האם יש גבולות לפרסום מקוון? בהחלט כן. כך לטענת יו"ר ויצו, בתגובה לפרסומת ויראלית של הארץ שרצה באינטרנט, לקידום הרשמת מנויים לעיתון הארץ, פרסום ויראלי שעבר את "גבולות הטעם הטוב", לדעת רבים.
מאת: מערכת Telecom News, 13.8.13, 09:00
"גופה של אישה אינו מוצר צריכה" - כך נכתב ע"י יו"ר
ויצו ל
עמוס שוקן, מו"ל הארץ
מצ"ב מכתב של
גילה אשרת, בתמונה, יו"ר ויצו ישראל, ל
עמוס שוקן, בעניין הפרסומות, שרצה ברשת בימים האחרונים, אשר לוקה בטעם רע, ועושה נזק לנשים בישראל.
אין ספק שהמכתב מדבר בעד עצמו. למה הארץ הגיע למצב בו הוא נזקק לגימיקים כל כך ירודים כדי להבליט את עצם קיומו? קישור למאמר הסבר מצוי כאן למטה.
עוד נכתב במכתבה של יו"ר ויצו: "
גופה של האישה איננו מוצר צריכה, הפיכת מיניותה של אישה ל"חווית משתמש בעיתון" הוא מסר חברתי רע, שיש בו נזק והוא מצעיד את החברה לאחור במקום קדימה.
המסר הכפול שמתבטא בפרסומת זו הוא ברור, שלא לומר נדוש ומיושן"
"דברים כדורבנות".
צילום: כפיר מאיר