ארה"ב: שינויים משמעותיים בהרגלי צריכת התוכן!
מאת:
חיים חביב, 09.04.13, 00:30
הסקר השביעי של חברת Deloitte חושף תמורות מהותיות בדרך בה הצרכנים האמריקאים צורכים כיום תכנים, מאמצים התקנים ועוד.
סקר
דלוייט (
Deloitte’s State of the Media Democracy survey) מנתח לעומק שינויים בהעדפות הצרכנים בארה"ב. הסקר בחן כיצד הרגלי צריכת התוכן התפתחו על רקע שינויים בבעלות על התקנים ניידים, מנוי על שירותים, פלטפורמות פרסום, התפתחות באימוץ רשתות חברתיות והופעת מודלים עסקיים לתשלום.
הסקר המקוון, שבוצע בידי חברת מחקר בלתי תלויה בנובמבר 2012 ופורסם עתה, הקיף למעלה מ- 2000 צרכנים בארה"ב, שסייעו לגלות את העדפות הצרכנים כיום ולאן מועדות פניהם בעתיד. הסקר סיפק תובנות מעמיקות, שתאפשרנה לחברות לקבל החלטות עסקיות מושכלות בדבר התנהלותן.
ממצאים לדוגמא:
- 26% מהצרכנים מכונים בעגהomnivores - ומחזיקים בבעלותם את מכלול המכשירים (לפטופ, טאבלט, סמרטפון);
- שיעור מחזיקי הטאבלט זינק ב- 177% בהשוואה לשנה הקודמת. כשליש מהם רואים במכשיר אחד משלושת המכשירים האלקטרוניים החשובים שלהם;
- בעלי טאבלטים מזרימים סרטים בשיעור גבוה ב-70% מאלו שאינם בעלי טאבלט;
- למעלה מ- 80% מהצרכנים עוסקים במשימות נוספות במקביל לציפיה ב- TV;
- 93% מהצרכנים האמריקאים מגדירים מנוי על שרות גישה לאינטרנט כשרות הביתי החשוב ביותר;
- למעלה ממחצית הצרכנים שהשתתפו בסקר מוכנים לשלם תשלום פרמיה בגין שרות גישה מהיר יותר לאינטרנט כשבעלי הטאבלטים והסמארטפונים מגלים מעט יותר נכונות לתשלום.