Telecom News - Social Business - תפיסת עולם שטרם הופנמה והמציגה שיטות ניהול חדשות

Social Business - תפיסת עולם שטרם הופנמה והמציגה שיטות ניהול חדשות

דף הבית >> דעות ומחקרים >> עמדות ניתוחים >> Social Business - תפיסת עולם שטרם הופנמה והמציגה שיטות ניהול חדשות
מצב אימוץ טכנולוגיות Social Business בישראל מפגר אחרי העולם בפער עצום, כאשר טכניקות ניהול חדשניות נעשו מקובלות בעולם. למה המנהלים הישראליים לא מקשיבים ללקוחות (למרות כל הסיסמאות העסקיות הריקות מתוכן של "התמקדות בלקוחות" ו"הלקוחות בראש דאגתנו", שהם משמיעים)?Thierry Breto
מאת: אבי וייס, 6.9.14, 21:10

כמי שמלווה את עולם ההייטק הישראלי שנים רבות, אי אפשר להתכחש לעובדה, שעולם ההייטק מנוהל בחלקו הגדול בשיטות ניהול, ש"אבד עליהם הכלח" מזמן. למעשה, ברוב הארגונים בישראל אנו עדיין "בעידן האנלוגי", כמנותח יפה ב- Hype Cycle של גרטנר. דוגמה בולטת: תנסו ליצור קשר עם משרד התקשורת במייל, ברשת חברתית, במסרים מידיים וכיו"ב. אין דבר כזה. הם לא יוצאי דופן בשוק הישראלי, כפי שנותח בהרחבה כאן. אני לא נתקלתי בארגון אחד בעולם התקשורת בישראל שאין לו תפריטי IVR (הקשה על מספרים...) ושאני מחייג לקבל אצלו שירות אני מגיע היישר לנציג הנכון שיכול לספק לי מענה מתאים לפנייה שלי, במערכת המבוססת על עקרונות ה- Personal Assistance, בלי כל IVR. אין ארגון או עסק אחד בישראל (בשום סקטור בשוק) שמשתמש בכלי Omni-channel ו\או Multimodality כדי לתקשר ולנהל את היחסים שלו שלו עם לקוחותיו, שותפיו, ספקיו ועובדיו. 

למי שלא יודע, ארגונים דוגמת מס הכנסה עדיין מתנהלים בפנים בדוס - DOS וכל הבנקים נמצאים במערכותיהם עדיין בעידן ה- XP והפקס (Fax, יש דבר כזה...) שהוא הכלי החשוב ביותר בעולם הבנקאות בישראל (כן, הפקס. רוב הטרנזקציות הבנקאיות בישראל מבוצעות דרך מערכת הפקסים של הבנקים). העיקר: מנהלים ישראלים לא די שהם לא מקשיבים ללקוחות, הם גם לא מקשיבים לאיש. הם חושבים, כנראה, שכולנו עדיין חיילים שלהם בצבא... 

יש בכך כמובן הכללה גורפת, כי לא כולם כך. אולם, לא הצלחתי למצוא ולו חברה אחת (גם לא בהייטק) בישראל, שאימצה ויישמה את הגישה הניהולית המתפשטת "כמו אש בשדה קוצים" בכל העולם של Zero eMail. זו גישה, שהראשון שהוביל אותה בארגון גדול הוא Thierry Breton (בתמונה משמאל), מנכ"ל חברת ATOS (חברת הייטק צרפתית עם מעל ל-76 אלף עובדים), שהעביר את כל התקשורת וההתנהלות הארגונית פנימה וגם החוצה, לרשת חברתית. הסיפור של ATOS, שהחל לפני כמה שנים והושלם בכל שלוחותיה בעולם ועם כל שרשרת הערך שלה וכל לקוחותיה, בתחילת 2014, מתואר ומנותח כאן.  

קרן ליטני (בתמונה משקרן ליטנימאל), מייסדת ומכ"לית Socialize ויוזמת קהילת Socialize-Social-Business-Israel: "התחלתי עם קהילת ה- Socialize! לפני 3.5 שנים, כשאיש לא רצה לשמוע, שיש בכלל דבר כזה. היום יש מעל ל-1,200 חברים בקהילה.

מה שדחף אותי זה הספר של פרופ' דן אריאלי, כשמשפט אחד מוביל אותי מאז ועד היום: 'מודל ההתנהגות האנושית מורכב ממוטיבציה, יכולת וטריגר'. זה המפתח ל'הוראות הפעלה' לכל אחד מאתנו בכל גיל ובכל תפקיד ומצב.

הבנתי די מהר, שיש צורך לקדם את תחום 'הכלכלה ההתנהגותית' בישראל. זאת, מאחר שלא היה דבר כזה כאן. איש לא מדבר כאן איך מפגישים בין טכנולוגיות חדשות כמו: ענן, ביג-דאטה, סלולר ורשתות חברתיות לבין ההתנהגות הארגונית. בכלכלה התנהגותית ניתן לפתח ולייצר פתרונות מתקדמים, גם פתרונות פיננסיים, גם טכנולוגיים, שיביאו את עולם העסקים והארגונים בישראל למקום טוב יותר".

פרופ' קווין וורבךקווין וורבך, אוניברסיטת פנסילבניה (יועץ ה-OECD ויועץ לנשיא אובמה): "אחד התחומים, שלא מכירים אותו כאן בישראל, הוא תחום הגמיפיקיישן (Gamification). בעבר, משחקים היו דבר הנתפס כקשור לספורט, בידור, צעצועים ומשחקי ילדים. לא ראו, שיש לזה קשר לעסקים ולניהול ארגונים או לסביבות לימוד ולסביבות העבודה. אולם, כיום מאוד ברור, שהמשחקים מאוד מתאימים לסביבות הללו במיוחד לסביבות העבודה. 

זה החל במשחקים חברתיים באינטרנט, שהשיגו מאות מיליוני שחקנים ומשם זה הגיע לחברות ה-Fortune 500, כמעט לכולן. חברות גדולות בכל העולם החלו להשתמש בעקרונות ה-Gamification כדי להניע אנשים, עובדים כמו לקוחות ושותפים. זה התהליך ההופך כל מטלה לתהליך של משחק, שיש לו מטרות עסקיות וארגוניות.

השימושים המרכזיים הקיימים לתחום:
א. צבירת לקוחות הנאמנים למותג.
ב. שירותי מידע וקידום פרוייקטים. אספקת המידע נעשית דרך המשחק, מה שמאפשר למדוד את ההשפעה של המשחק על המשתמשים בו. יש לכך הסברים פסיכולוגים, אנליטיים ותכנוניים. משחק הוא סוג של מתן משוב מיידי עם תמורה כלשהי. זה Feedback עם Fun. זה מניע חזק.
ג. מועדוני לקוחות, אתרי מכירה, אתרי לימוד, אתרי גיוס כוח אדם ועוד. שימוש במשחקים מעלה את התעבורה באתרים כאלה ויוצר מחויבות של המשתמשים לאתר. מדובר בעלייה ממוצעת של כ-130% לאתרים המשתמשים בעקרונות המשחק במערכת שלהם.
ד. שימוש בתחום הארגונים הביטחוניים והצבאיים. לאחרונה, משרד ההגנה האמריקאי שילב Gamification במערכות שלו לצרכים רבים, החל מעידוד גיוס וכלה בהנעת עובדים, שותפים ולקוחות, בנושאים המעניינים את משרד ההגנה. אגב, משרד ההגנה האמריקאי לא היה ראשון בתחום הביטחוני ליישם גמיפיקיישן. ארגון אל-קעידה היה הראשון, שהשתמש ב-Gamification כדי לעודד גיוס לשורותיו. 
ה. שימוש בגמיפיקיישן בארגונים ציבוריים וממשלתיים ענקיים. למשל: גופי שיטור בארה"ב משתמשים בזה כדי לחנך נהגים לציית לחוקי התעבורה. השימושים מאוד מגוונים ונכנסים לכלתחום. 

אין פתרון אחד של גמיפיקיישן לכל המטרות ולכל הארגונים. אנשים מונעים מסיבות רבות: יש המעוניינים בפרסים ויש המעוניינים בהכרה ובפרסום. יש גם התפתחות במידת ההשתתפות במשחקים לאורך זמן וחשוב להתאים זאת למשתתפים. די ברור מהמחקרים, שהדרך הנכונה לעודד ולהניע אנשים בכל תחום היא באמצעות מנגנונים של משחק. יש מחקרים רבים המראים איך השימוש במנגנונים הללו משפיע על סביבת העבודה ומביא להישגים בארגונים ובעסקים". 

פרופ' ברק ליבאי, המרכז הבינתחומי, הרצליה: "ללקוחות של כל עסק וארגון יש ערך חברתי. חשוב לבחון היכן נמצא הכסף. יש לכך כלים מאוד טובים, שמנהלים לא יודעים, שהם קיימים. יש מדד ל-Social Value. מנהלים בישראל מתקשים להבין את המונחים הללו. יש כמה סטארטאפים דוגמת Pursway, שפיתחו כלים חדשים לתחום, כלים למדידת ROI. כיום, די ברור,  שבתחילת חיי מוצר חדש יש חשיבות עצומה ואולי אף קריטית לשימוש ברשתות חברתיות". 

פרופ' דן ארידן אריאליאלי (בתמונה משמאל): "כלכלה התנהגותית הייתה יכולה להיות שטויות אם אנשים היו רציונליים. אבל זו לא המציאות. יש יותר מדי עדויות, שאנשים מחליטים בצורה לא רציונלית. לכן השאלה כאן היא: מה עושים עם זה? לכלכלה יש צדדים שונים אבל היא מסבירה רק חלק קטן מאוד מההתנהגות האנושית. צריך לשאול כל הזמן: מה מניע אנשים? מה המודל הטוב ביותר כדי לעזור לאנשים? מה אנשים רוצים? 

כלכלת ההתנהגות יצאה מזמן מהמעבדות אל סביבת העבודה. זה משמש בארגונים רבים ככלי לקבלת החלטות בסביבות שונות. הטלפונים הסלולריים ושאר הטכנולוגיות החדישות עזרו לזה להצליח כי קל להיכנס לחיים של האנשים בכל מקום ובכל זמן. כך, הטכנולוגיה עוזרת לשנות התנהגות ולהשיג מטרות עסקיות.

מצאתי בישראל, שסטארטאפים רבים לא קוראים, לא מחפשים את המידע הנכון ורובם מדברים עם מעט מדי אנשים. יש נתק חמור בין עולם הסטארטאפים הישראלי לבין העולם האקדמי. לכן, יצרתי כמה כלים לסגור את הפער הזה כמו סדנאות לסטארטאפים.

כשאתה מראה לאנשים כמה שאתה משתדל עבורם, זה מביא להערכה מצידם ומניע אותם. אנשים כמעט בכל תחום לא יודעים לשפוט את האיכות. לכן, חשוב לספר כמה משקיעים לטובת הצד השני.

שפת הצריכה משנה את החוויה של האנשים. אנשים ככלל סומכים על אנשים אחרים, אלא אם הם בוגדים בהם או מרגיזים אותם, ואז זה מעורר בהם את יצר הנקמה. אנשים מוכנים להשקיע הרבה מאמץ וכסף בנקמה, גם אם זה לא כלכלי. לרוב האנשים יש חוש צדק וזה עובד בכל תחום.

לכן, אמון בין הצרכנים לעסק מאוד חשוב, וחשוב לדעת, שתהיה נקמה אם האמון הזה יופר. יצירת אמון היא משחק ארוך טווח. צריך להראות לכל עובד ולכל לקוח, שהוא חשוב לחברה לאורך זמן. צריך גם להיות פתוח לביקורות, לנקמה ולתגובה ולהכין את התשובות וההיערכות לכל מצב".

פרופ' אורי גניזי (בתמונה מאורי גניזישמאל)בית הספר למנהל עסקים, אוניברסיטת קליפורניה, סן דייגו: "אנו עורכים ניסויי שטח רבים בכלכלה התנהגותית. אם רוצים להבין כיצד אנשים עובדים ומה מניע אותם, חייבים לצאת מהמעבדה. ראינו, שתמריצים, שהם הכלי הכי מקובל בתעשייה, עובדים בצורה די מוזרה. המודל הכלכלי של התמריצים ושכר עידוד כבר לא עובד.

נתקלתי ב-2 סוגים של חברות: כאלו שלא רוצות לשמוע על הנושא של כלכלה התנהגותית וכאלו הטוענות, שהן כבר עושות את זה. 2 הקבוצות הללו טועות ובגדול.

ממה שאני רואה, הממשלה הבריטית היא הממשלה המתקדמת ביותר בשימוש בכלכלה התנהגותית. כי היא הבינה, שאי אפשר להסתמך על האינטואיציה. אי אפשר להמשיך ולנהל ארגונים בעולם הבנוי על הנחות, שאין להן בסיס".   

פרופ' איילת גניזי (בתמונה איילת גניזימשמאל)אוניברסיטת קליפורניה, סן דייגו: "יש הבדלים בין תרבויות מבחינת רמת ההישגיות והצפיה לתמורה. אנו מנסים מודל חדש של תמורה, שמציב את העיקרון: 'שלם כמה שאתה רוצה', וגם 'שלם כמה שאתה יכול', בכמה תעשיות, החל מתעשיית המוזיקה וכלה במסעדות וסופרמרקטים, בכמה מדינות בעולם ובכלל זה בארה"ב ובבריטניה.

התוצאות מאוד מעודדות. רוב אנשים לא מרמים ומוכנים לשלם על מוצר או שירות בצורה הוגנת". 
שירות מלא והוגן



 
 
Bookmark and Share


 

LIVECITY

לוח מודעות

שנה טובה ורק בריאות לכל קוראינו!!!

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




28.10.24 - IsraelClouds Summit 2024

2.12.24 - Telco 2024

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.

שנה טובה ורק בריאות לכל קוראינו!!!
 

 

הכי ניצפים 

שנה טובה ורק בריאות לכל קוראינו!!!

המחדל הגדול:
איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 


תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים