אינטל: 68% מהצרכנים האמריקאים מקבלים החלטת קנייה ע"ס הרשתות החברתיות
מאת:
מערכת Telecom News, 26.11.13, 17:02
אינטל פרסמה אינפוגרפיקה חדשה עם נתונים סטטיסטיים על הצרכנים בעידן המקוון.
אינטל מפרסמת אינפוגרפיקה חדשה, עם נתונים סטטיסטיים על צרכנים בעידן המקוון. לפי אינטל:
הצרכנים בארה"ב מוציאים כ-300 אלף דולר בכל דקה על קניות מקוונות. מרביתם מעדיפים מבצעים ודילים.
78% יעדיפו לרכוש מחנויות השולחות הצעות ייעודיות.
68% מהצרכנים הצהירו כי הם מבססים את החלטת הקנייה שלהם על בסיס מידע שנמצא ברשתות חברתיות.
85% מהצרכנים יהיו נאמנים לקמעונאי אם הוא ידאג לייצר עבורם חוויית קנייה, שתהיה אישית וייעודית.
מבחינת פרטיות, 70% מהצרכנים באירופה, אוסטרליה וארה"ב מרגישים בנוח לשתף מידע אישי עם הקמעונאים שלהם.