פלאפון משיקה את "פלאפון דיגיטל"
מאת:
מערכת Telecom News, 27.11.13, 18:30
ההשקה היא של פלטפורמת שירותים דיגיטלית הכוללת אנלימיטד ב-79 ש"ח בחודש. המצטרפים למסלול יוכלו לקבל את כל השירותים באמצעים דיגיטליים כגון: חשבוניות במייל, שירות לקוחות בצ'אט, רכישת מכשירים, מידע ותמיכה טכנית ועוד.
פלאפון משיקה את
"פלאפון דיגיטל", פלטפורמת שירותים דיגיטלית לביצוע פעולות בשירות עצמי באתר
www.pelephone.co.il, באפליקציה בסמארטפון או בטאבלט. המצטרפים ל"פלאפון דיגיטל" יוכלו ליהנות ממגוון שירותים עצמיים בהם קבלת חשבונית במייל, שירות לקוחות בצ'ט, רכישת סמארטפון או טאבלט ועוד.
לקוחות פלאפון ולקוחות כל החברות, שיצטרפו ל"פלאפון דיגיטל", יהנו ממגוון הטבות, בהן קבלת מכשיר,שנרכש באתר, עם שליח חינם הביתה או למקום העסק. במסגרת "פלאפון דיגיטל" תוצע לראשונה חבילת אנלימיטד ב-79 ש"ח בחודש הכוללת שיחות, סמסים ו-1 ג'יגה גלישה למשך חצי שנה, או חבילת אנלימיטד ב-85 ש"ח בחודש הכוללת גם גלישה בנפח של
3GB. בתום התקופה תשתנה חבילת האנלימיטד 1 ג'יגה ל-99 ש"ח וחבילת ה-3 ג'יגה תשתנה ל-109 ש"ח בחודש.
אסף עופר, המשנה למנכ"ל סמנכ"ל השיווק בפלאפון (בתמונה למעלה): "פלאפון רואה בשירות העצמי את הפלטפורמה המרכזית לשנים הקרובות, שתאפשר ללקוחות לבצע בעצמם מגוון פעולות בפשטות ומהירות, תוך חיסכון משמעותי בזמן ובכסף. מדי חודש נרשמות באתר פלאפון למעלה ממליון כניסות ומתבצעות בו מעל 200 אלף פעולות. כבר כיום, כ-45% מהלקוחות מבצעים פעולות באתר באמצעות הסמארטפון וכ-5% באמצעות הטאבלט שלהם, ולכן אך טבעי, שנציע תוכנית מתאימה המעודדת ביצוע פעולות באתר, בהוזלת תעריפים משמעותית".
אתר פלאפון, שהושק לצורך המהלך, כולל הצגת מידע מותאם אישית ללקוחות הרשומים באתר, גלישה מותאמת לטאבלטים כולל חווית טאצ' מלאה, ניווט ידידותי מהיר ונוח באמצעות 3 קטגוריות: חנות, פלאפון שלי ומידע ותמיכה. באתר ניתן לקבל שירות אישי באמצעות צ'ט
LIVE עם נציג, אפשרות זימון תור אישי במרכזי השירות של פלאפון, ניהול הרשאות קו והתאמת מסלול וחבילות להתקשרות לחו"ל, רכישת מגוון מכשירים וטאבלטים מתקדמים ועוד.