סלקום הודיעה על כניסתה לתחום שירותי הטלוויזיה ע"ג האינטרנט
מאת:
מערכת Telecom News, 17.6.14, 14:52
בף
דירקטוריון סלקום החליט על מהלך אסטרטגי של כניסת סלקום לתחום ה-OTT TV – Over-The-Top-TV ועל הפיכת סלקום לחברת תקשורת כוללת.
סלקום הודיעה היום, שהדירקטוריון שלה החליט על כניסתה לתחום שירותי הטלוויזיה ע"ג האינטרנט
OTT-TV. בכך היא תיכנס לתחרות מול הוט ויס כשחקן שלישי. בעבר מסרה סלקום, שהיא מתכננת את המהלך ושהיא תציע חבילה במחיר מוזל יותר מ-
YES ו-
HOT. החבילה צפויה להתבסס על צפייה עפ"י דרישה ולהתמקד במגזרים ייחודיים ולפנות בעיקר לאלה שאינם מנויים על שירותי יס והוט ובמיוחד צופי עידן +.
.
ניר שטרן, מנכ"ל סלקום: "החברה תכנס לתחום פעילות חדש ותציע שירותי טלויזיה ע"ג האינטרנט –
OTT TV. כניסה לשוק חדש ורווי תצריך השקעות ותוספת הוצאות תפעוליות כדי לייצר הכנסות עתידיות. בהתאם למדיניות משרד התקשורת לעודד תחרות בשוק הטלוויזיה הישראלי, פתרון ה-
OTT TV יאפשר לנו להציע חלופה אטרקטיבית לשירותי הטלוויזיה המסורתיים בכבלים או בלוויין המוצעים כיום ע"י קבוצת הוט וקבוצת בזק. שירותי הטלוויזיה ע"ג האינטרנט הם סינרגטיים ומשלימים לליבת הפעילות של החברה, יסייעו בשימור לקוחות ויחזקו את מעמדנו כקבוצת תקשורת מובילה בישראל".
גלעד ארדן, שר התקשורת
: "המהלך יקדם את התחרות בתחום הטלוויזיה הרב ערוצית בישראל ויסייע להוזלת המחיר הגבוה אותו משלם כיום הצרכן הישראלי עבור שירותי טלוויזיה. אנו נסייע ככל האפשר בעידוד ובקידום התחרות בתחום".
ארדן אמר, שעל מנת לעזור לסלקום להיכנס לתחום הטלוויזיה הוא יעלה הצעת חוק, שתאפשר הפצת שידורי עידן + החינמיים ע"ג האינטרנט. כך, תוכל סלקום להוסיף על גביהם ערוצי תשלום
.
הערות: אין כרגע הסכמה בין סלקום להוט, בזק ו-IBC (חברת הסיבים Unlimited) לגבי המחיר שתשלם להן על השימוש בתשתיות ולכן השקת השירות איננה מיידית. בנוסף, עליה להתכונן לצקת תוכן בערוצים שלה ולרכוש, ליצור ולהפיק תכנים אטרקטיביים כדי להתחרות בהוט ויס ולא רק במחיר, ויש גם צורך להבהיר איזה רגולציה תהיה עליה.