סיני ליבל "פותח חזית חדשה" נגד מנכ"ל סלקום - ניר שטרן ונגד מנכ"ל דינמיקה סלולר (חברה מקבוצת סלקום) - אלי אדדי. זאת, בגין "תרגיל מבצע לכל החיים", שהתקיים ביום הבחירות לכנסת, כשהמחיר "לכל החיים" נגמר אחרי 5 חודשי חיים... גם משרד התקשורת ("מחלקת השיווק של סלקום") "עוצם עיניים" לנוכח התרגיל המחפיר הזה. את תגובת סלקום לא הצלחנו לקבל. עדכון בסוף הכתבה.
מאת:
אבי וייס, 16.10.19, 08:50
ביום הבחירות הראשון לשנה זו לכנסת, 9.4.19, ערכה סלקום מבצע שיווק אגרסיבי, שהתנהל בעיקר ברשת חנויות
דינמיקה סלולר (חברת בת של סלקום), מבצע של "סלולר לכל החיים" במחיר של 24.90 ש"ח לחודש, לחבילה שכוללת, בין היתר, 80 גיגה גלישה.
על פי דיווח של
גדי פרץ מגלובס, המבצע האגרסיבי הזה הניב לסלקום לא פחות
מ-17 אלף לקוחות חדשים נטו (כמפורט
כאן).
בין הלקוחות החדשים הללו נמנה
סיני ליבל, בתמונה משמאל (מצד ימין, עם המשפחה).
להפתעתו של
סיני ליבל, המבצע "לכל החיים"
נגמר אחרי 5 חודשים, כשקיבל מסלקום הודעה, שהמחיר "לכל החיים" קופץ מ-24.90 ש"ח לחודש ל-27.90 לחודש, 12% העלאה במחיר "לכל החיים" במכה אחת, בחיים קצרים ביותר, של 5 חודשים.
אפילו פרפרים ונמלים, "תוחלת החיים" שלהם גבוהה יותר מ-5 חודשים.
ההודעה של סלקום, שנשלחה ל
סיני ליבל -
מצויה כאן.
סיני ליבל חשב, שאולי סלקום "נוקמת" בו על הצלחתו בתביעות הצרכניות שלו נגד סלקום (התביעה המוצלחת האחרונה
פורסמה כאן), אבל אז ראה פרסום של
מירב קריסטל מ-YNET (
כאן),
שכל לקוחות סלקום הפראיירים, שנרשמו לתכנית הזו -
קיבלו את אותה הודעה על "המחיר המעודכן" של המבצע "לכל החיים".
סיני ליבל החליט לא לשתוק והגיש לראשי סלקום ודינמיקה סלולר התראה לפני הגשת
תביעה אישית. ההתראה
נמצאת כאן במלואה. תגובה טרם נתקבלה. ככל שתתקבל תגובה, נעדכן בהתאם.
במקביל, ביום
4.10.19 אני פניתי לסלקום בבקשה להגיב
למסמך של
סיני ליבל, ובאופן מפתיע קיבלתי תגובה די מהירה ודי מוזרה, שנמצאת
כאן, שאומרת, שבגלל שאני לא לקוח סלקום, אני
לא אקבל תשובה, בנימוק של "חיסיון לקוח", אבל נטען בתשובה הזו אלי, ש
סיני ליבל כבר
קיבל תשובה.
היות וקיבלתי תשובה, גם חסרת בסיס וגם שקרית, כי
סיני ליבל לא קיבל שום תשובה, פניתי
שוב ב-
8.10.19 לסלקום בזו הלשון:
"בניגוד לתשובה, שקיבלתי (מצ"ב
ב-PDF), בדקתי עם
סיני ליבל והוא
לא קיבל מכם כל תגובה (קיבל דחייה של מועד התגובה).
מצ"ב כאן פנייה של סיני ליבל - שאני אקבל גם כן תשובה בשמו.
************************************************************
נציב תלונות הציבור
אישרתם את קבלת פנייתי מיום 25.8.2019.
ראו במחובר.
לא קיבלתי מענה.
אודה לעדכוני
בכבוד רב
סיני ליבל ת.ז 055720692
יצוין כי אני מייפה את כוחו של מר אבי וייס המכותב על המייל - לקבל מענה עבורי!
ס.ליבל
*************************************************************************************
אודה להתייחסותכם".
תגובה טרם קיבלתי, ככל שאקבל תגובה, אעדכן בהתאם.
יצויין, שפנייה שלי לראשי משרד התק
שורת, (השר
דודי אמסלם, בתמונה משמאל, והמנכ"ל
נתי כהן), גם היא טרם נענתה. קוראינו הוותיקים כבר יודעים, שמענה אני לא אקבל, די ברור למה:
משרד התקשורת הפך בשנים האחרונות להיות
"סניף שיווקי" של סלקום.
כמות התלונות נגד סלקום, שנערמה על שולחן השר והמנכ"ל בחודשים האחרונים, היא
עצומה, אבל זה בכלל
לא מזיז להם. הם שכחו מי מממן את משכורתם, הרכב והנהג הצמוד ושאר ההטבות שיש בתפקידים של שר ומנכ"ל (אתם מממנים זאת, קוראים יקרים, אם שכחתם).
לאחרונה, קראתי לראשי סלקום:
היו"ר (עמי אראל) והמנכ"ל (ניר שטרן), להתפטר
לאלתר, לנוכח הסדרה הארוכה של כשלונות ניהוליים חמורים והנזק הרב, שגרמו לבעלי המניות של סלקום.
קריאתי פורסמה במאמר תחת הכותרת המדברת בעד עצמה: "
החטא ועונשו: על ראשי סלקום (מהיו"ר ועד המנכ"ל) לפנות את כיסאם - מיידית!". המאמר מומלץ לקריאה,
במיוחד לבעלי המניות של סלקום וגם ללקוחות סלקום, עובדיה, שותפיה וספקיה.
הפיברוק המחפיר של "המבצע לכל החיים", שנגמר אחרי 5 חודשים, שהבאנו כאן, הוא המשך ישיר של ההידרדרות הערכית של קבוצת סלקום, בהנהגת היו"ר והמנכ"ל, שמסרבים להתפטר ולפנות את כסאם לאנשים מתאימים יותר, וממשיכים לדרדר את קבוצת סלקום - היישר לתהום.
עדכון 21.10.19:
לאור אי קבלת מענה,
סיני ליבל הגיש תלונה למשרד תקשורת כנגד סלקום,
התלונה במלואה נמצאת כאן, והיא מתלווה למייל ששלח כדלהלן:
"הנושא: תלונה כנגד סלקום בגין העברה בין תוכניות - ולחלופין באי צוין ההטבה של ״תעריף חודשי קבוע״ - במבצע סלקום לכל החיים באפריל 2019
תלונה כנגד חברת סלקום
המתלונן:
סיני ליבל ת.ז 055720692
נושא התלונה: הפרת תנאי הרישיון בהסכם ההתקשרות (העברה בין תוכניות - מתוכנית לכל החיים לתוכנית בה מתעדכן התעריף כשבא לסלקום להודיע על שינוי תעריף), ולחלופין אי ציון משך ההטבה של: ״תעריף חודשי קבוע״
הקווים מושאי התלונה: 0542223222, 0524240000,
0552229222,
תשומת לב הבודק
לדרמטיות התלונה:
במצג תוכנית לכל החיים הצטרפו ביום הבחירות לכנסת ה- 21 (9 אפריל 2019) כ- 17,000 מנויים - לתוכנית מושא התלונה.
מסתבר כי אצל סלקום ״תשלום חודשי קבוע״ - היה קבוע לחמישה חודשים - לאחריהם המנוי הועבר לתוכנית בה מתעדכן התעריף מתוקף סעיף 78 (בהודעה מראש למנוי ולמשרד התקשורת).
לחלופין: ככול שמותר לעדכן תעריף בתוכנית בה הוסכם על ״תעריף חודשי קבוע״ מדובר
בהפרת תנאי הרישיון לעניין החובה לציין את משך ההטבה ב
עיקרי התוכנית.
לעניינו - משכה של התקופה בה יהיה: ״תעריף חודשי קבוע״.
ראה פרוט
בקובץ התלונה.
בכבוד רב
סיני ליבל".
עדכון 27.1.20: הוגשה תביעה ייצוגית בנושא שנחשף כאן למעלה. לבית-המשפט השלום בת"א הוגשה תביעה (ובקשה לאשרה כתובענה ייצוגית) ע"י עו”ד
דניאל, כנגד סלקום בטענה של “הטעיית הציבור, התנהגות חסרת תום לב והפרת חוזה מפורשת שתוצאתה גביית תשלומים מיותרים, גרימת נזק ללקוחות והתעשרות שלא כדין”. בכתב הטענות נטען: “עניינה של תביעה זו בהטעייה ובהפרה בוטה של הנתבעת את ההסכם עליו הסכימה עם התובע, ועם קבוצת לקוחות גדולה, הכל תוך הפרה גסה של הוראות החוק". “ליבת התובענה היא הצהרת הנתבעת לציבור הרחב כי המצטרף לסלקום במבצע שכונה “מבצע בחירות אפריל 2019” ייהנה “
מתעריף חודשי קבוע וללא פקיעה של המבצע“. טרם הוגשה תגובה לתביעה. עדכונים בהמשך.