ויוצר התראות לאינטראקציות בסיכון גבוה.
מאפשר בדיקה נוספת לאירועים, שזוהו כאירועים “בסיכון גבוה", באמצעות כלי לניהול אירועי סיכון של נייס. שמאחד מידע מכל מערכת ניטור קיימת ומשלב את כל ההתרעות בכלל הארגון - סניפים, כספומטים, אתרי אינטרנט ומוקדי שירות לקוחות.