הטמעה ויישום מערכת CRM עבור מוקדי השירות ב-YES. הוטמעה מערכת CRM המבוססת על פתרוןMicrosoft Dynamics CRM , שמכונה CCRM-Customer Centric Revenue Management. פתרון ה-CCRM מאפשר אינטגרציה בין מוצרי ה-CRM של Microsoft Dynamics לבין סוויטת ה-Billing המשמשים את החברה. המערכת מאפשרת ניהול תהליכים שירותיים ועסקיים מול לקוחות החברה באופן המעצים את חווית הלקוח ומייעל את עבודת הנציג. המערכת מאפשרת ניהול פניות ע"י מנוע תהליכים, אוטומציה של תהליכים עסקיים, הגדרת תסריטי שיחה, ניהול תכתובות עם הלקוח, שיקוף Dashboards למנהלים ונציגים וממשקים למערכת הלוויינית. כמו כן, שולב פתרון לשולחן עבודה אחוד באמצעות CCA של מיקרוסופט, שמהווה חלק מסוויטת הפתרונות של Dynamics CRM. פתרון זה מאפשר Integration on the Glass בין ה- CRM של המוקדן לבין מערכות תפעוליות נוספות. כל זאת, בקונטקסט אחיד של לקוח.