האם הצעירים מאבדים עניין בפייסבוק?
מאת:
חיים חביב, 20.4.13, 23:15
האם המשווקים והמפרסמים ערים לשינויים בהרגלי הצעירים במדיה החברתית?
האם הפייסבוק היא עוד אפליקציה ההולכת וננטשת?
תום טרינור, המייסד של
Right Mix Marketing פרסם מידע מרתק למשווקים ומפרסמים בעולם המובייל התרים אחר דרכי התנהלות הצעירים בצפון אמריקה במדיה החברתית.
בין הממצאים הבולטים:
- מספר המשתמשים הפעילים בצפון אמריקה ברשת הפייסבוק נמצא במחצית השנה האחרונה במגמת ירידה;
- 'הרשת מזדקנת' - הגיל הממוצע של משתמשי הפייסבוק טיפס מ-38 (בשנת 2010) ל-41;
- מספר האימהות בפייסבוק זינק חדות (מ- 50% ב- 2010 ל- 72%);
- 74% מההורים בוחנים את דף הפייסבוק של ילדיהם מספר פעמים בשבוע;
- 1 מכל 4 צעירים גולש באינטרנט ברשת הסלולרית (1 מכל 7 בקרב המבוגרים) ;
- חלקם של הצעירים בעולם המובייל הולך וגדל בהתמדה וכ- 37% מהם כבר בעלי סמארטפון משל עצמם.
בין התלונות של הצעירים ברשת: 'ההורים נמצאים עכשיו ברשת', 'הרשת רוויה פרסומות'.
למידע נוסף עיינו באיור הלוטה כאן: