LG השיקה בישראל את דגמי הטלוויזיות לשנת 2015
מאת:
חיים חביב, 15.6.15, 22:55
הסדרות החדשות כוללות טלוויזיות OLED, 4K ו-Full HD המציעות חוויית צפייה מבוססת רזולוציה גבוהה ומדויקת וממשק הפעלה מתקדם 2Webos. 'סוכריה' לקהל הישראלי: מחיר מסך OLED מסדרה939 EC ירד בכ-30% והדגמים החדשים יותאמו לשירות הטריפל של סלקום.
LG ישראל וקבוצת ח.י., יבואנית המותג בישראל
, הציגו הבוקר (15.6.15) בישראל את דגמי הטלוויזיה ל-2015. הדגמים החדשים מתאפיינים במסכי טלוויזיה בטכנולוגיות
OLEDברזולוציה
4K ו-
Full HD המשדרגות את איכות התמונה ואת חווית הצפייה.
לפי טענת החברה,
LG היא היחידה בעולם, שהצליחה לשלב את טכנולוגיית מסכי ה-
OLED לייצור המוני
(Mass Production), בתפוקה גבוהה. טכנולוגיית ה-
OLED מאפשרת הארה עצמאית לכל פיקסל ע"י נקודת אור ספציפית, שמאפשרת איכות תמונה טובה, בין היתר: צבעים חיים כמו במציאות, זווית צפייה רחבה ללא עיוותים וללא זליגת אור, זמן תגובה גבוה מאד (פי 1,000 ממסך
LED), תמונה חלקה ללא מריחות. לאלו מתווסף עיצוב מסך דק, כ-0.58 סמ', כ- 1/6 ממסך
LCD טיפוסי.
בישראל תושקנה 3 סדרות בטכנולוגיה זו:
EC939Y בגודל "55,
EG960Y בגדלים "55, "65 ו-
EG979Y בגודל "77.
בחברת
LG בישרו היום על החלטה להורדת מחירי מסכי ה-
OLED בכ-30% כדי להרחיב את נתח השוק ולאפשר לציבור רחב יותר ליהנות מהטכנולוגיה. כך לדוגמא, המחיר לצרכן למסך
OLED מסדרה
EC939Y בגודל "55 יעמוד על 15,990 ₪.
בתוך כך חשפה החברה, שקו מוצרי מסכי ה-
4K, שמתאפיין ברזולוציה גבוהה פי 4 ממסכי
Full HD, יורחב משמעותית, ויושק ב-6 סדרות שונות ובגדלים שונים החל מ-"43 ועד "98.
עפ"יהערכות, בשנת 2015 צפויות טלוויזיות ברזולוציה
UHD להוות כ-13% מסך השוק העולמי, וב-2017 עד כשליש מכלל השוק העולמי. נתח שוק (בערך כספי) של טלוויזיות
UHD צפוי לעבור את רף ה-50% בשנת 2017.
סדרת הדגל במסכי ה-
4K היא
UF950Y בה שולבה טכנולוגיית
Color Prime, שבה טווח הצבעים הנראה על המסך גבוה מטווח הצבעים המוכר כיום במסכי טלוויזיה. מסכים בסדרה זו דקים במיוחד (פחות מ-10 מ"מ) ובעלי מערכת סאונד של
Harman/Kardon.
מחיר מסכי ה-
4K החדשים בסדרות
UB989Y, UF950Y, UG870Y, UF850Y, UF770Y, UF690Y החל מ- 4,690 ₪ לגודל "43.
מסכי הקו החדש צויידו בממשק
webOS 2.0 - גרסה משופרת לממשק ה-
webOS, שהושק בשנה הקודמת. בחברה הדגישו, שהממשק המעודכן מאפשר שימוש פשוט, יעיל ונוח יותר בטלוויזיה החכמה וצמצום זמן האתחול (מכ-13.5 שניות ל-4.5 שניות).
זיו קוריצקי, סמנכ"ל שיווק
LG ישראל: "סדרות הטלוויזיות החדשות של
LG נועדו להעצים את החוויה האישית והמשפחתית בעת הצפייה בטלוויזיה. טכנולוגיות ה-
OLED, ה-
ColorPrime וה-
4K, כמו גם הממשק החדש, ה-
webOS 2.0, שעוצב במיוחד כדי להקל על המשתמש, משנות לחלוטין את האופן בו נתפסת הצפייה בטלוויזיה, כאשר הסלון שלנו למעשה הופך להיות אולם קולנוע פרטי בו ניתן לצפות בכל תוכן באיכות טובה".
משה דניאל, מנכ"ל ח.י אלקטרוניקה
: "הטכנולוגיות החדשות מאפשרות איכות תמונה טובה וממצבות את
LG כמובילה עולמית בתחום וכמקור לחדשנות. הצרכן הישראלי מחפש כל העת חידושים בתחום וההחלטה שקבלנו, בעקבותיה יוזל מחיר מסכי ה-
OLED בכ-30% , תאפשר לרבים ליהנות מהטכנולוגיה מתקדמת ביותר".
שילוב סלקום בהכרזה זו –
כאן.