LIME משיקה בארץ פיילוט ראשון מסוגו בעולם להזמנת ושמירת קורקינט
מאת:
מערכת Telecom News, 16.4.19, 15:45
משתמשיiOS (בלבד) יכולים להזמין ולשמור את הקורקינטים של LIME עד ל-15 דקות מרגע מציאת הקורקינט המבוקש על המפה ועד התחלת הנסיעה. דרך חדשה בתחום התחבורה השיתופית. איך עובד מצב השמירה?
מעכשיו
הקורקינטים יחכו לכם: חברת
LIME העולמית, חברת התחבורה השיתופית החכמה, בחרה בישראל לטובת השקת פיילוט ראשון מסוגו במסגרתו יוכלו המשתמשים להזמין ולשמור דרך האפליקציה את הקורקינטים של
LIME עד ל- 15 דקות, מרגע מציאת הקורקינט המבוקש על המפה ועד התחלת הנסיעה. זאת, לטובת נסיעה מהנה ונוחה יותר.
המטרה: להבטיח ודאות לרוכבים, שהקורקינט, שהם חפצים להשתמש בו, יחכה להם עד שהם יגיעו אליו.
הבחירה בישראל משקפת את האמון של
LIME בשוק הישראלי ובפוטנציאל הצמיחה שלו כמו גם בהכרה של החברה בישראלים כמאמצי טכנולוגיות חדשות, שיש ביכולתם להכתיב את הטרנד הגדול הבא. מדובר על שינוי משמעותי במודל, שהוצע עד כה ע"י חברות הקורקינטים בעולם.
האפשרות להפעיל את מצב השמירה הוא פשוט ונוח לתפעול:
יש למצוא את הקורקינט אותו המשתמש רוצה לשמור במפה באפליקציית
LIME.
לאחר מכן יש לבחור את הקורקינט הרצוי כדי לראות את האפשרות - 'שמור'.
לאחר לחיצה על אפשרות 'שמור' תפתח תיבת דו-שיח בו המשתמש יתבקש לאשר את הבקשה.
בסיום, הקורקינט יישמר עד 15 דקות מרגע הפעלת השירות.
בשלב הראשון השירות יתאפשר למשתמשי
iOS בלבד, אך הכוונה היא להרחיב זאת בהמשך גם למשתמשי אנדרואיד.
יניב גודר, מנכ''ל
LIME: "אנו כל הזמן מחפשים דרכים חדשות לשפר ולייעל את השירות. בעקבות פידבקים רבים מהמשתמשים, ישנו צורך בפתרון, שיבטיח המצאות של הקורקינט במקום בו הוא מופיע על המפה בדיוק בזמן ההגעה אליו, יצרנו את האופציה להזמין את הקורקינט מראש.
העובדה שישראל נבחרה להיות המדינה הראשונה בעולם בה מושק השירות מצביעה על חשיבות ש
Lime - רואה בשוק הישראלי כשוק המאמץ טכנולוגיות וכמוביל בתחום התחבורה השיתופית".
קרדיט צילום תמונה עליונה: אבי וייס