Orange משיקה שירות לקוחות גם ב-SMS
מאת:
מערכת Telecom News, 28.12.14, 13:58
אורנג' מרחיבה את ערוצי המגע עם הלקוח והחל מהיום ניתן לקבל שירות גם בהודעות SMS.
עד כה העניקה אורנג' שירות באמצעות: נציגי שירות טלפוני,
Chat,
Facebook, מרכזי שירות ומכירה ואפליקציית
My Orange. מהיום, לקוחות
Orange יכולים ליצור קשר באמצעות הודעת
SMS למספר 540, לציין את נושא הפנייה: חשבוניות, תכניות, ציוד קצה, ניוד, חו"ל ועוד ונציג החברה ישיב ללקוח בהודעה חוזרת תוך מספר דקות.
השירות באמצעות
SMS ניתן ללא תשלום ומיועד ללקוחות
Orange בלבד. הוא ניתן בימים א'-ה' בין השעות 8:30-18:30 וביום ו' בין השעות 8:30-13:00. בהמשך יינתן השירות גם באמצעות
.WhatsApp
במהלך החודש האחרון ערכה החברה "פיילוט" בשירות זה בו התנסו מאות לקוחות. מהניסוי עלה, שמרבית הלקוחות הביעו שביעות רצון מיעילות השירות, זמני המענה ואופן הטיפול.
דנה לב עמי, מנהלת מוקדי השירות בחטיבת הלקוחות בפרטנר: "השירות החדש נולד כדי למנף את השירות ללקוח באמצעות יצירת כלי נוסף למציאת פתרון מהיר המתאים לצרכיו, תוך דגש על קיצור זמני ההמתנה ומענה ממוקד בזמן ובמקום הנוחים לו. במהלך החודש האחרון הוכשרו נציגי שירות ייעודים במיומנויות הטיפול באמצעות כתיבה ממוקדת, מתומצתת ותכליתית, בדגש על העברת מסרים באופן מדויק וקצר".