בהיעדר שר תקשורת מתפקד, מנכ"לית משרד התקשורת, לירן אבישר בן-חורין, מעוניינת להמשיך ולצמצם את שעות השירות במוקדי השירות של חברות התקשורת (סלולר וקווי) עד סוף מרץ בטענה, שיש סגר (שנגמר בסוף ינואר...), כאשר דווקא בסגר יש צורך בהגדלת מספר השעות. זאת, למען הגדלת רווחי החברות וע"ח רווחת הציבור. אין תחתית לבור, שמשרד התקשורת נפל לתוכו. סיני ליבל: מדובר ב"קשרי הון-שלטון".
עדכון בסוף הכתבה.
מאת:
אבי וייס, 21.1.21, 11:32
אמש, בהיעדר שר תקשורת מתפקד (השר
בני גנץ לא מתפקד, בכלל, כמפורט במאמרים רבים המצויים כבר באתר), מנכ"לית משרד התקשורת,
לירן אבישר בן-חורין, (בתמונה משמאל), עושה ככל העולה על דעתה.
זאת, בשירות האינטרסים הכלכליים של
צמרת קבוצת סלקום\IBC ולאחרונה גם בשירות השותפה החדשה של קבוצת סלקום: "
מגדלי תקשורת". אין תחתית לתהום הזו, שלתוכה נפל משרד התקשורת.
הנפילות לתהום של צמרת משרד התקשורת רק של השבוע החולף, מתועדות היטב בכמות עצומה של חשיפות ובכלל זה הכתבות הבאות:
אמש, החוצפה והכאוס הגיעו למדרגה חדשה, כשמנכ"לית המשרד,
לירן אבישר בן-חורין, פרסמה (
כאן) שימוע לפיו השירות במוקדי השירות של חברות התקשורת ימשיך
עד 31.3.21 בהסדר של
8 שעות ביממה (
במקום 10 שעות שהוא ההסדר הרגיל ובמקום 13 שעות, מה שהיה בעבר).
לכן, ביום 20.1.21 שלחתי את השאלות הדחופות ביותר הבאות לשר התקשורת,
בני גנץ, (בתמונה משמאל), ולצמרת משרד התקשורת בזו הלשון:
הנדון: מה זה עוד שימוע "בסגנון אורווליאני", בשירות צמרת קבוצת סלקום\IBC?
שלום רב,
1. משרד התקשורת פרסם היום (
כאן, מפורט
כאן ו
כאן) שימוע ב"סגנון אורווליאני" תחת הכותרת השקרית: "חיזוק הרציפות התפקודית במוקדי שירות בתקופת הסגר - הארכת תוקף החלטה מיום 25.11.2020 - שימוע".
2. ממתי הורדת שעות הפעילות במוקדי השירות (ל-8 שעות בלבד ביממה) זה "חיזוק הרציפות התפקודית"?
זה בדיוק להפך!!!
זו פגיעה ברורה וקשה ברציפות התפקודית והוספת מובטלים ועובדים בחל"ת, למשק הישראלי.
3. בנוסף, למה הארכת ההקלות הללו עד
31.3.21 - כשהסגר אמור להסתיים
בסוף החודש הזה (ינואר 2021)?
4. מתי צמרת משרד התקשורת תפסיק לעבוד בשירות צמרת קבוצת סלקום\
IBC ותתחיל לעבוד
בשירות הציבור?
5. אבקש, ששר התקשורת
בני גנץ יבטל לאלתר את השימוע השערורייתי הזה ו
יפטר כבר מחר, את כל מי שהגה את הרעיון המטורף הזה, שכל מטרתו לדאוג לכיס של בעלי ההון והקרובים לצלחת,
במקום לדאוג לרמת השירות לציבור, שנמצא בסגר ודורש שירותים בתחום עולם התקשורת, בהיקף גדול הרבה יותר, עקב הסגר.
בדיוק הפוך למה שהשימוע מעוניין לבצע:
להפחית את השירות לציבור עקב הסגר.
6. אודה להתייחסות דחופה, עקב חומרת הפרסום של שימוע הזוי ביותר הזה."
תגובה לא קיבלתי. ככל שאקבל תגובה, אעדכן בהתאם.
סיני ליבל שלח את התגובה הבאה המופיעה כאן בתצלום, תגובה המדברת בעד עצמה: