גולשי הפייסבוק בחרו את שלטי החוצות של תל אביב
מאת: מערכת
Telecom News, 18.8.13, 15:30
קמפיין שילוט עבור תחנת הרדיו FM88 שנעשה על ידי שפ"מ מדיה באמצעות משרד הפרסום Y&R, נבחר לקמפיין האהוב על ידי גולשי הפייסבוק של תחרות JCDecaux Awards. הקמפיין הנבחר של FM88 הוא: "המוסיקה היא דת בשבילנו".
חברת פרסום החוצות
JCDecaux השואפת לקדם קריאטיביות בתחום פרסום החוצות, יזמה את תחרות
JCDecaux Awards המדרגת פרסום חוצות בפורמט של פוסטרים מצטיינים ע"י צוות שיפוט ולאחר מכן את הפעילות בפייסבוק לדירוג הגולשים.
השנה הוגשו לתחרות
JCDecaux Awards כ- 200 עבודות שונות.
בשלב ראשון, הועמדו מודעות הפרסום לבחירה של צוות שופטים מעולם הפרסום בישראל, שבחר את מודעות הפרסום הבולטות.
המודעות, שמוקמו במקום גבוה על ידי צוות השופטים, הועמדו להצבעת גולשי הפייסבוק, בדף הפייסבוק של התחרות. כאמור, המודעה עבור תחנת הרדיו FM88. "המוסיקה היא דת בשבילנו" זכתה למספר ההצבעות והשיתופים הגדול ביותר מגולשי הפייסבוק.
בשבוע הקרוב תעלה
JCDecaux את מודעת פרסום החוצות ברחבי העיר תל אביב.
דרור נחומי,
y&r,
מנהל קריאייטיב: "
FM88 היא תחנת רדיו המשדרת מוסיקה מגוונת ואקלקטית מכל הז'אנרים ואינה נכנעת לתכתיבי רייטינג.עבור כל שדרי התחנה מוסיקה היא הרבה מעבר לפלייסליסט מיינסטירימי שמושמע בלופ, מוסיקה היא כמו דת שקשורה לאמונה. זו הסיבה, שבחרנו לעצב את השלטים של
FM88 כוויטראז' צבעוני דתי. בכל שלט מופיעה דמות מוכרת מתוך שיר מהיכל התהילה של המוסיקה ומוצגת כקדושה".
שרית אריסון, סמנכ"לית השיווק של שפ"מ: "זה לא מפתיע, שגולשי הפייסבוק, שמאופיין בקהל צעיר ומעודכן, בחרו את תחנת הרדיו המסמלת בדיוק את הערכים הללו".
פיליפ רו, מנכ"ל
JCDecaux ישראל: "אנו גאים להמשיך במסורת התחרות ולהלל קריאטיב קצת אחר. זהו מדיום המאפשר לחברות ולפרסומאים להביא לידי ביטוי את היבט היצירתיות באופן מובהק, כך שגם המשרד וגם הלקוח מרווחים. פרסום החוצות הינו מדיום חשוב שמאפשר להגיע לכלל הציבור, כאשר הפעם לקחנו צעד נוסף לכיוון אינטרקטיביות עם הציבור ואיפשרנו לו לבחור מהו הפוסטר שיותקן במתקני הפרסום."