לאפשר לפונים למרכז שירות ומידע ארצי של רשות ההגירה והאוכלוסין לא להמתין על הקו ולתת לעוזר האישי (רובי הרובוט) לעשות את העבודה בשבילם ולהמתין עבורם לנציג השירות.
באמצעות האפליקציה ניתן לעבור בין התפריטים השונים ללא צורך בהמתנה, לקבל מידע אודות השירותים הנבחרים ודרכי הגשת הבקשה. ום בכל זאת רוצים לדבר עם נציג, לוחצים על "רובי תשיג לי" והרובוט יתקשר למרכז השירות, ימתין על הקו ויתקשר למשתמש כאשר נציג השירות יהיה זמין לקבלת השיחה. אם מעדיפים מועד אחר, בוחרים את היום והזמן שבו רוצים לקבל את השיחה (בשעות פעילות המוקד) וממתינים במועד זה לשיחה המיועדת.
הערה חשובה: אין לראות בפרסום התוכנה באתר בגדר המלצה, או להצביע על כך שהיא נבדקה על ידי האתר. מומלץ לכל קורא לבחון התאמת כל תוכנה, שירות או יישום לצרכיו ולדרישותיו, גם אם הם מסופקים בחינם.