הטמעת מערכת ניהול משאבי אנוש. המערכת מאפשרת ללאומי קארד לנהל את נתוני העובדים, את "מחזור חייהם" בחברה ואת נתוני השכר שלהם בבסיס נתונים אחד. במערכת משאבי אנוש מנוהלים נתונים אישיים, נתוני העסקה, תפקידים, השכלה, הגשת מועמדויות לתפקידים וכד'. היא מכילה מודול הדרכה, שמאפשר תיעוד פעילויות ההכשרה בהן משתתפים עובדים/מנהלים. נתוני המערכת משמשים בזמן אמת גם למערכות נוספות כגון הפורטל הארגוני, מערכת CRM, מערכת ניהול הרשאות, באופן המאפשר אינטגרציה טובה יותר ובקרת נתוני עובדים מול השכר. המערכת גם מאפשרת להפיק דוחות ומידע ניהולי באופן ידידותי ע"י גורמים שונים בארגון.