Telecom News - מועדון הלקוחות של חברת התקשורת הוא המפתח להצלחתה והבסיס לשרידותה

מועדון הלקוחות של חברת התקשורת הוא המפתח להצלחתה והבסיס לשרידותה

דף הבית >> דעות ומחקרים >> על סדר היום >> מועדון הלקוחות של חברת התקשורת הוא המפתח להצלחתה והבסיס לשרידותה
חברות התקשורת עומדות בפני "צונמי" של שינויים. כיצד חברת תקשורת (קווית וסלולרית) יכולה לשרוד בתוך המהומה ומה המפתח לשרידותה. נקודת מבט מפתיעה מפי אביחי דגני, שמציע לחברות התקשורת "להחליף דיסקט" ולחפש את הלקוחות והעתיד הכלכלי שלהן במקום אחר ממה שהן רגילות לעשות כיום
מאת: אבי וייס, 13.11.13, 20:10IPgallery Logo

בלעדי: חברות התקשורת בעולם, כמו גם בישראל, מצויות בתוך תהליך של "צונמי" המכה בהן מכל כיוון. בישראל, המכות מגיעות גם מכיוון תחרות חדשה, גם בהורדת מחירים וגם מפיתוח מודלים עסקיים המשנים את כל הפרדיגמות המוכרות בעולם התקשורת, כפי שניתחנו בהרחבה את היוזמה של IBC לפריסת סיב לכל בית ועסק בישראל (FTTH). במקביל, מתרחשת מהפכת הסלולר (וכעת גם מהפכת ה- WiFi). אלו מהפכות ה"צומחות מלמטה", ממשתמשי הקצה עצמם, שעוברים בהמוניהם להשתמש במכשירי קצה חכמים, מהירים ורחבי פס. 

מול זה, חברות התקשורת הגדולות בישראל נמצאות בפיגור טכנולוגי ענק (בכל השוואה בינלאומית). אין בישראל שירותי ענן בתקשורת ואין דור רביעי בסלולר. גם לא יהיה בקרוב. מדובר במצב די אומלל, שלא מבשר טובות לחברות התקשורת. 

לכן, הלכתי לשמוע מה יש לאביחי דגני לומר לחברות התקשורת. אביחי דגני הוא מנכ"ל IPgallery מרעננה, עם ותק רב שנים בעולם התקשורת, עם ניסיון בעולם מתגי התקשורת של חברות התקשורת, תקני עולם התקשורת ועולם ה- IP. 

לדברי אביחי דגני, אנו רואים כעת שתי עולמות שמתקיימים זה לצד זה:
א. עולם השירותים בענן.
ב. עולם האפליקציות.

העתיד הוא די ברור: ספקי התקשורת יהיו (או יותר נכון, אמורים להיות) ספקי השירותים בענן. מעבר לכך, יהיה עולם שלם של אפליקציות, שתספקנה דרישות מקומיות או ספציפיות של אנשים ועסקים. גם כאן ספקי התקשורת יכולים להוביל.

איך ספקי התקשורת יכולים להוביל את שני העולמות הללו? אם יראו בהם את עולמות מוצרי הצריכה העתידיים שלהם. יש בעולם האמיתי חנויות המתמחות בלחם מיוחד לאניני טעם ויש סופרמרקטים גדולים המספקים את הכל. הסופרמקרט הגדול שיש בו הכל זה המקבילה של ה- One Stop Shop של עולם התקשורת. לכן, שני העולמות הללו חיים במקביל ואין מה להרתע מהקיום שלהם בצוותא, זה לצד זה. 

מכאן, שכל ספק תקשורת הרוצה להצליח, צריך לראות את עצמו קודם כל כ- One Stop Shop. הוא לא יכול להיות "צינור טיפש". זה בסיס לצמיחה ולהיותו רווחי, גם בשוק תחרותי ותזזיתי. 

אז איך ספק התקשורת יוכל להצליח? המפתח הוא בנכסים שיש לספק התקשורת. לכל ספק תקשורת יש ביד כמה נכסים. הנכס החשוב ביותר עבורו והבולט ביותר הוא "מועדון הלקוחות". זה הבסיס לספק כל סוג של שירותי תקשורת וכל שירותי ערך מוסף. דהיינו: ספק התקשורת לא צריך לראות את עצמו כספק שירותי תקשורת ללקוחות הקצה. הוא קודם כל צריך לראות את עצמו כספק תשתיות לספקי שירותים אחרים, שהם יספקו שירותים ללקוחות הקצה. הוא צריך לפתח יכולות, שספקים של שירותים מכל סוג יוכלו לספק ולמכור את השירותים שלהם דרך הענן שלו

הנכס העיקרי הנוסף שיש לספק התקשורת הן מערכות ה- IT שלו. הוא חייב להפוך את המערכות הללו מהוצאה מתמדת להכנסה שתצבור תאוצה. הוא חייב לרתום את כל יחידות ה- IT שלו, כדי שתהפוכנה מגוף פנימי המוציא כסף לגוף המביא כסף מבחוץ ומייצר הכנסות עולות. החיבור של מערכות ה- IT עם מערכות שירותי התקשורת נעשה דרך פלטפורמות שירותים. זה כמובן מתאים להתפתחויות האחרונות בעולם התקשורת, של ה- SDN וה- NFV. אלו פלטפורמות, שתאפשרנה לספקי שירותים חיצוניים להציע שירותים ופעילויות בענן של ספק התקשורת.

הנכס הגדול, שטרם נוצל בחברות התקשורת, הוא "מועדון הלקוחות". ספקי התקשורת רואים כיום את הלקוחות כמקור ל- ARPU וסופרים אותם כבודדים המביאים הכנסות. הכסף הגדול לא יגיע מהכיוון הזה. מה שהכי חשוב זה להפיק הכנסות מ"מועדון הלקוחות". דהיינו: לספק שירותים ויכולות לחברות חיצוניות הרוצות לספק פתרונות ללקוחות הקצה. המודל החדש הוא מסוג: B2B2C. לא רק B2C, כמו שחברות התקשורת עושות כיום.

לכן, חברות התקשורת זקוקות לפלטפורמות תקשורת ברמה גבוה, כדי שספקי השירותים יגיעו אליהן ולא לאינטגרטורים וספקי פתרונות אחרים. השירותים יכולים להיות מכל סוג, אפילו Whatsupp. אין להרתע מלהציע כל דבר, גם מה שנראה OTT (ר"ת: Over The Top) טהור. לקוחות הקצה רוצים מסרים מיידיים ב- Whatsapp, אז אין סיבה שלספק התקשורת לא תהיה פלטפורמה כזו, לספק שירותים מבוססי Whatsapp. שירותי מסרים יכולים להיות הבסיס להרבה שירותים אחרים. דוגמה: לסוכני ביטוח הרוצים לשלוח הודעות ועדכונים ללקוחות שלהם. זו פלטפורמה למסרים, עם אין ספור יישומים, שניתן לבנות עליה. ספק התקשורת לא יכול רק לקטר ש- Whatsapp מורידה לו את היקף השימוש ב- SMS. הוא צריך למנף את היישום הזה לפלטפורמה שלו, כך שהוא עצמו יוכל לעשות מזה כסף. 

בעבר, ספקי התקשורת ניסו לקדם שירותים על ה- IMS. אולם, זה היה איטי מדי לקצב ההתפתחות של השירותים בשוק. אחר כך הלכו ל- RCS. זה לא התאים לשוק. הבעיה: הספקים היו כבר מזמן צריכים לעבור לענן, בגלל הקצב המהיר של עדכונים וחידושים באפליקציות ובשירותים. רק בענן ניתן לספק שירותים מהירים וכוללים. צריך HTML5 וצריך ענן. עם הלוגיקה של ענן.

שירותי RCS עם Client במכשיר הקצה זה לא מציאותי. היה צריך להפריד את ה- RCS מה- IMS ולעבור ישר ל- Thin Client ולשירותי ענן. מחזיקים גדודי מפתחים בחברות התקשורת ובספקי היישומים שלהם, כדי לפתח Clients. זה עולם שהיה צריך להיעלם מזמן.

ספק התקשורת לא יכול להסתפק בשירותים הבסיסיים של קול, מסרים, וידיאו ו- Data. אלו שירותים בסיסיים, שיהפכו אותו ל"צינור טיפש". העידן החדש הוא עידן הטאבלטים והסמארטפונים. הספקים נתקעו עם מה שהיה להם בעבר: קול, SMS ו- Data  ומאפשרים לכל השאר "לרכב להם על הגב". כל האפליקציות למכשירים הניידים מגיעות כיום מהחנויות של גוגל ואפל. זה לא הגיוני. ספקי התקשורת לא יכולים להיכנע לגישת ה- OTT. זה יוביל אותם לפשיטת רגל. 

החשיבה הנכונה של ספק תקשורת חפץ חיים היא זו (כך לדברי אביחי דגני): "יש לי לקוחות. הרבה. אז איך אני ממנף את הרשימה של הלקוחות?" זו החשיבה של "מועדון לקוחות". באפליקציות של גוגל ואפל אין שום אחריות, אין QoS, אין תמיכה, אין שירות, אין כלום, יש רק הורדה ועדכון. לכן, לספק התקשורת יש יתרונות. הוא יודע לתת שירות והוא יודע לתת לאחרים לתת שירות. לכן, הוא צריך לטפח את "מועדון הלקוחות" שלו ולמנף אותו כדי שיביא לו הכנסות לטווח ארוך.

אנו נמצאים היום בראשיתה של מהפכה, שדי דומה למהפכה התעשייתית. זה משנה סדרי עולם. החברות בעולם התקשורת רואות, שהאפליקציות הרחיקו את הלקוחות ממקור ההכנסה שלהן. אבל, חברות התקשורת לא מסתכלות על זה במבט נכון. העולם העתידי הוא עולם של שילוב שירותי ה- IT עם עולם התקשורת. אם הן תיבננה פלטפורמות נכונות, הן תוכלנה לספק את השירותים הנכונים, בעצמן ודרך ספקי שירות, שיהיו שותפים לגישה הזו.

החזון המרכזי: בזכות "מועדון הלקוחות", אפשר לעשות וליישם הרבה שירותים על הרשת של ספק התקשורת. שירותים עשירים ומתקדמים. זה יכול להיות בכל תחום, החל מהזמנת כרטיסי טיסה וכלה בהזמנת מוצרים ושירותים מכל סוג. הטלפון הסלולרי יהפוך לכלי מכירתי עבור ספק התקשורת. ה- CRM של חברות התקשורת אמור להיות CRM של שירותים כלפי חוץ, ולא של מתן תמיכה כלפי פנים.

זה דורש התמחות אחרת של העובדים בחברות התקשורת. אולם, זה לא בשמיים. זה תהליך שכבר החל. למשל, בארה"ב, אצל ורייזון ו- AT&T המהפך הזה כבר החל ומתגשם במלואו. בישראל, טרם שמעו כל כך. אבל זה יגיע.

ברשתות התקשורת לרבות בדור הרביעי יש יכולות המתאימות לעולם החדש של השירותים. אפשר למנף את היכולות הללו דרך "מועדון הלקוחות" ולהגיע לשווקים ורטיקליים רבים. למשל: למידה מרחוק, עבודה מרחוק, רפואה מרחוק, לוגיסטיקה, עבודה קבוצתית ועוד. השמיים הם הגבול. לקוחות עסקיים מצפים לקבל שירותים המותאמים לצרכים הספציפיים שלהם. ספק התקשורת יוכל לספק את הפלטפורמות המתאימות לכך. ניתן לתת פרסונליזציה גם ללקוחות הפרטיים. שירותי OTT יכולים להיכנס לתוך הפלטפורמות של ספק התקשורת. הוא יוכל לספק פרסונליזציה איכותית. זאת הלקוח לא ימצא בשום מקום אחר. ספק התקשורת יכול לייצר UI (ממשק משתמש), שיותאם אישית לכל לקוח קצה ויספק לו חוויות שימוש. זה הכוח של ספק התקשורת.

שירותים למגזר העסקי אינם רק IP Centrex או Hosted PBX. זה עבר מן העולם. צריך לספק שירותי תקשורת בענן. ממזמן. הרי היה ברור כבר לפני שנים, שהמחירים יורדים והתחרות גוברת. היה ברור, שהאפליקציות החדשות דורשות עדכונים כל הזמן. לכן, כל הלוגיקה של השירות הייתה מזמן חייבת לעבור לענן.

ה- SDN תפס וה- NFV דוחף את השוק קדימה. הכל הופך לווירטואלי. איך בשוק התקשורת לא הבינו את התפתחות הווירטואליזציה? הרי יש כאן חסכון גדול מכל היבט, גם מההיבט של השרתים. הווירטואליזציה חשובה כדי לספק שירותים. ספקים נתקעו עם שירותי טלפון של המאה ה- 19 במקום לפתח אפליקציות בענן. היום, זה עולם לגמרי אחר הדורש רמה גבוהה יותר של שירותים. החברות הגדולות בעולם כבר הבינו, שהעולם משתנה והולך לענן עם אפליקציות בענן. זה עולם חדש, שמסתובב בו הרבה מאוד כסף, אבל הוא לא מגיע לחברות התקשורת, אלא לסטארטאפים ולחברות מוטות אינטרנט. לגוגל, אמזון וליאהו! אין פתרונות של ה- Core. הם רק בעולם הווירטואלי. 

לכן, חברות התקשורת, כולל אלו בישראל, אמורות לבצע כמה שיותר מהר את המעבר מעולם הטלפוניה הישן לעולם החדש של אפליקציות בענן. זה לא תהליך פשוט. כדי לספק פתרונות לספקי שירות ולעסקים, צריך פלטפורמות אחרות. יש צורך לבנות הכל בענן, כולל טלוויזיה בענן. דהיינו: לא צריך יותר את הממיר וכל הקופסאות הקיימות בבית או בעסק. הכל בענן. הלקוח יקבל תפיסת תקשורת אחרת וכלי ניהול אחרים.

השיטה החדשה תכלול פורטל שירותים של ספק התקשורת. יהיו שם כל השירותים, כולל גיבויים ושירותי ענן מכל סוג. תהיה בפורטל יכולת פרסונליזציה ושליטה בהגדרות ע"י כל משתמש קצה. זה יהיה בשיטת ה- SSO (ר"ת: Single Sign On). כניסה אחת לכל השירותים. מקבלים הכל, כולל Billing מאוחד.

כל השירותים צריכים להתרכז ב- Carrier Cloud. הכל ידבר ב- NFV עם התשתיות. בנוסף, יש להכניס לענן את ה- Carrier OTT. מערכות ה- OTT ידעו לרוץ היטב בתוך המערכת של ספק השירות ולא מחוצה לו, כמו שזה היום. ה- OTT של ספק התקשורת יהיה כפוף לכל הרגולציה של עולם התקשורת ויינתן ללקוחות הקצה באיכות של Carrier Grade.

הדבר החשוב שיש לזכור: אין במערכות הללו Client. זה הבסיס לשינוי מהמצב של היום. מאוד חשוב לדעת להתממשק למערכות הפנימיות והקיימות של ספק התקשורת. כל הפתרונות החדשים הם פתרונות של תוכנה. חשוב, שספקי התקשורת יצאו מהקיבעון המחשבתי שלהם. הם חשבו, שיש להם פתרונות והם תקניים, אבל זה לא נכון ולא התאים לצרכי השוק. חברות רבות נפלו ורבות עוד תיפולנה, כי הן לא מבינות, שהעולם זז בכיוון אחר לגמרי.

מי שמצליח זה מי שמתחדש. מי שמבין לאן העולם הולך. לחלק מהספקים כבר "נפל האסימון". אבל חלק עדיין תקועים בעבר. המעבר לענן נתפס אצלם כמעבר דרמטי וטראומטי. זה לא הגיוני. המעבר מ- Client לענן הוא שינוי משמעותי ונחוץ. צריך לחזור למושגים של עולם ה-Services הנמצאים ב- Core, בענן. העתיד הוא Carrier Cloud. אלפי התכניתנים העובדים על Clients לחברות התקשורת לא מביאים כל תועלת. צריך להסב אותם למפתחים בעולם העננים. אין שום דרך אחרת. כך לדברי אביחי דגני

 
ענן



 
 
Bookmark and Share


 

LIVECITY

לוח מודעות

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




INTENT 2024 - 19.11.24

2.12.24 - Telco 2024

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.

שמרו על עצמכם והישמעו להנחיות פיקוד עורף. ורק בריאות לכל קוראינו!!!
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

שמרו על עצמכם והישמעו להנחיות פיקוד העורף, ורק בריאות לכל קוראינו!!!

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים