Telecom News - עדכונים ממשפט תיק הצוללות (תיק 3000) מ-18.6.24 והלאה

עדכונים ממשפט תיק הצוללות (תיק 3000) מ-18.6.24 והלאה

דף הבית >> כתבות ראשיות לדף הבית >> בלעדי >> עדכונים ממשפט תיק הצוללות (תיק 3000) מ-18.6.24 והלאה
כתבת המשך של הכתבה: עדכונים ממשפט תיק הצוללות (תיק 3000) מ-12.3.24 עד 16.6.24, שהחלה בעדות עדי התביעה החוקר אורי קנר במשפט הזוטא בתיק 3000 בעניין הודאותיו של "עד המדינה לשעבר" - מיקי גנור, והמשיכה בעדות עד התביעה האחרון תנ"צ יואב תלם.SUBMARINE FREE

הכתבה הקודמת עדכונים ממשפט תיק הצוללות (תיק 3000) מ-11.1.24 עד 7.3.24שעסקה בעדות החוקר עודד שאטה במשפט הזוטא בתיק 3000 והמשיכה עם עדות מיקו גנאדי, ליאור נוי ושגיא מריאן,  באה בהמשך לכתבה מי הניע את חקירת "תיק הצוללות" (תיק 3000)? - לא מה שחשבתם! שעסקה ב"הרמת מסך", שנשענת רק על מסמכים! מעל החלקים הנסתרים של "תפירת תיק 3000" שמתנהל, משום מה, ב-2 אולמות במקביל בביהמ"ש המחוזי בת"א, פרשה חמורה ביותר של "תפירת תיק" הנמצאת בתסבוכת משפטית, כולל דיווחים לקראת "משפט זוטא" בעניין הודאותיו של "עד המדינה לשעבר" - מיקי גנור, ודיווחים על תחילת המשפט עצמו - כולל 5 ימי עדותו של ניצב מוטי לוי מפקד להב 433. כתבה שדיווחה על הנושא הזה מ-23.7.23 עד 4.1.24 כולל.

הכתבה הנוכחית עוסקת בפרשת ההגנה: בעדות מיקי גנור עצמו במשפט שלו בתיק 3000 החל מ-18.6.24 והלאה.
כ"כ, החלטת הוועדה הממלכתית לעניין רכש הצוללות (בעדכון 24.6.24), ובעדות עו"ד דוד שמרון במשפט תיקי האלפים בהתייחס לתיק הצוללות.


מאת: מערכת Telecom News, 18.6.24, 10:56

18.6.24: חקירה ראשית של מיקי גנור:
היום מתחילה פרשת ההגנה בתיק 3000 בעדותו הראשית של מיקי גנור, שצפויה להקיף את כל זוועות תיק 3000.

א. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
מיקי גנור: כבר בנסיעה ללהב 433 אחרי החיפוש בבית שלי, אורי קנר שאל אותי על ביבי, הוא המשיך את הנרטיב של רביב דרוקר ובן כספית: מיקי גנור: "הייתה נסיעה ללהב מהבית שלי, לא זכרתי את שם החוקר, אני יודע שזה אורי קנר, בשנייה הראשונה הוא שאל על ביבי, אתם גרים באותו רחוב, ואתם עובדים ביחד, נראה לי בשלב הזה כשיחת רכילות, לא ייחסתי להתעניינות חשיבות. אמרתי, אוקיי, יש את דרוקר וכספית, הוא ממשיך את הנרטיב שלהם. לא הייתה פגישה, הכלבה שלי התנפלה על ביבי כשהוא עבר ברחוב, אמרתי סליחה ובזה התסיימה הפגישה שלי עם ביבי".

ואוו! מיקי גנור: המשטרה/פרקליטות - קבלני מישנה של רביב דרוקר: גנור: "בחקירה הראשונה, אני מתחיל לחשוב שהחוקרים לוקחים את התחקיר של דרוקר ברצינות וחבורת המלומדים שיושבים פה (נציגי הפרקליטות). המחשבה שעברה לי, שהמשטרה היא קבלן מישנה של דרוקר. עדיין לא נופלים לי כל האסימונים. עברו חודשים על גבי חודשים, המימשק שלי עם ביבי היה האירוע עם הכלבה ועוד אירוע קטן, וגם יובל שטיינץ, שתרמתי לו בפריימריז, לא ראיתי שום קשר למה שהחוקר אמר, למציאות".

בום! מיקי גנור: המטרה הייתה להוריד את הראש של ביבי, דרוקר סימן את המטרה: גנור: "המטרה הייתה להוריד את הראש של ביבי, שטייניץ, כמו שדרוקר סימן את המטרה, מה שמסביב לפנס זה לא רלוונטי, זו המטרה, אתה צריך להביא את הראש של ביבי ושל שטייניץ, לא מעניין אותם שום דבר אחר. ראיתי פה הרבה קציני משטרה בכירים, האקרובטיקה של המילים שלהם מדהימה, לא עלה בדעתי שקצין משטרה יכול לעמוד ולהתפתל, ועוד אומר שיקוף המציאות, נו באמת".

גנור פורץ בבכי אחרי שנשאל על הבת שלו שרון, עורכת דין במקצועה, שנחקרה באזהרה ואיימו עליה שישללו לה את הרישיון. גנור: "ברגע שהשם של שרון עלה, היא עורכת דין, היא טיפלה מול ההסכמים מול המספנה, היא עבדה איתי, עבדה במשרד פירון, לקחתי אותה אליי; ברגע ששרבבו את השם שלה, הייתי בהיסטריה, הבנתי שאין להם גבולות, שינסו לפגוע בשרון, הייתי בהיסטריה, אין לי מילים אחרות להגיד את זה, היא עזבה את הארץ עם הילדים" .גנור פורץ בבכי ופונה לשופטת: "שום דבר לא אישי". השופטת מפסיקה הדיון לכמה דקות ומה עושים נציגי הפרקליטות - ירון גולומב, טל תבור ועידו נולמן בהפסקה? מחייכים מאוזן לאוזן. חרפה!

ואווו! מיקי גנור: או שאתה הורג את עצמך או שאתה ממציא להם סיפור כדי שישיגו את המטרה, להביא להם את הראש (נתניהו) כמו שדרוקר רצה: גנור: "כל אדם סביר הבין זאת, זה איום וזה איום וזה איום, הם מייצגים את החוק, הם החוק, הם דיברו על אוריין, הבת השלישית, גם היא רופאה, אף אחד לא הבין מה הם רוצים ממנה, אי אפשר לתאר מה עובר עליך, בשלב הזה, או טיפה יותר מאוחר, חשבתי להיפרד מהחיים, לחלק את הרכוש וזהו. הבנת שאתה חייב לתת להם את מה שהם רוצים. בשלב הזה אתה מבין, או שאתה הורג את עצמך או שאתה ממציא סיפורים, אתה חייב להביא להם את הראש (נתניהו), כמו שדרוקר רצה".

גנור חושף את הסוד הגלוי: חוקרי להב ניהלו איתי עשרות שעות לא מתועדות בממ״ד וברחבת הגינה למטה:  גנור: "מה שקורה בלהב, יש חדרי חקירות, שולחים אותך לממ"ד או לגינה למטה, ושם מדברים איתך אוף דה רקורד, הרבה מהשיחות, עשרות שעות, לא נערכות בחדרי חקירות, הייתי בממ"ד המון זמן גם ברחבה למטה".

מיקי גנור: החוקרים קראו לנתניהו ומקורביו ״הכנופייה למעלה״: גנור: "כשהם דיברו על ה'גדולים למעלה' זה נאמר על מולכו, שמרון, שטייניץ וביבי, היה להם כל מיני ביטוים כמו הגדולים למעלה, והם גם השתמשו בביטויים כמו הכנופייה למעלה".

מזעזע! מיקי גנור: הבנתי את מאזן האימה - זה או המשפחה שלי או תביא את הבכירים, את נתניהו. מהדבר הזה אי אפשר לצאת: גנור: "כשהם מדברים על המשפחה שלי ועל הצונאמי בדרך אליהם, אתה מבין את מאזן האימה, זו או המשפחה או שאתה מביא את הבכירים, את נתניהו. מהדבר הזה אי אפשר לצאת, זה רק היום השני של החקירות, עדיין אני חושב ורוצה להאמין שיבינו שאין כלום, שביבי לא מעורב, ששטייניץ לא מעורב". גנור: "הם הצמידו לך אקדח לרקה, גם עם כאבים ואסטמה, אתה מבין את האמירות האלה, משפחה, משפחה, משפחה, בשבילי זה סוף העולם. מה אתם רוצים מהם?! רופאה ורופא, מה אתם רוצים מהם?! אין לי את התחביר איך התהליך הזה נראה, אני לא רוצה להביא את זה לפסים אישיים, זה סרט בדיוני, לא האמנתי שדבר כזה יכול לקרות במדינת ישראל, אתה לא מעלה בדעתך שזה קורה, ההלם גדול, כל מה שאתה מאמין בו נעלם".

בום! מיקי גנור: הם אמרו לי למעשה תביא את הראש של ביבי, רביב דרוקר נתן להם את ההוראה להביא את הראש של ביבי; זה התפקיד שהם ייעדו לי: גנור: "הם אמרו לי תביא. את הראש של ביבי, דרוקר אמר לכם להביא את הראש של ביבי, זה מה שמעניין אותם, זה ברור, דרוקר נתן להם את ההוראה. ברור לך התפקיד שהם מייעדים לך, התפקיד שלך הוא להביא את הראש של ביבי, איך תביא? זה לא משנה, זה לא מעניין אותם. אבריאל בר יוסף או אני, אנחנו רוצים את הראש של ביבי, זה מה שמעניין אותנו, הם אמרו לי, אל תבלבל לנו את המוח… יש פה חלקים לא מוקלטים, מסבירים לך בממד, מסבירים לך שאנחנו רוצים את ביבי, נותנים לך את הרמזים הכי עבים, אומרים לך המשרד של המדינה, אתה מבין זה, יש קונספציה של דרוקר ואנחנו זורמים איתה".

העדות המטלטלת של מיקי גנור: ״חוץ מלאנוס אותי הם עשו את הכל. זה תת אנושי״: מיקי גנור: "אתה מגיע בשעת לילה מאוחרת לבית המעצר, אין לי מושג איפה הייתי, כל פעם הייתי במקום אחר, דברים בסיסיים אין, אתה מוצא את עצמך בלי תרופות, כאבי גב תופת, המשאף שלי נגד אסטמה נגמר, אין מי שייתן לך מגבת וכלי רחצה, דברים בסיסיים - זה סרט אימה, אי אפשר לתאר את זה במילים. זה לא אנושי, זה תת אנושי, זה מטורף, זה מטורלל, זה בלתי ניתן לתיאור, טרטרו אותי ממקום למקום, זה היה בכוונה. אני מתאר לחוקרים את הגיהנום, הכי נמוך שרק אפשר, חוץ מלאנוס אותך הם עשו את הכל. אני מבין שהמשפחה שלי הולכת להיות חלק מכל זה, יורים ירייה אחת ליד הרקה שתדע איפה אתה נמצא, יש לי 5 ילדים ו-10 נכדים, שהם הולכים להשתמש במשפחה כדי להשיג את המטרה. הייתי רוצה לראות את הפרקליטים המעונבים שיושבים פה, שההורים שלהם היו עוברים את מה שעברתי. המטרה הייתה להוריד את הראש של ביבי ושטייניץ, כמו שדרוקר סימן את המטרה, מה שמסביב לפנס זה לא רלוונטי, זו המטרה, אתה צריך להביא את הראש של ביבי ושל שטייניץ, לא מעניין אותם שום דבר אחר. ראיתי פה הרבה קציני משטרה בכירים, האקרוביטיקה של המילים שלהם מדהימה, לא עלה בדעתי שקצין משטרה יכול לעמוד ולהתפתל, ועוד אומר שיקוף המציאות, חקר האמת. נו באמת".

אכזריות בל תתואר: מיקי גנור רצה לצאת לשירותים באחת מחקירותיו, החוקרים לא הסכימו. גנור אמר להם שהוא רוצה להחליף בגדים, שהחליף צד בתחתונים; אמר שיפשיל מכנסיו ויעשה בחדר את צרכיו. או אז הם הסכימו.

אלי ציפורי הדגיש בטוויטר: סחיטת עדים באמצעות איומים על בני משפחתם והבאתם לחדרי החקירות - רק כדי להביא את ״הראש של ביבי": לא פחות מ-5 (!) בני משפחתו של מיקי גנור הובאו לחדרי החקירות לעדות פתוחה או חקירה תחת אזהרה: אישתו (גרושתו היום), בת זוגו הנוכחית, בתו עורכת הדין, בנו הרופא ובתו הרופאה. אמרו לו דברים מכוערים, שהמשפחה תחטוף צונאמי, שהוא דואג לדוד שמרון יותר מאשר בתו (״בגלל מיסטר ביבי״), שהוא מקריב את בתו בשביל שמרון ואיימו שרישיון עריכת הדין שלה יישלל. אמרו לו איזה מן אבא הוא, שלא דואג לילדיו. בעקבות החקירות, עזבה בתו של גנור את הארץ; היום פרץ גנור בבכי על דוכן העדים כשתיאר זאת; בהפסקה מיד לאחר מכן נציגי הפרקליטות צחקקו והתפקעו מצחוק.

ב. עו"ד עידו שיפוני סיכם את היום בטוויטר:
שיפוני

יודגש, שבחקירת "תיק הצוללות" נעברו עשרות אם לא מאות עבירות ע"י קציני משטרת ישראל וראשי הפרקליטות, ובכלל זה האזנות סתר לא חוקיות (שכללו הפעלת רוגלות, כמפורט כאן), וגם האזנה לשיחות רבות של עורכי דין עם לקוחותיהם, שהיו חשודים בתיק זה. מצ"ב כאן דוגמה אחת מני רבות, של פנייה מיחידת הסייבר של הפרקליטות, לפרקליט המדינה עו"ד שי ניצן (בקשה שאושרה על ידו בע"פ ומומשה), להאזין לשיחות שבין מיקי גנור לעו"ד בשם רונן שמר. פשוט לא ייאמן, אבל זו בדיוק המציאות של התנהלות צמרת הפרקליטות ולהב 433 של משטרת ישראל. "שטאזילנד". 

19.6.24
אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
עוד מעדות מיקי גנור המטלטלת אתמול: "אתה מרגיש שסוף העולם הגיע, המטרה הייתה ביבי, ראית שהקריירה של החוקרים בנוייה על זה". גנור: ״הם לא בוחלים באמצעים כדי להגיע למטרה, כולל המשפחה, אתה מבין שייקחו לך את כל הנכסים, אתה מרגיש את סוף העולם מגיע, מביאים את המשפחה שלך לחקירה, אתה שואל את עצמך מה הלאה, הילדים הגדולים, הילדים הקטנים, הנכדים, אתה מבין שבשלב הזה, אתה מבין שיש מטרה והם חייבים להגיע למטרה הזו. זו המטרה, ביבי ושטייניץ, אתה ראית על החוקרים שהקריירה שלהם בנוייה על זה״.

עוד מעדותו של מיקי גנור אתמול (מחר היא תימשך): "באיזשהו שלב חשבתי להיפרד מהחיים, הבנתי שאתה חייב להביא להם את הראש של ביבי כמו שדרוקר רצה". גנור: "באיזשהו שלב, מביאים אותך למקום שאתה לא מסוגל לעמוד בזה, מביאים את המשפחה, השאלות לא הגיוניות, כל הזמן ביבי-שטייניץ, שטייניץ-ביבי, בשלב הזה אתה מבין שאתה לא יכול לעמוד בזה". על הטענות של החוקרים שהם לא איימו עליו: "כל אדם סביר מבין זאת, זה איום וזה איום וזה איום, הם מייצגים את החוק, הם החוק, הם דיברו על אוריין, הבת השלישית, גם היא רופאה, אף אחד לא הבין מה הם רוצים ממנה, אי אפשר לתאר מה עובר עליך. בשלב הזה, או טיפה יותר מאוחר, חשבתי להתאבד, להיפרד מהחיים, לחלק את הרכוש וזהו. הבנתי שאתה חייב לתת להם את מה שהם רוצים... או שאתה הורג את עצמך או שאתה ממציא סיפורים, אתה חייב להביא להם את הראש של ביבי, כמו שדרוקר רצה".

עוד מעדות מיקי גנור אתמול - עדות שתימשך מחר: זה או המשפחה שלך או שאתה מביא את הבכירים, את נתניהו; אתה מבין שאתה שבוי, שאתה מכשיר לא רלוונטי כדי להגיע למטרה (נתניהו): גנור: "האמירות של החוקרים שהצונאמי יגיע למשפחה, זה בדיוק כל הצונאמי הזה, אתה מבין את מאזן האימה, זו או המשפחה או שאתה מביא את הבכירים, את נתניהו. מהדבר הזה אי אפשר לצאת, זה רק היום השני של החקירות, עדיין אני חושב ורוצה להאמין שיבינו שאין כלום, שביבי לא מעורב, ששטייניץ לא מעורב. הם הצמידו לך אקדח לרקה, גם עם כאבים ואסטמה, אתה מבין את האמירות האלה, משפחה, משפחה, משפחה, בשבילי זה סוף העולם, מה אתם רוצים מהם, רופאה ורופא, מה אתם רוצים מהם. אין לי את התחביר איך התהליך הזה נראה, אני לא רוצה להביא את זה לפסים אישיים, זה סרט בדיוני, לא האמנתי שדבר כזה יכול לקרות במדינת ישראל, אתה לא מעלה בדעתך שזה קורה, ההלם גדול, כל מה שאתה מאמין בו נעלם. בשיחה באוטו בדרך ללהב, ביבי, ביבי, ביבי, ביבי, ייחסתי לזה בהתחלה רק רכילות. זה היום שאתה כבר לא בן אדם, הכאבים מוציאים אותך מדעתך, המחנק מוציא אותך מדעתך, המשפחה, אתה מבין שאתה חייב למצוא את הדרך להביא את הראש של ביבי, שטייניץ, שמרון ועוד. החוקרים אמרו שאני "שועל" במובן הטוב של המילה? שטויות, מנותק למציאות, פשוט שקר, זה פאתטי, המילים שלהם על דאגה למשפחה, כל הסופרלטיבים, מנותקים לחלוטין לחלוטין מהמציאות. אתה שבוי, ואתה מבין שאתה שבוי, אתה מבין שאתה מכשיר, אמצעי לא רלוונטי, אמרתי את זה לא פעם ולא פעמיים שאני לא רלוונטי".

20.6.24: המשך חקירה ראשית של מיקי גנור:

אאלי ציפורי פרסם בטוויטר:
מיקי גנור ממשיך היום בעדותו המצמררת: מעל הכל יש מטרה, במטרה לא עמדתי בה. לא עמדתי בסדרת השבי הזו, לא עמדתי בתהליך הזה. באונס הזה שהיה עליי לא עמדתי ועם זה אני אלך לקבר עוד שנה שנתיים, אולי אגיע לגיל 80, נראה (גנור בן 74 כיום).

מיקי גנור: "הם (הפרקליטות) מנסים להרוג אותי כלכלית כשחזרתי מהסכם עד המדינה": מיקי גנור: "בסך הכל אני מקווה להגיע לגיל 80". השופטת טלי חיימוביץ: מאחלת לך בריאות איתנה, בן כמה אתה? גנור: 74, 5 שנים אני מרותק לישראל". השופטת חיימוביץ: "יש פגרה, תצא". נציג הפרקליטות: "יש תנאים מגבילים של צו איסור יציאה מהארץ". גנור: "כעד מדינה נסעתי עשרות פעמים, לא עלה בדעתי להיעלם כשהייתי עד מדינה. הם מנסים להרוג אותי כלכלית כשאני חוזר מהסכם עד המדינה".

מיקי גנור: "כל מה שיש בחקירה זה הכי נמוך, הכי זבל, זה תחת סחיטה ואיומים; לא ידעתי שבמדינת ישראל קיימים דברים כאלה": גנור: "קרין היא הבת הבכורה שלי סבלה כי היא הייתה ארכיטקטית שעבדה איתי, את הבת שרון (עורכת הדין) הבנתי למה הזמינו לחקירה כי היא עבדה איתי אבל למה את שאר הילדים? כל מה שיש בחקירה זה הכי נמוך, הכי זבל (החוקרים השתמשו במילה הזו), זה תחת סחיטה ואיומים  בשלב הזה הם מבינים שאני לא איתם, הם מסבירים לי שהחיים קצרים ואנשים מתים. כשהם מדברים על ילדים, יש פה רק איומים ועוד סחיטה עד שהם מביאים אותך לנקודה שאתה אומר, מה אתם רוצים ממני, את הראש של מי? אני אמציא סיפור ואתם תסדרו את זה. לא ידעתי שבמדינת ישראל יש כאלה דברים, זה עולם תוכן שאתה לא מכיר ואתה פשוט בהלם שזה קיים".

גנור: "העדפתי לישון על הרצפה בלהב ולא להיות בתא מעצר אחר בכל יום, זה היה סיוט יותר גדול": עו״ד עמית ניר, פרקליטו של גנור: "אז אם אתה כל כך עייף אז למה אתה ממשיך להיחקר עד 4 לפנות בוקר?" גנור: "כי למעלה יש את הפחד מתאי המעצר שהוא איום עוד יותר גדול, כל פעם תא מעצר אחר. אני יודע ששם אני מפסיק לנשום בגלל העישון וכאבי גב. בלהב יש ממד, הרבה פעמים שכבתי שם על הרצפה, אז הפחד שלי להיכנס לניידת ולטייל בין בתי מעצר. לא ידעתי לאן לקחו אותי כל פעם. זה היה מבחינתי סיוט עוד יותר גדול. אז להישאר בלהב שארדם על הכיסא, שיחקרו כמה שהם רוצים הרבה יותר טוב". עו״ד ניר: "אנחנו רואים שאתה מבקש להמשיך להחקר, החוקרים אמרו שאתה פנתר, קנר אמר שהיית יותר חד ממנו". גנור: "תיארתי את זה במילים הכי טובות. הייתי בפחד ורואים את זה בחקירה, תראה, אמרתי את זה. פחד פחד פחד. האסטמה, הברזלים בגב".

ב ו ם ! מיקי גנור בתיאור מצמרר על אירוע המקלחת: "יואב תלם נכנס באמצע הלילה, דיבר איתי על הכנופייה, הון שלטון, זה היה ביטוי שגור, הכנופייה הם התכוונו לנתניהו, שטייניץ, מולכו ושמרון": גנור: "זה זה יותר מתאים לדלתיים סגורות, מה שקרה הם הציעו לי להתקלח, מאוד שמחתי, חשבתי שאולי הם מתחילים לרדת מהדמיונות שלהם, אולי יחליטו לפתע פתאום להוציא את המשפחה שזה הדבר הכי מטורף בעיניי. נתנו לי מגבת, הייתי המאושר באדם. בשלב הבא חשבתי שזו השתקפות, לא הבנתי כי ראיתי קצין משטרה בעוד המים זורמים עליי. אבל הדמות הזו מתחילה לדבר, אני מתקלח. יש לי תכונה מוזרה שאני מתקלח עירום (בציניות), אבל אז מגיע קצין ולא ידעתי מי זה ואחר כך הבנתי שזה יואב תלם. אני מתקלח והוא בא עם עוד מישהו כנראה קנר. הוא מתחיל לדבר איתי שאני יכול לצאת מזה, אני לא הנושא לא העיקר, שהם רוצים להגיע גבוה , אני מבין אחר כך שאין לזה מזכר או הקלטה אבל יכול להיות לפי התחושה שלי כן יש. הייתי בהלם, אי אפשר לתאר. חשבתי שדקה במקלחת אני לבד מסתבר שלא. ההלם שלי היה גדול. זה סוריאליסטי לגמרי. לא זוכר כל מילה, רוח הדברים הייתה, אתה יכול להביא לנו את הכנופיה זה היה הביטוי השגור בכל מקום, כנופיה כנופיה והון שלטון. הכנופיה זה ביבי שטייניץ מולכו ושומרון. אני לא יודע לתאר את זה, אבל כל האיומים על המשפחה זה אבסורד. מלחמת יום הכיפורים הייתי בקרב פחדתי, ראיתי טילים ידעתי שאני במלחמה הייתי מפקד סטיל במלחמת לבנון השניה. האם פחדתי? כן. אבל לא הרגשתי שמישהו יגע במשפחה, אני אמות אפצע, אבל לא המשפחה. האיום הזה בחקירה של משפחה היה הכל הכל הכל. שמתי עליי מגבת, יואב נשאר לעמוד התלבשתי". השופטת טלי חיימוביץ: "איך נפרדתם?" גנור בציניות: "צעדנו לעבר השקיעה".

ב ו ם ! מיקי גנור על אירוע המקלחת: "יואב תלם משקר, הוא אמר לי קח חצי דף ולך הביתה. הרמז היה ברור: תביא לנו את הכנופייה (נתניהו, שטייניץ, מולכו ושמרון) וניתן לך הנחה עם המשפחה": עו״ד עמית ניר, פרקליטו של מיקי גנור: "אין לי מזכר לאירוע המקלחת. יואב תלם אישר שדיבר איתך במקלחת, אבל הוא התעקש על דבר אחד ואני רוצה שתתייחס אליו. בזמן אמת אתה אומר למוטי לוי '״הוא תפס אותי מתקלח והוא אומר לך קח חצי דף ולך הביתה'. תלם מכחיש שאמר את זה, שזה לא הסגנון שלו". גנור: "הוא אמר - יש דף שלם אתה תישאר עם חצי דף, תביא את הכנופיה, זה היה הרעיון". עו״ד ניר: "היום אתה לא זוכר את כל המילים?" גנור: "דיבר על חצי דף, הון שלטון, כנופייה. הרמז היה ברור 'אדוני אתה יכול להביא לנו את הכנופייה, יש לך משפחה' זה היה הרמז". השופטת טלי חיימוביץ: "זה פעם ראשונה שאמרו לך כזה דבר?" גנור: "כן". השופטת חיימוביץ׳: "כשאתה אומר שהוא אמר לך קח חצי דף זה כאילו שהם יעשו לך הנחה אם תביא את הכנופייה. זו הייתה פעם ראשונה?" גנור: "כן. לא נפגשתי עם תלם לפני כן".

מיקי גנור: "חשבתי לצאת מהחיים כי זה יותר טוב למשפחה שלי; הם כל הזמן רצו את הכנופייה, את המלך (ביבי) רוה״מ": עו״ד עמית ניר, פרקליטו של גנור: "אמרו לך שאתה תהיה עצור עד תום ההליכים". גנור: "זה סוף החיים, מאשימים אותי בעבירות מס, הם כל הזמן רוצים את הכנופייה. את הקודקוד את המלך (ביבי) רוה״מ, כמובן שיש גם ביטויים של קללות והיו גם מחמאות. שטייניץ לפעמים בפנים, לפעמים בחוץ, אתה מבין שאין שום דרך לצאת מזה רק לצאת מהחיים. אני מבין שאני כבר לא צעיר ולכן עדיף לצאת מהחיים".
על כך זה ששמו אותו בתא אטום שבו הוא לא יכול לפגוע בעצמו: "לא זכרתי את המקום אבל אתה מבין שהגעת לסוף הדרך. יש נרטיב, יש קונספציה שהיא הייתה בתקשורת וזהו זה והמשפחה שלי בתוך הסיפור ואני מבין שאם אני איננו זה יהיה טוב למשפחה שלי. אני חושב שגם אמרתי את זה באיזשהו מקום, עשיתי מאזן מה טוב ומה רע למשפחה".

מיקי גנור: אורי קנר חוזר על התחקיר של רביב דרוקר ואני מבין שמה שהיה בתקשורת עכשיו ממשיך בחקירה. מעולם לא שיבשתי את החקירה כי לא היה לי מה לשבש. כשהוא (קנר) מדבר על שיבוש, במחשבה שלי זה מסביר לך שאתה בתוך מנהרה אתה לא יוצא ממנה. או שאתה מחסל את עצמך או שתיתן להם מה שהם רוצים, תאכיל את המפלצת או שתחסל את עצמך".

מיקי גנור: הייתי אפס, אם הייתי צעיר ב-20 שנה זה היה אירוע אחר; לא הצבעתי בבחירות, אבל טירוף המערכות התקשורתי נגד רוה״מ זה מדע בדיוני! כל הפרומו של דרוקר על כספית, ודרוקר ודרוקר; אמרו לי אתה תהיה עד מדינה כדי להשיג את המטרה של דרוקר": גנור: "הייתי אפס, לא עמדתי בזה. אם הייתי צעיר ב-20 שנה, זה היה אירוע אחר לגמרי, אם הייתי בגיל של החוקרים או הפרקליטים היה אירוע אחר לגמרי. אנחנו במדינת חוק, כל הביטויים האלה נר לרגלנו, חקר האמת! בפרשה כזו הרבה דברים מושחרים, כשהם ייצאו החוצה ואני חושב שזה יראה קצת אחרת. אני לא הצבעתי במערכות הבחירות, טירוף המערכות שנוצר נגד ראש ממשלה, בלי לתפוס צד פוליטי -  לא הצבעתי לו - אבל הטירוף התקשורתי שראיתי זה פשוט מדע בדיוני. עובדה אנחנו יושבים פה. לא צריך להיות חכם גדול כדי להבין את הדברים, כל הפרומו של דרוקר ובן כספית, דרוקר ודרוקר, ומה שתלם אמר לי במקלחת, בלעדיך אין לנו כלום ואתה תהיה עד מדינה כדי להשיג את המטרה של דרוקר".

אכזריות ואטימות בלתי נתפסת: גם היום ירון גולומב וטל תבור (זה שאיים על פרקליט גנור) וגם עידו נולמן מהפרקליטות המשיכו לצחקק ולצקצק במהלך עדותו של מיקי גנור: באיזשהו שלב פרקליט גנור עו״ד עמית ניר ביקש מהם להפסיק לצחקק. אתם יודעים מה הייתה תשובתם? ״צחקנו על משהו אחר״. 

ב. עו"ד עידו שיפוני סיכם סיכום ביניים את העדות של מיקי גנור היום:
לאחר שגנור כבר התבטא במספר מקרים שהוא רוצה להתאבד, אחד החוקרים הלך להכין לעצמו קפה והשאיר את האקדח על השולחן... יואב תלם אישר לגנור לישון ולהתקלח בתא יחיד בלהב במקום עם הנוחבות המעשנות, ואפילו נתנו לו מגבת, אבל בעודו סופג כמה שניות של פרטיות במקלחת, נכנס פנימה "האיש המוזר" יואב תלם והתחיל לקדוח לו שיתן להם "את הכנופיה", כלומר נתניהו, שטייניץ, שמרון ומולכו, והם בתמורה יקצרו לו את העבירות ל-"חצי דף", אבל הוא לא אמר את המילים "עד מדינה" אז הכל סבבה... החוקר ליאור נוי מלהב רצה שגנור יגיד ששמרון היה קשור לעסקת "טאמלוט", אבל הוא לא היה קשור, אז נוי אמר לגנור "אני במקומך כבר הייתי משקר. אבל אני לא רוצה שאתה תשקר"...

עו"ד עידו שיפוני סיכם את היום בטוויטר:
שיפוני

ג. פורסמו 2 פרוטוקולים של דיוני "תיק הצוללות" בביהמ"ש המחוזי בת"א בפני כבוד השופטת טלי חיימוביץ: 18.6.24 חלק ראשון, 20.6.24 חלק ראשון. 

21.6.24:
ארדיו גלי ישראל פרסם בטוויטר על ריאיון של עו"ד פיני פישלר ע"י אלי ציפורי: עדויות מזעזעות מחקירת מיקי גנור | "שיטות חקירה של משטרים אפלים:  "אני עוקב אחר הדיווחים שלך מהמשפט ואני לא נופל מהכיסא מכיוון שאנחנו מכירים את שיטות אלשיך בימי כהונתו כמפכ"ל המשטרה. אנחנו רואים את הלחץ האובססיבי והסדיסטי כלפי אדם שמנסים לחלץ ממנו בכל אמצעי הפסול ביותר, בשיטות חקירה שאופייניות למשטרים אפלים - הודאות שווא. כפי שהוא מזכיר בעדותו - הם רצו את הראש של שטייניץ ואת הראש של נתניהו, זה מה שעניין אותם בכל מחיר. הם יכתיבו לו בכוח ובאמצעים פסולים כדי שהוא 'יספק את הסחורה' כפי שהתבטא אלשיך. השיטות המחרידות הללו שנחשפות צריכות לעצור המשפט קודם כל ולהביא את החוקרים הקצינים הבכירים הללו לדין".

באלי ציפורי פרסם בטוויטר: מעדותו המצמררת של מיקי גנור אתמול: ״אחד החוקרים הלך להביא קפה והשאיר אקדח בחדר; היו לי שתי ברירות: או להתאבד או להיות עד מדינה״. על הכניסה של מוטי לוי, ראש להב הפורש, לחקירתו: "רואים שמוטי לוי מסביר לי שאני הולך להיות עד מדינה, לדעתי בשלב הזה אני אומר שאנסה למכור להם סיפור, ניקח כמה אנשים שאני מכיר ונתפור להם סיפור של שוחד. מהרגע שמוטי לוי נכנס לחקירה, הבנתי שהם לא יעזבו אותי, היו לי שתי ברירות או להיות עד מדינה או להתאבד. באחד המקרים אחד הבלשים השאיר את האקדח בחדר כשהוא הלך להביא קפה. הם לוקחים אותי לכל מקום או לממד או לרכב. כשמוטי הגיע לחדר הבנתי שאני בצומת או להתאבד או להיות עד מדינה. עכשיו אני צריך להמציא סיפור כדי להציל את עצמי". על כך שסיפר בדיחות במקביל לכך שרצה להתאבד: "זו בריחה, תקרא לזה איך שאתה רוצה. ברגע שמוטי הגיע לחדר אני יושב נינוח כי קיבלתי כבר החלטה או להתאבד או להיות עד מדינה, הציעו לי להיות עד מדינה כבר 7 פעמים, הבנתי את זה. שמעתי את דרוקר ואני אוציא את מה שהוא אמר, אתאים להם את הסיפור. אמרתי למוטי לוי שהוא יקודם? ברור שאחרי פרשה כזו הוא יקודם (והוא אכן קודם לראש להב). אמרתי למוטי לוי שאני עם כמות כדורים מטורפת. אתה מסומם, אתה לוקח את כל הכדורים האפשריים נגד כאבים במקום קנאביס רפואי".

22.6.24אלי ציפורי פרסם בטוויטר: עוד מעדותו המצמררת של מיקי גנור ביום חמישי: ״הם אמרו לי תביא את ביבי ותציל את המשפחה שלך, הבנתי שאני חייב להמציא סיפורים״: גנור על ההבנה שהם רוצים שיהפוך לעד מדינה: "אני חושב שזו הפעם הראשונה שנותנים לי את נאום עד המדינה, אומרים לי בצורה ברורה אנחנו צריכים אותך, סימנו אותך כעד מדינה, הם אומרים לי ששיחדתי את צ'ייניי ואבריאל. כל הנאום שאני מניח שהוכתב לו של עד המדינה. הפגישה עם תלם במקלחת הייתה לפני כן. אני מבין שאני חייב עכשיו להמציא סיפורים על כל מי שהכרתי בסביבה של רוה"מ בכל המעגלים... הם אמרו לי תביא את ביבי ותציל את המשפחה שלך... אנחנו נשים בצד אחד את המשפחה ונאשים אותך בעבירות מס נוראיות ואתה תהיה עד מדינה נגד כל מי שאנחנו חושבים שצריכים עכשיו להפיל אותם, לא משנה מי זה, העיקר מסביבת רוה"מ ושות'".

24.6.24
א. ועדת החקירה הממלכתית לעניין רכש הצוללות שלחה הודעות אזהרה ל-5 אישים. והם: בנימין נתניהו, משה בוגי יעלון, יוסי כהן, רם רוטברג ואבנר שמחוני. המסמך המלא - כאן.

ב. מי סיכן את ביטחון המדינה ופגע ביחסי החוץ ובאינטרסים כלכליים של ישראל? מי הציג מצגי שווא (כלומר: שיקר) בתצהירים לבג"ץ? מי התנהל בחוסרוייס פישלר צנעני מקצועיות, בחוסר זהירות ובחוסר שקיפות בשורת סוגיות מדיניות וביטחוניות רגישות?
נצ"מ בדימוס אבי וייס עם עו"ד פיני פישלר בתוכנית "פה זה לא אירופה", מראיינת מרגלית צנעני, ב"רדיו לב המדינה" ב-24.6.24: חשיפת הפרשות שמסעירות את עולם המודיעין והביטחון בישראל.

השידור המלא (קובץ אודיו) של כ-11 דקות כאן מדקה 09:53 עד דקה 21:33: https://did.li/Weiss-Pini-Tzanani.

או ישירות באתר השידורים כאן: https://www.oles.tv/91fm/archive/2024-06-24/?play=12:09:09

26.6.24:
א. עורכי הדין של מיקי גנור (נאשם 1 ב"תיק הצוללות) מגיבים בית המשפט לשאלה מתי המועד בו נאשם 1 ייתן תגובה לכתב האישום. לפי פנייתם, תגובה כזו אמורה להינתן רק אחרי ההחלטה הסופית של ביהמ"ש לגבי "משפט הזוטא". התגובה במלואה - כאן.

כבוד השופטת טלי חחיימוביץ' החליטה באופן מהיר ביותר (בו ביום הגשת הבקשה, וללא כל דיון), לדחות את בקשת מיקי גנור באמצעות עורכי דינו לדחות את מתן תגובתו לכתב האישום רק אחרי ההחלטה הסופית של ביהמ"ש בעניין "משפט הזוטא" ולכן ההחלטה היא שעליו להגיש את תגובתו לכתב האישום תוך 45 יום, הנספרים החל מיום 16.5.24. ההחלטה במלואה - כאן

ב. עורכי הדין של מיקי גנור מביאים בפני בית המשפט את הערותיהם והסתייגויותיהם באשר להחלטת השופטת לדחות את טענת No Case ("אין להשיב לאשמה") שהוגשה לבית המשפט (ראה עדכון ומסמך ההחלטה מ-14.6.24 - כאן), הפנייה שלהם בעניין זה נמצאת - כאן.  

27.6.24: המשך חקירה ראשית של מיקי גנור:

א. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
מיקי גנור: "אני השבוי, אני הנאנס, אני בתוך התפקיד שהם ייעדו לי… הם זורקים אותי למקומות לא טובים והילדים זה מה שמחזיק אותי בחיים, ואני כבר מבין מה הברירות שיש לי, או להתאבד או לספר סיפורי בדיות. או זה או זה".

ואוו! מיקי גנור: מוטי לוי (ראש להב הפורש) עמד פה ושיקר; הוא ניסה להחליף את עורך דיני ומדבר על שיקוף המציאות וחקר האמת וכל השקרים הללו; הייתי כמו הנאנסת הקלאסית: עו״ד עמית ניר, פרקליטו של גנור: "החוקר אומר לך שאתה והוא באותו קייאק ואז הוא שואל אותך מי מייצג אותך, תתייחס לזה בבקשה". מיקי גנור: "דרכו המתוחכמת של מוטי לוי, הוא מסביר לי שנתי שמחוני העורך דין שלי מפריע, כי נתי היה איתי 6-8 חודשים ולמוטי היה ברור שנתי לא יאפשר לי לעשות שטויות ולהיכנע וכשהוא מדבר על הקייאק, זה לפטר את נתי וכנאנסת קלאסית אני עושה כל מה שהוא אומר. אני מבין שאני צריך להחליף ייצוג". ניר: "איך אתה מבין את זה?" גנור: "כי נתי מכיר את העובדות לאשורן, נתי חקר את הדברים, אי אפשר לעבור לסיפורי בדיות". ניר: "אבל הוא אומר לך שהוא לא רוצה להיכנס לנושא הייצוג". גנור: "זה בסגי נהור, לקרוא את זה נכון, זה לא אני לא רוצה, אלא נתי מיותר ואני אדאג שיהיה עורך דין שמתאים לנו". ניר: "אבל הוא אומר לך שזה הטריטוריה שלך, הוא שואל אותך בתום מי מייצג אותך". גנור: "מוטי היה פה, עם כל הזיכרון הדפוק שלי, מוטי עמד פה ושיקר. אז להשיג את המטרה הסבירו שיקוף המציאות וחקר האמת וכל השקרים האלה, אבל אי אפשר לתת לזה משקל יותר מתרגיל חקירתי נלוז".

ואוו! מיקי גנור: "אם שיחת הטלפון (בינו לבין יואב תלם) לא הייתה מוקלטת, הוא היה אומר לי תקשיב טוב יא חתיכת בן זונה, חרא, אתה תביא לי את השם של דוד שמרון או שאני יורה בך. הם רצו את הראש של ביבי": באולם נשמעת שיחת טלפון מוקלטת בין יואב תלם ואורי קנר למיקי גנור שבה הם מביעים אי שביעות רצון ממה שהוא סיפק: מיקי גנור: "הם רצו את שמרון ומולכו, ההרגשה שלי הייתה שמצמידים לי אקדח לרקה, תביא לנו את שמרון או מולכו, אני לא זוכר באיזו סיטואציה זה היה. נתי שמחוני אמר לי שאני לא יכול להמציא שקרים וזה מה שאני צריך לעשות, העיקר שתדביק לו שקרים. וזה מה שנתי אמר לי (לא להתחיל עם שקרים). אם השיחה לא הייתה מוקלטת, הוא היה אומר לי תקשיב טוב יא חתיכת בן זונה חרא, אתה תביא לי את השם של שומרון או שאני יורה בך. יש לי פצצה על הראש שזו עבירת מס. הם רוצים את הראש של ביבי או לכל הפחות להביא אותם קרוב לביבי. המטרה הייתה ברורה".

לא יאומן! גנור ממציא שיצחק תשובה שילם לנתניהו בענייני הגז: ״זו המצאה יפה, אין לי קשר לתשובה… באולם ממוזג כמו פה, אי אפשר להבין את הטרפת ואתה המטרה של המשטרה או כל גוף אחר. אתה מבין שאתה גרגר אבק ואתה מנסה לשרוד. זה נשמע נורא וכל פעם שאני ממציא, זה לא מספיק אז ממציאים עוד ועוד״.

״מיקי, קדימה, צריך את ביבי, נמאס לנו לנהוג״:  גנור: "הייתה נסיעה ארוכה שהייתי בבית שמש (בבית המעצר) ותמיד היו מביאים אותי במכוניות הסמויות של המשטרה וגם בדירת מסתור שאני לא זוכר איפה היא הייתה. אני נוסע עם שני חבר'ה טובים, את השמות אני לא זוכר. היה אירוע משעשע שהחבר'ה אוהבים לאכול שווארמה. הנוהל המשטרתי הוא שיש נהג מקדימה ואני יושב מאחורה ולידי יש אחד אחר. ואחרי כמה נסיעות שניהם יושבים מאחורה וכשבא להם לאכול הם משאירים אותי לשמור על הניידת והם יוצאים לאכול שווארמה ומביאים גם לי, ואז הם אומרים לי ״מיקי קדימה צריך את ביבי נמאס לנו לנהוג". זה היה אחרי החתימה על הסכם עד המדינה.

מיקי גנור: "המצאתי פגישה של נתניהו ושמרון על הצוללות - לא היו לי רישומים, זה מדע בדיוני, זה גיבוב של שקרים. רק מי שנעול על מטרה מוחלטת (נתניהו) יכול לקנות את השקרים האלה״: גנור: "אני מבין שיואב תלם אומר לי עכשיו שאני חייב להביא את הראש של שמרון וביבי. זה כי נאמר ונחרש מיליון פעם עם הפרומואים בתקשורת. המטרה ברורה והדרך ברורה. הם אמרו לי שאני מביא להם שחקני ספסל של שחקנים שלא מעניינים אותם. השחקנים על המגרש, יובל שטייניץ הייתה דמות מובילה. אני זוכר שבכל שלב אני ציפיתי שמישהו יגיד לי שאני פשוט מספר סיפורים כי זה לא הגיוני, כי אם היו עושים טלפון אחד למערכת הביטחון היו מבינים שזה בלוף מה שאמרתי. קל מאוד לבדוק שמה שאמרתי תלוש מהמציאות. אמרתי שיש רמזים ביומן שלי לפגישת נתניהו שמרון? אז מה, כל מי שמבין יודע שאין כזו חיה. במבחן המציאות אין כזו חיה. זה כל כך לא הגיוני ברמה שאתה צריך להיות מוטרף לגמרי לקנות כזה סיפור. מי שמכיר את התהליכים יודע שאין כזו חיה. אם מישהו יכול להבין מהשיחה שעו״ד שמרון הלך לנתניהו וזה אמר לשמרון שהוא קונה את הצוללות כי מיקי ביקש ושמרון מקבל 20 אחוז ושמרון אומר לי שהוא סגר עם ראש הממשלה שקונים צוללות ב-1.8 מיליארד אירו - זה מדע בדיוני. לא היו לי רישומים, המצאתי את זה. זה שלב המצאת הסיפור, אני צריך להמציא.

למה המצאתי? הייתה עליי פצצת אטום עם כל האוירה, עם אקדח צמוד לרקה, הילדים המשפחה, כבר אמרנו את הכל. זו פצצה בכל זווית שמסתכלים על זה, אם אתה רואה שסיפור לא הגיוני וקונים אותו בכל זאת, אתה ממשיך לסיפור הבא הלא הגיוני. יש דו"חות רבעוניים של המספנה, הייתי מחוייב כל רבעון להציג. הדו"חות מדוייקים והם נערכו ע"י אחד העוזרים שלי. כל דבר שקשור מופיע שם. ברור שההמצאות שהמצאתי אחר כך, לא מופיעים שם. רוה"מ שנסע וחזר לגרמניה אז חיברתי את האירוע כדי שיהיה היגיון. זה סיפור שמתפתח, זה מה שהם רוצים לשמוע... אני בוגר להב בהצטיינות יתירה... שמרון זה החוט המקשר, בין הצוללות לרוה"מ, זה התווך המקשר, לשם כל האירוע הולך והולך, מנסים לתקוף את זה מעשרות זויות, בסוף מגיעים לאותו מקום. מה שכתוב פה זו תיקיה של זמן אמת של פגישות. הסיפור של צוללות 7-8-9 לא קיים כי זו המצאה מאוחרת אז היא לא קיימת. ידעתי שלא יחתמו איתי על הסכם עד המדינה (אם לא ימציא), זה נאמר בצורה הכי ברורה. יש מטרה, אני מנסה לרצות אותם. איך מגיעים לרוה"מ? לא נגיע לרוה"מ או לקרבת רוה"מ אז לא נחתום איתך הסכם ובשלב הזה אמרתי 'שנדמה לי שיש דיווח של ביבי', המצאתי את זה מהראש. רמזו לי עם אקדחים שאם אני לא מבין אותם לקרבה מספיק קרובה לרוה"מ, אז החוזה בסכנה ולכן אני מבין שזה האקזיט שלי מהטירוף. זה גיבוב של שקרים והמצאות. רק מי שנעול על מטרה מוחלטת יכול לקנות את השקרים האלה".

ב. עו"ד עידו שיפוני פרסם בטוויטר: הסתיימה עדותו של מיקי גנור להיום. כבר עכשיו ניתן לומר, שהאופן בו נוהל היום הדיון ע"י השופטת היה חריג ביותר, נאמרו על ידה אמירות מוזרות, ונראה כאילו היא הגיעה כדי "לקצץ כנפיים" להגנה, ואכן עשתה זאת. אבל, מה שבאמת מדאיג בסיפור, הוא השאלה מה גרם לשינוי.

עו"ד עידו שיפוני סיכם בטוויטר:
שיפוני

1.7.24אלי ציפורי פרסם בטוויטר לגבי משפט הצוללות (תיק 3000) (לא משפט הזוטא של מיקי גנור): אבריאל בר יוסף הגיש אתמול את תשובתו לכתב האישום נגדו בתיק הצוללות תוך מתיחת ביקורת נוקבת על ליאת בן ארי, גם אם שמה לא מצוין - אבל ברור שהכוונה בעיקר אליה כפרקליטה המלווה של התיק. ״מאמץ מלאכותי לייצר סיפור שוחד שמבקש להישען על פיקציות שבחוק… התגלו מוטיבציות פסולות בחקירה שאת הרוח במפרשיה מלאו בהבל פה גורמים אינטרסנטיים, פוליטיים ואחרים… חקירה דורסנית ומגמתית שלה ולגילוי האמת אין דבר וחצי דבר… חקירה קלוקלת שנשאה פרי רקוב…״. אחד מעורכי דינו של בר יוסף הוא ז׳ק חן, פרקליטם של שאול ואיריס אלוביץ׳. המסמך של תשובת בר יוסף (נאשם 6) לכתב האישום - כאן.

הערת מערכת: כ"כ הוגשה תשובת נאשם 9 (שי - שייקה ברוש) לכתב האישום ב"תיק הצוללות" - כאן, כ"כ הוגשה תשובת נאשם 10 (רמי טייב) לכתב האישום - כאן

2.7.24: המשך חקירה ראשית של מיקי גנור:

אאלי ציפורי פרסם בטווטר:
בום! מיקי גנור: גבירתי השופטת, אולי את לא מבינה עד כמה זה הזוי, בסוף הם קנו את הסיפור שלי על הצוללות (את השקרים): גנור: "צוללות 7-8-9 צוללות זה הכי ג׳וסי? זו גולת הכותרת, ובעצם פה המצאתי את הפגישה המשולשת, בוגי, נתניהו ושמרון, שעל סמך הפגישה הזו קיבלתי את הדיווח שאני שלחתי את דוד שמרון לרוה"מ על מנת שיקנה את שלוש הצוללות האלה, רוה״מ החליט שהוא קונה ושמרון אמר שהוא קונה וכך זה נסגר. גבירתי השופטת אולי את לא מבינה עד כמה זה הזוי. בסוף הם קנו את הסיפור. רק מילה אחת על יעקב הדס, יעקב הדס היה השגריר של ישראל בגרמניה באותו זמן, הנחת העבודה שלי הייתה שכמובן נתניהו נפגש עם השגריר, אז הוספתי גם אותו כגיבוי וכתוספת למסכת השקרים".

מיקי גנור: "אני מרגיש שבשלב הזה הסחורה שאני מוכר לא מספיקה, אז עכשיו אני ממציא את הסיפור איך אני מחבר את שמרון, לא דרך שכר טרחה של עו״ד, אלא שכר הצלחה. אני חושב שמוטי לוי או יואב תלם רומזים את זה. הם נותנים לי את הרמז שאבין למה הם מכוונים. אני מבין את הרמז ואני מחבר להצלחה של צוללות 7-8-9 שכר טרחה דמיוני שהוא (שמרון) מקבל כשכר הצלחה ולפי התיזה הזו הוא אמור להתחלק עם רוה״מ בשכר טרחה".

מיקי גנור על ההמצאה בנוגע לנתניהו והצוללות: זה אותו סיפור, אני החלטתי שקונים צוללות 7-8-9, המצאתי מחיר של 1.8 מיליארד אירו ושלחתי בן משפחה של רוה״מ דוד שמרון אליו (לנתניהו) והוא חזר אליי ודיווח לי שאכן הם יקנו את שלושת הצוללות במחיר שסוכם ושהוא יקבל 20 אחוז מהעמלה.

מיקי גנור על הדרישה להביא את הראש של נתניהו: "שוב פעם הרמזים של שני החוקרים הראשיים, של יואב תלם ומוטי לוי להביא אותם לרוה״מ למצוא את הדרך איך אני מחבר שמרון, מולכו ושטיינץ לרוה״מ - במקרה הזה זה שמרון, שיהיה ברור שחיברתי אותם. בשלב הזה מה שאני מבין מפה שעדין הסיפורים שסיפרתי לא מספיקים להם. הם לא עונים לציפייה שלהם, או לדרישה שלהם".

מיקי גנור על המצאת סיפור פגישת נתניהו, יעלון ושמרון בנוגע לצוללות: "אני נדרש לספר סיפור במקרה הזה על צוללות 7-8-9 איך העסקה נסגרה ואני ממציא בתקווה שזה מעבה את הסיפור הזה. המצאה נוספת. בוגי היה שר ביטחון ולכן הסיפור היה הגיוני. הגיוני אבל לא נכון".

מיקי גנור על ההצעה שלו לחוקרים - לשקר: "אנחנו באותו קייאק, המטרה שלנו היא להפליל את ביבי וכל האמצעים כשרים. זה מה שהבנתי מהם, נעשה את הדברים הכי זוועתיים שיש. זה מטורף, אני מבין שכשיושבים פה זה נראה הזוי, אבל שם (בחדרי החקירות) מביאים אותך למצב כזה. צריך להמציא מייל? אז נמציא מייל".

ואוו! מיקי גנור: מוטי לוי (ראש להב הפורש) אמר לי בשיחת טלפון בצרחות נוראיות, אם לא תחתום על הסכם עד המדינה *נזיין* את שרון (בתו של גנור) - השיחה לא תועדה: "אני בממ"ד עם טלפון קווי, אני מדבר עם אלי זהר (עורך דינו אז), את החלק עם זהר אני לא בדיוק זוכר, מוטי לוי (ראש להב הפורש) פתח בצרחות נוראיות, של שנת מאסר ו-10 מיליון שקל קנס (זה הסכם עד המדינה) ואם לא הוא יזיין את שרון (בתו של גנור, שנחקרה באזהרה ואיימו לשלול לה את רישיון עורך הדין)". מוטי לוי לא תיעד את שיחת הטלפון עם גנור. נציגי הפרקליטות משתוללים וטוענים שזה לא נכלל בטענות הפסול, פרקליטי גנור טוענים שטענות הפסול כללו איומים על בני המשפחה; השופטת מתירה לשאול את השאלה, אבל קובעת שמשקלה יהיה מופחת, תוך ויכוחים נוקבים עם פרקליטי גנור. גנור: "אפשר להגיד עליי שאני מדחיק ומדחיק ומדחיק , זו הדרך שלי להתמודד, הזיכרון של האירוע הזה, כמו הזיכרון של המקלחת, עד שתלם לא עלה וסיפר לא זכרתי שהיה כזה אירוע. נמחק מהזיכרון ואני מניח שיש עוד הרבה אירועים שנמחקו מהזיכרון שלי. רק אחרי שמוטי לוי העיד, נזכרתי, לא לפני. הדחקתי את השיחה כמה שאני יכול. זה אירוע בלתי נתפס. לבושתי לא עמדתי בזה. כמה שאני חזק לא עמדתי בשיחה הזו באיום. כל הזמן המכשיר היה בני המשפחה. לשרון שהיא עורכת דין הם הכירו היטב היטב את הרגישות שלי, השתמשו בזה כחומר בידי היוצר ואני לא מתמצה בתהליכים המשפטיים, אז נזכרתי יותר מאוחר. האם אזכר בעוד דברים? לא יודע. גם כך אני לא ישן".

ב. עו"ד עידו שיפוני סיכם את יום עדותו הרביעי של מיקי גנור: יום עדותו הרביעי של גנור הציג באופן מפורש וברור 2 יסודות חשובים של טענות הזוטא:
הראשון - העובדה שגנור הובא ע"י החוקרים בסדרת מעשי עבריינות אכזריים למצב בו לא היה לו עוד שום רצון חופשי, מצב שכדי להיחלץ ממנו, כדי שיחתמו עימו על הסכם עד מדינה, היה מוכן למסור לחוקרים כל גרסה ובדותה, מופרכת והזויה ככל שתהא, ואף לפברק "ראיות" ורמזים לאירועים שכלל לא התרחשו, וברור שגם לא יכולים היו להתרחש. במקביל ראינו, איך יואב תלם וחוקרים אחרים, אינם מקשים על גנור, למרות שברור שהוא מספר להם עלילות חסרות כל הגיון ושחר, אלא אפילו מעודדים אותו להמשיך ולהגזים, ואף דורשים ממנו, למעשה, לזייף עבורם ראיות. עוד במסגרת זו, ראוי לציין אירוע בלתי נתפס, בו עו"ד של גנור משתף פעולה עם "תרגיל" שנועד לגרום לו להסכים לעסקה ההזויה, ושולח את החוקרים "לדבר איתו", בעודו מדבר עמו בטלפון שבממ"ד, ואז מתפרץ פנימה מוטי לוי ראש להב לשעבר, ומאיים עליו שאו שיסכים לעסקה או שהוא ****ן את בתו של גנור. למחרת נחתם עמו הסכם עד המדינה.
השני - ראינו היום כיצד הלך והתפתחך סיפור המס של הפרקליטות, כלומר אילו עבירות חמורות הצליחו החוקרים, בשיטות שטאזי עברייניות, לשכנע את גנור שעבר, כדי שיסכים למכור להם את סיפור הצוללות, שגם הם יודעים שאינו אמת ולזכות ב"הקלה" בעונשו, לעומת העבירות להן הם טוענים בדיעבד. מעדותו של גנור היום וקטעי הפרוטוקול שהוקראו בה, עולה בבירור תרמית, ודאי של גנור, שאלמלא הוטעה באופן כזה, ברור שלא היה לו שום אינטרס לחתום על ההסכם ולמסור לחוקריו את שרשרת הכזבים בה חפצו, אולם יתכן שגם של סנגוריו, לצורך חתימת ההסכם, שנדמה כי גם הם הולכו שולל ע"י הפרקליטות.

7.7.24אלי ציפורי פרסם בטוויטר: בום! מיקי גנור משיב לכתב האישום נגדו בתיק הצוללות: ״מדובר בכתב אישום כה בדוי… הוא נבנה על יסודות תחקיר רשלני, כוזב ומגמתי (הכוונה ל״תחקיר״ של רביב דרוקר)״. המסמך המלא - כאן.

9.7.24: 
אסיום חקירה ראשית של מיקי גנור:

ב. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
בום! מיקי גנור הקליט את ליאת בן ארי באחת הפגישות: ״הרגשתי שהמדינה לא מדייקת, זה בלשון עדינה״. גנור: "אני בדצמבר 2018 סיימתי מחקר בנושא המס. עברתי על כל כולם, משרד ארנסט אנד יאנג הכין דו״ח וכל מי שהתייעצתי איתו על העונש של שנת מאסר ו-10 מיליון ש"ח קנס. בשלב הזה, אני מחפש את המילים העדינות, הרגשתי שהמדינה לא מדייקת, זה הביטוי הכי עדין שאפשר להשתמש בו לתיאור המצב". השופטת טלי חיימוביץ: "ביררת ומה היו המסקנות?" גנור: "שמבחינת עבירות מס הבינלאומיות - אין עבירה. בתחום המשפחה חלק נכון חלק לא נכון".

מיקי גנור: "ליאת בן ארי אמרה שההסדר הוא לא על עבירות המס לבקשתי? עכשיו ברור למה זרקו אותי מהחדר":  גנור: "עכשיו ברור למה זרקו אותי מהחדר, כי אם הייתי בחדר הייתה התפוצצות לא קטנה, לא הכרתי את זה. אין פה הגיון בשום צורה (במה שליאת בן ארי אמרה). את החוזים עם המספנה אני מכיר מצויין, אתה לא יכול להעיד על שוחד בפרשת צוללות ולחשוב ולצפות שהמספנה תשלם? זה משול לתחום הנדל״ן כאילו מציעים לך לקנות פנטהאוז בתל אביב ואז אתה מקבל מרתף בבאר שבע".

ג. חקירה נגדית של מיקי גנור:

ד. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
החלה החקירה הנגדית של מיקי גנור ע"י הפרקליטות: לכבוד האירוע הגיעה דוברת מהפרקליטות ובסך הכל נמצאים פה 8 (!) עובדי מדינה מהפרקליטות. וזה לב העניין שעליו דיבר עו״ד חדד היום בירושלים (בדיון לגבי מועד תחילת פרשת ההגנה בתיקי האלפים לפני עדותו של עו"ד דוד שמרון): לפרקליטות יש משאבים לא מוגבלים וכוח אדם בלתי מוגבל על חשבוננו.

לא יאומן! עו״ד ירון גולומב מהפרקליטות מנסה לטעון שמיקי גנור הפעיל את בן כספית! גנור כמובן מכחיש. ניחא שהפרקליטות מנסה שוב להגן על מעלליו של המודיע המשטרתי אבל שימו לב לדבר המדהים הבא: בתיק 1000 קפצה הפרקליטות בכל עת שהשם בן כספית עלה, בטענה של חיסיון מקורות. פתאום, כשנוח לה, בתיק 3000 - אפשר לדבר על מקורות עיתונאיים כביכול חופשי חופשי.

ה. עו"ד עידו שיפוני סיכם את היום בטוויטר:
שיפוני

10.7.24: עדות עו"ד דוד שמרון במשפט תיקי האלפים של נתניהו בביהמ"ש המחוזי בי-ם:
אאלי ציפורי פרסם בטוויטר ממשפט תיקי האלפים של נתניהו:
דרמה במשפט נתניהו (כאמור, משפט תיקי האלפים בביהמ"ש המחוזי בי-ם): עו״ד דוד שמרון: "הפרקליטות הילכה עליי אימים בתיק הצוללות, נחקרתי בעקבות הכתבה של רביב דרוקר… ירקו עליי בתחנת דלק, קוראים לי עד היום בוגד" (התיק נגדו נסגר):  "במודעות שלי במרץ הענן על ראשי, נובעת מכתבה של דרוקר והעובדה שנפתחת בדיקה מייד אחר כך. מכל מקום, פברואר 2017 מפורסם שאני אחקר כחשוד בתיק 3000 ואח״כ אני מוזמן בנושא הזה במרץ על תיק 2000. עננה מעל הראש זה 3000. הסוף היה ברור לי מהתחלה. בהתחלה נסגר התיק העיקרי, כלי השיט צוללות. נסגר ע"י פרקליטות. היו עוד שני עניינים שבעיני תכליתם היתה להלך עליי אימים. הלבנת הון - נסגר ע"י פרקליטות.  הזנב היה פרשת הלבנת הון  שנגמרה בעקבות שימוע מוצלח שאתה ועו"ד מילשטיין הופעתם (חדד ייצג את שמרון). שם הענין הסתיים. בין הרגע שבו היה ברור שהענין הסתיים והיתה הודעה שהענין הסתיים ע"י פרקליטות מחוז כלכלה, עברה שנה, שזה היה תלוי באויר. לדאבוני זה עשה לי שינוי ובמשפחה נזק גדול. ירקו לי בתחנת דלק. קוראים לי עד היום בוגד. התנפלו עלי במסעדה בת"א, פרסמו סרטון בפייסבוק  עברתי חוויות לא נעימות".
בום! דוד שמרון: "המטרה בתיק הצוללות הייתה ראשו של נתניהו": שמרון: "היה ברור לי במהלך הדרך. זה אפילו הזדמנות שנאמר לי ע"י קצין בכיר מאוד. מוטי לוי. קצין משטרה בכיר, תת ניצב מוטי לוי (מאוחר יותר ראש להב הפורש) מגיע אליי ומבקש להפוך אותי לעד מדינה נגד נתניהו, בכל הסוגיות של ראש הממשלה". יהודית תירוש ואלון גילדין משתוללים בדיון ומבקשים לעצור את קו החקירה (כדי לצנזר את האמת) אבל הדברים כבר נאמרו.
אירוע מטורף! דוד שמרון, עורך דינו של ראש הממשלה נתניהו, מודה שניסו להפוך אותו לעד מדינה נגד נתניהו בתיק הצוללות - ועוד בלי אישור יועמ״ש!
אתם קולטים שליאת בן ארי ביצעה פיגוע מטורף בדמוקרטיה? אתם קולטים שהפרקליטה המלווה של תיקי האלפים ניסתה לגייס את מקורבו של נתניהו עו״ד דוד שמרון כעד מדינה נגדו בתיק הצוללות? אתם קולטים שהיא עשתה זאת  בלי אישור יועמ״ש ובניגוד לחוק? אתם קולטים שיהודית תירוש ואלון גילדין, ניסו היום למנוע את חשיפת האמת עליה בטענה מגוחכת של ״חיסיון״? אתם מבינים למה ליאת בן ארי מסרבת להגיע להעיד במשפט הזוטא של מיקי גנור? אתם מבינים למה השופרות מצנזרים זאת לציבור? 

ב. עו"ד עידו שיפוני פרסם בטוויטר: מתקיים כרגע ויכוח במהלך עדותו של שמרון, בשאלה האם ניתן להעיד אותו במשפט האלפים על הניסיונות להפוך אותו לעד מדינה בתיק 3000 ("איחוד הזירות") ונכון לרגע הזה השופטים אינם מאפשרים זאת. גם ז'ק חן סנגורו של אחד הנאשמים בתיק 3000 מצטרף לניסיון להעיד את שמרון על עניין זה. עמית חדד עובר בינתיים לנושא אחר, אבל מבהיר שבכוונתו לחזור לעניין הזה. נזכיר: כי בקשה להסיר את ההשחרות מהודעותיו של שמרון בתיק 3000 טרם הוכרעה במשפט הזוטא [ במחוזי ת"א].

גאלי ציפורי פרסם בטוויטר:
תעודת החיסיון על דוד שמרון והניסיון לגייסו כעד מדינה נגד נתניהו; יהודית תירוש ניסתה למרוח ולבלף את השופטים, הם דרשו להביא לעיונם את התעודה; תירוש: "אני לא בטוחה שאפשר לשלוח במייל"; מהחומר עולה שהציעו לשמרון להיות עד מדינה נגד נתניהו גם בתיקים נוספים! אלון גילדין מהפרקליטות: "מבלי להיכנס כדי לא לפגוע בחיסיון, יש תעודת חיסיון, ככל שיש מגעים בתיק הצוללות לעד מדינה אזי הם כלולים בתעודת החיסיון". עמית חדד: "לא נכון". יהודית תירוש: "עברו במדוייק על החומרים".  חדד: "לא נכון, היא לא יודעת". תירוש: "אני מצהירה מבחינת המדינה". השופטת פרידמן-פלדמן: "מבחינת תיק הצוללות אתם אומרים שלא הייתה הצעה לתיקים שלנו" (להיות עד מדינה). תירוש: "נכון". השופטת פרידמן-פלדמן: "מאחר שכך אתם אומרים שתעודת החיסיון לא בעניין שלנו". תירוש: "עדיין לא היה תיק 4000 אז איך היה אפשר". גילדין: "אם עד מדינה הוא חומר חסוי ואנחנו כן מצהירים שבחומר שחסוי שם אין שום התייחסות לחומרים בתיק שלנו". השופט עודד שחם: "אפשר לראות את תעודת החיסיון?תירוש: "אין לנו אותה כאן". השופט שחם: "אפשר לשלוח לנו אותה כמקובל?" תירוש: "החומרים לא נמצאים בפרקליטות אלא במשטרה ולכן אני לא בטוחה שאפשר לשלוח את זה במייל. אולי לדיון הבא. החומר נבחן גם ע״י גורמים משיקים כדי לבדוק אם יש חומרים משיקים כדי להעביר להגנה. אם היה משהו קצת רלוונטי הוא היה מעובר אלינו". השופט שחם: רוצים לראות את החיסיון ולראות על מה הוא מתייחס. אני לא מקיים דיון תיאורטי אם יתברר שאתם צודקים ואולי אתם לא. אנחנו צריכים לראות זה. אנחנו מבקשים שתביאו לדיון הבא אם זה לא בחזקתכם". עו"ד ז'ק חן: "הוגשה עתירה לגילוי ראייה בחודש פברואר בתיק 3000 אליה הוא מצרף תעודת חיסיון ושם העד שמרון עולה ויש שם נקודה מסויימת עם השחרה". השופט שחם: "אנחנו יודעים שזה הקטע שאנחנו מדברים עליו". עו"ד ז'ק חן: "הוא (שמרון) אמר הציעו לי גם בתיקים אחרים. לחברתי נמסר שזה נוגע רק לתיק 3000 אז בעניין הזה אני רוצה להקריא לבית המשפט החלטה. יש משפט ״שיחה על תיק אחר", כך כותב בית המשפט על החומר מתוך החומר החסוי בתיק 3000. כל מה ששמענו שהעד אמר שהציעו לי להיות עד מדינה בתיקי ראש ממשלה, הוא אישר את זה בדיון פה ואותי זה מעניין. אומרת תירוש שלא טיפלה בעניין הזה שאין ולי שלחו עכשיו תוך כדי דיון ולכן כדי שאף אחד לא ייכשל צריך לבדוק את זה". תירוש: "אנחנו מציעים להביא בפני בית המשפט את החומר, בית המשפט יחליט אם זה רלוונטי, ואם זה רלוונטי אנחנו נצטרך לשקול אם זה חסוי או לא ומה מעמד החומר". שופטת רבקה פרידמן-פלדמן: "ברור". חדד: "אי אפשר לטעון דבר והיפוכו, אני לא ידוע איפה הדברים נאמרו אני רשאי לשאול אותו לטעמי, אני יודע ששאלו אותו, מוטי לוי הזמין אותו ללכת לים". תירוש: "זה לא עובד כך, על העניין יש חיסיון". חדד: עליי יש חיסיון? נניח שעכשיו מקבלים חומר ופה ראינו באין ספור מקרים שיש שיחות בכל מיני מקומות לא ראויים, ואם זה לא בחומר אז תעודת החיסיון לא חלה עליהם? מתחילים עם זה שתירוש אמרה שהיא לא מכירה את החומר, שהוא לא נמצא אצלה, אז איך היא מצהירה על שאין בו חומר שמדבר על התיקים שלנו?" תירוש: "אמרתי שכל מה שחוסה תחת תיק 3000 חוסה תחת תיק 3000 וזהו". עו"ד חן: "אי אפשר לשאול, אי אפשר לראות, הם לא יודעים מה יש אבל אומרים שזה לא חל על התיק הזה. העד אומר הציעו לו להיות עד מדינה".

ג. עו"ד עידו שיפוני סיכם בטוויטר: שמרון העיד היום על האופן בו הוחשד בתיק 3000 לשווא, כדי שניתן יהיה להלך עליו אימים, לאיים עליו ולהפעיל עליו לחצים כבדים, שייגרמו לו להפוך לעד מדינה נגד נתניהו בכל ארבעת התיקים, תוך שימוש באותן שיטות איומים שנהגו אנשי להב כלפי מועמדים אחרים לעדי מדינה, בעת שגבו ממנו "עדות פתוחה" בתיקים אחרים. הפרקליטות ניסתה לעמוד על רגליה האחוריות כדי למנוע את "איחוד הזירות", כלומר את הקשירה בין תיק 3000 לבין שאר תיקי האלפים, בטענה שקיים חיסיון על הדברים וממילא אין בהם שום רלוונטיות לתיקי האלפים. בעניין זה נאמר, שמטעמי חיסיון מומצאים ומופרכים בעליל, הושחרו חלקים נרחבים מהודעותיו של שמרון בתיק 3000, ובקשה להסרת ההשחרות מהן תלויה ועומדת במשפט הזוטא בתיק 3000. כדי להכריע בסוגיית הרלוונטיות, ביקשו השופטים לעיין בתעודת החיסיון, אלא שאז התברר שהיא אינה נמצאת בידי הפרקליטים שבפניהם, ולכן ביקשו השופטים להעביר להם אותה בפקס, אלא שאז טענה תירוש שהתעודה בכלל אינה נמצאת בפרקליטות אלא במשטרה, טענה שמעבר להיותה מגוחכת, מעלה מאליה את השאלה על סמך מה אם כן טענת לפני רגע שאין בה שום מידע רלוונטי לתיק זה? בסופו של דבר, הורו השופטים לפרקליטים להביא לעיונם את תעודת החיסיון בדיון הבא, ולכן כל העניינים הנוגעים לניסיונות להפוך את שמרון לעד מדינה נגד נתניהו ידונו ביום עדותו האחרון בשבוע הבא.

11.7.24
אאלי ציפורי פרסם בטוויטר בהקשר לנושא תעודת החסיון שנדונה אתמול במשפט נתניהו בביהמ"ש המחוזי בי-ם במהלך עדות עו"ד דוד שמרון בתיקי האלפים: בוקר טוב ליהודית תירוש: צר היה לי לראות אותך אתמול מורחת את השופטים. אמרת שאין לך את תעודת החיסיון על דוד שמרון, שאת חושבת שאי אפשר לשלוח במייל ועוד תירוצים משונים, אבל הייתה לך את החוצפה לקבוע מה אין או מה יש בתעודה. לא יפה גברת תירוש לבלף. הנה חלקים מתעודת החיסיון הקשורים לשמרון. התעודה הייתה כלולה בבקשה של פרקליטי מיקי גנור לחשוף חלקים מושחרים על עדותו (שכוללים כנראה את ההצעה להפוך לעד מדינה נגד נתניהו). בסך הכל קליק על העכבר והתעודה לעיון השופטים. תעודת החיסיון - כאן.

ב. חקירה נגדית של מיקי גנור:

ג .אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
החקירה הנגדית של מיקי גנור ע״י הפרקליטות: גנור מטיח בנציגי הפרקליטות: ״ההיתממות שלכם לא מכובדת״ לאחר שהם מנסים להראות שלא דיברו איתו בחקירות כביכול על עבירות מס כבדות. גנור עוקץ פעם אחר פעם את נציגי הפרקליטות: ״כיושבים פה עם חליפות ועניבות אי אפשר להבין מה קורה באמת בחקירות כשאתה עם כאבים״.

החקירה הנגדית של מיקי גנור היום ע״י הפרקליטות התמקדה בהיבטי המיסוי של גנור. ירון גולומב מהפרקליטות ניסה להוכיח שהחוקרים לא ניסו להטעות את גנור בענייני המיסוי ורק גנור בדה מליבו חשד לעבירות מס של עשרות מיליונים. כמובן שזה 'גול עצמי': הרי הפרקליטות השיתה בעצמה על גנור קנס של 10 מיליון ש"ח ושנת מאסר במסגרת עד המדינה. רגע, גם זו המצאה של גנור? אבל מה שמדהים, אם כי לא מפתיע, זו הבורות של גולומב בענייני מיסוי. הוא הודה בעצמו שלא ידע מה זה ״שליטה וניהול״ של חברה (בארץ או בחו״ל). הבורות הזו נחשפה גם בתיק 4000; פרקליטים במיסוי וכלכלה הקובעים גורלות של אנשים פשוט לא מבינים בכלכלה ולא במיסוי. ואתם יודעים מה היה חשוב לגולומב? להעיר לגנור שלא יסמס במהלך היציאה מהדיונים בעת התנגדויות.

היום שוב דחה ירון גולומב את הדיון על הזמנתה לעדות של בן-ארי - למרות בקשת השופטת טלי חיימוביץ׳: אולי גולומב ובן ארי חושבים שהנושא יתנדף מעצמו אם ימרחו שוב ושוב את הדיון עליו. שיהיה ברור: העדות הדרמטית אתמול של דוד שמרון על הניסיון להפוך אותו לעד מדינה נגד נתניהו בתיק הצוללות (למרות שנתניהו לא היה חשוד כלל, לפחות באופן רשמי) - רק מחדדת את הצורך בהגעת בן ארי לעדות. 

ד. עו"ד עידו שיפוני העיר בטוויטר: הסתיימה עדותו של מיקי גנור להיום וכבר עכשיו ניתן לומר, שלתביעה אין שום טענה עניינית כנגד כל מה שכבר הוכח במשפט הזוטא, והתקרבנו היום עוד צעד לכיוון עדותה של ליאת בן ארי

עו"ד עידו שיפוני סיכם את היום בטוויטר:
שיפוני

ה. פורסמו פרוטוקולים חלקיים נוספים מדיוני "תיק הצוללות" בביהמ"ש המחוזי בת"א, בפני כבוד השופטת טלי חיימוביץ: 27.6.24 חלק ראשון, 2.7.24 חלק ראשון, 9.7.24 חלק ראשון, 11.7.24 חלק ראשון. 

16.7.24: נאשם מס' 7 ב"תיק הצוללות", דוד שרן, הגיש (באיחור שאושר לו, עקב תפקידו בלשכת רוה"מ, מאז תחילת המלחמה) את תגובתו לכתב האישום - כאן

18.7.24: חקירה נגדית של מיקי גנור:

א. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ואווו! מיקי גנור מטיח בנציג הפרקליטות ירון גולומב: ״אם לא הייתם מרסקים אותי, המדינה הייתה חוסכת 5 מיליארד ש"ח (ההפרש בין המחיר ששולם בפועל על הצוללות למחיר שסיכם גנור. העסקה עוכבה רק בגלל החקירה וייקרה את העסקה). גנור מטיח בגולומב: ״זה לא מעניין אותך? 5 מיליארד ש"ח לא מעניינים (וזה בדיוק הנזק הכלכלי שגרמה הפרקליטות למדינה בתיק הצוללות). הערת מערכת: אותו מצב (של נזק כלכלי שגרמה הפרקליטות למדינה) היה לגבי תיק 4000 ביחס להפסד שגרם העיכוב בהכנסת הסיבים האופטיים.

ואוו! מיקי גנור מטיח בירון גולומב מהפרקליטות: ״כשאני יצאתי מסדרת השבי שלכם וחזרתי לעצמי, ידעתי שאין מצב שארד לקבר כשאני עם ערימת שקרים. רציתי שיקברו אותי נקי״. הערת מערכת: בתיק 4000 אלוביץ' אמר אותו דבר ולא נכנע.

מיקי גנור מטיל עוד פצצה - גנור: ״נדמה לי שבן כספית דיבר עם תלי (עתליה) רוזנבאום (לשעבר סגנית ראש המל״ל) והציע שאהיה עד מדינה״.

גנור: "יש מסמכים שנותרו חסויים על פגישה שלי בלהב, כל מיני דברים חסויים, ראוי שיצאו לציבור שיידע אותם. איך הייתה סחיטה באיומים ואיך 'שיקפו לי את המציאות' (בציניות)… הרגו אותי, שברו אותי, ריסקו אותי, לא עמדתי בזה".

הדיון על העדת ליאת בן ארי במשפט הזוטא של מיקי גנור: הפרקליטות טוענת שעדותה לא רלבנטית וממילא זה לא ראוי כי זה עלול לפגוע אישית בבן ארי, להטריד אותה, לפגוע בעבודת הפרקליטות ולנהל ״קרקס״. פרקליטי גנור טוענים שליאת בן ארי רימתה את גנור בהסכם עד המדינה, לא העבירה לו את כתב האישום על עבירות המס והוציאה אותו מהחדר ואמרה שהעונש שהושת עליו קשור בכלל לצוללות ולא לעבירות המס. לפי התנהלות השופטת טלי חיימוביץ היא עומדת לדחות את הבקשה - די כצפוי (״אם אסבור שהעדות רלבנטית אזמין את הפרקליטים״). זה כנראה יגיע לבג״ץ.

ב. גם עו"ד עידו שיפוני עדכן בטוויטר: נעדכן שכרגע מתנהל במשפט הזוטא בתיק 3000 דיון בשאלה שגורמת לכל הטלטלה בשבועות האחרונים, האם ליאת בן ארי תזומן לעדות, וכרגע, מהפרוטוקול נראה, שהשופטת ממש יוצאת מגדרה כדי למנוע את המפץ הזה בטענות שונות, שאפילו התביעה אינה מעלה, למרות שאין לכך שום סיבה עניינית.

עו"ד עידו שיפוני סיכם בטוויטר:
שיפוני

19.7.24: עו"ד עידו שיפוני סיכם את הדיון אתמול לגבי הזימון לעדות לליאת בן ארי:
סיכום הדיון שנערך אמש במשפט הזוטא בתיק 3000, בבקשת ההגנה לזמן לעדות את פרקליטת המחוז בעת חקירת תיק 3000 ומי שעמדה בראש המו"מ וחתימת הסכם עד המדינה עם גנור: ליאת בן ארי.
רקע:
ההגנה מבקשת לזמן את בן ארי לעדות, מפני שאחת הטענות המרכזיות בזוטא, היא שגנור הולך שולל, תחת עינויים, איומים על בני משפחה, איומים להותיר אותו חסר כל ושטיפות מוח מתמידות, להאמין כי החשד העיקרי נגדו הוא העלמות מס בעשרות מיליונים, וכדי לקבל הקלה בעונשו בעניין זה הסכים לספק לחוקרים את שרצו, כלומר להפליל את עצמו ושורת אנשים בעלילות הצוללות המפורכות של דרוקר ולהפוך לעד מדינה נגד "שותפיו לפשע". חשוב להדגיש, שלחוקרי תיק 3000, לאחר חצי שנה של חקירה, לא היה שום קצה חוט כדי להפליל מישהו, ודאי לא את נתניהו שנגדו כוון התיק מלכתחילה, ואלמלא היה גנור מסכים "לספק את הסחורה" לא היה מוגש כתב אישום בעניין זה נגד איש, ודאי לא נגדו. בפועל, באה התרמית לביטוי בהסכם עד המדינה בו הסכים גנור לקבל בגין עבירות המס הדמיוניות שנת מאסר בפועל וקנס של 10 מיליון ש"ח, אבל כתב האישום בו הוא כביכול מודה לא צורף להסכם, לא במעמד חתימת ההסכם וגם לא לאחר מכן, כשעו"ד החדש של גנור מבקש לראות באילו עבירות מס מדובר ובן ארי מבקשת שגנור יצא מהחדר ואז מסבירה שעבירות המס אינן רלוונטיות, כי למעשה מדובר בהסכם פיקטיבי.

בחקירותיהם הנגדיות של עדי התביעה במשפט הזוטא, בכל פעם שנחקרו על התרמית, אמרו החוקרים הזוטרים לשאול את הבכירים, והבכירים כמו יואב תלם ומוטי לוי ענו שהם לא יודעים וצריך לשאול את הדרג המשפטי שאחראי על תנאי ההסכם, והשופטת אכן קבעה באותם מקרים ש"זו לא שאלה לעד הנכון". אז מי הוא העד הנכון? הפרקליטים כמובן, אלא שלא רק שבן ארי לא העידה מטעם התביעה, אלא אף פרקליט שהשתתף במו"מ לא העיד. מאחר שהקביעה הנ"ל, שלא הובאה עדות שתוכיח את התרמית, הייתה בין הגורמים לדחיית בקשת האין להשיב להאשמות בזוטא, ביקשה ההגנה להעיד את העד הנכון ביותר להעיד בעניין זה: הפרקליטה ליאת בן ארי. חשוב מאוד להדגיש, שמאז דחיית האין להשיב בזוטא, "התהפכה" השופטת חיימוביץ' על ההגנה, מה שמפעם לפעם הולך ונראה כאילו מופעלים עליה לחצים חיצוניים כבדים למנוע בכל מחיר את עדות בן ארי, ומה שקרה בדיון אמש בהחלט מחזק את התחושה שזה המצב.

הדיון אתמול:
בדיון אתמול טענה התביעה את הטענה היחידה אותה היא טוענת מאז שעלה הנושא על הפרק: שלא ראוי להעיד פרקליטים, ואף מביאה פסיקה שכביכול תומכת בכך. מנגד, טענה ההגנה שאין שום מניעה בדין להעיד פרקליטים, והמבחן היחיד הוא עניין הרלוונטיות, דבר העולה גם מפסה"ד שהביאה התביעה. בין לבין אומר את דעתי: בעולם תקין, העדת פרקליטים לא צריכה להיות קלה מדי, אלא יש להעמיק ולבדוק עד כמה היא רלוונטית, כדי למנוע שימוש לרעה בכלי העדות לפגיעה בעבודת הפרקליטות. במקרה הזה, לאור ההקדמה, הרלוונטיות בעדותה של בן ארי לבירור טענת התרמית חדה וברורה, שהרי לא ניתן מצד אחד לומר שהעדים שהובאו אינם העדים הנכונים לשאול את השאלות, ומצד שני למנוע את העדת העד הנכון. אלא שכאן, החלה השופטת חיימוביץ' להעלות סדרת טענות מוזרות, וממש תפסה את מקום הפרקליטים בהתנגדות להעדת בן ארי. תחילה, שאלה השופטת חיימוביץ' בתמימות "תרמית? איזו תרמית? את מי רימו כאן?", שאלה שבעדינות אכנה "מוזרה ביותר", לאור העובדה, שמדובר בטענה העיקרית במשפט הזוטא בו היא שומעת עדים כבר 10 חודשים, ולא באיזו טענה מפתיעה שעלתה דרך אגב. טענתה הבאה של השופטת חיימוביץ' הייתה גם היא.. איך לומר.. "מפתיעה", ולפיה כיצד ניתן לומר שבן ארי רימתה את גנור אם בכלל לא שוחחה עמו, אלא רק עם אנשיה ועם "סנגוריו" דאז אלי זהר ז"ל ואילן סופר. מדובר בטענה חסרת בסיס משפטי, ועד כה נחקרו אינספור עדים על דברים שנאמרו לא בפני גנור, על ידם ולהם, וטענה שכזו מעולם לא עלתה, אלא נולדה רק עכשיו ורק בעניין בן ארי, ואפילו לא ע"י התביעה אלא ע"י השופטת.

מטרת הטענה חסרת הבסיס הנ"ל, היא לסייע לטענה חסרת בסיס אחרת שהעלתה השופטת חיימוביץ' כשהחלו דיבורים על זימון בן ארי וחזרה בה ממנה, שכתנאי להעדת בן ארי, על ההגנה לזמן לעדות את סנגורו של גנור בעת המו"מ וחתימת ההסכם, אילן סופר (אלי זהר ז"ל נפטר בינתיים). מאחר שגם התניית עדות בן ארי בעדותו של סופר חסרת כל בסיס משפטי, נראה שהשופטת חיימוביץ' מנסה לגרום לה באופן עקיף, באמצעות הטענה חסרת הבסיס על כך שלא ניתן להעיד את בן ארי על התרמית מפני שלא שוחחה ישירות עם גנור. לבסוף, הוחלט שסנגוריו של גנור יגישו השלמת טיעונים בכתב ואז תוכרע הבקשה.

ועכשיו לדעתי: קשה להשתחרר מהתחושה, שרק הולכת ונראית מוחשית מרגע לרגע, שעל השופטת חיימוביץ' מופעלים לחצים כבדים למנוע את עדות בן ארי, אבל אין בנמצא שום טענה רצינית שבאמצעותה ניתן למנוע אותה, ולכן מועלות על ידה שלל טענות "מוזרות". הערכתי היא, שהשופטת חיימוביץ' תעדיף לדחות את הבקשה למרות שאין לכך שום בסיס משפטי אמיתי, למרות שסנגורי גנור כבר רמזו, שמאחר והם רואים בעדות בן ארי עדות חשובה ביותר, ומאחר ובהליך פלילי לא ניתן לערער על החלטות ביניים, הם יראו בהחלטה שכזו פעולה בלתי סבירה באופן קיצוני שנעשית בחוסר סמכות, יש בה פגיעה קשה בזכויות היסוד של גנור ודחיפות גדולה, ולכן יפנו בגינה לבג"ץ.

20.7.24: פורסם פרוטוקול חלקי נוסף אך חשוב, מדיוני "תיק הצוללות" בביהמ"ש המחוזי בת"א, בפני כבוד השופטת טלי חיימוביץ: 18.7.24 חלק ראשון. 
 
Bookmark and Share
Back שלח לחבר הדפס


 

LIVECITY

לוח מודעות

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 





24.7.24 - הכנס הארצי -שנתי ה-22 של מיט”ל 2024 

21.8.24 - רוח אחרת - כנס חירות ישראלי

2.12.24 - Telco 2024

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים