YouTube במספרים: הרגלי הצפייה של הישראלים וכפתור הכסף ליוצרים הפופולריים
מאת:
מערכת Telecom News, 26.10.17, 12:21
הרשת הישראלית ממשיכה להצמיח כוכבים, שלא מפסיקים לצבור פופולריות ומגיעים למאות אלפי מנויים. 16 יוצרים, אמנים וכוכבי רשת, שהגיעו ל-100,000 מנויים השנה, קיבלו את כפתור הכסף של YouTube ל-2017. YouTube פרסמה גם נתונים לגבי הערוצים הצומחים ביותר בשנה החולפת בישראל, ביניהם: סטטיק ובן-אל עם 300 אלף מנויים חדשים. כל המספרים והערוצים הפופולריים.
YouTube פרסמה היום נתונים על הרגלי הצפייה של הישראלים:
- 75% מהצופים בישראל נעזרים ב-YouTube כדי ללמוד משהו חדש,
- ⅓ מההורים, שצופים ב-,YouTube נעזרים בסרטונים בשאלות הורות,
- ב-YouTube יש כיום 1,500 ערוצים ישראלים להם יותר מ-10,000 מנויים לערוץ ו-150 ערוצים ישראליים עם למעלה מ-100,000 מנויים לערוץ.
בידור
- 78% מהישראלים, שצופים ב-,YouTube טוענים, שב-YouTube יש תכני בידור, שאין בשום מקום אחר,
- בכל יום נצפים ב-YouTube מעל 545 מיליון סרטונים בקטגוריית תרבות ובידור.
אוכל
- למה אנו צופים בסרטוני אוכל?
- 73% לחיפוש מתכונים,
- 72% לקבל רעיונות למנות חדשות,
- 55% לשפר טכניקת בישול.
יופי
- 62% מגולשי YouTube בישראל צופים בסרטוני ביוטי כדי ללמוד להתאפר ולהתלבש,
- 66% מהישראלים מאמינים להמלצות ולסקירת מוצרים שיש ב-,YouTube
- יותר מ-300 מיליון סרטוני ביוטי נצפים ב-YouTube מדי יום.
גיימינג
- 1/4 מהגיימרים הישראלים ב-YouTube הם בכלל גיימריות,
- 87% צופים בסרטוני גיימינג כדי ללמוד מהלכים חדשים.
בעולם
ל-
YouTube כמיליארד וחצי משתמשים רשומים מדי חודש בעולם, שצופים במיליארד שעות תוכן מדי יום. יותר מ-400 שעות תוכן עולות כל דקה בפלטפורמה שלה גרסאות מקומיות ב-88 מדינות וב-76 שפות שונות, שמהוות 95% מאוכלוסיית האינטרנט. 60% מהצפיות ב-
YouTube מגיעות ממכשירים ניידים, וזמן הצפייה היומי במובייל הוא מעל לשעה בממוצע.
התכנים ב-
YouTube מקיפים תחומים רבים. מדי יום ישנן למעלה מ-800 מיליארד שעות צפייה בתכנים הקשורים ללמידה. בשנה שעברה, נצפו במובייל בלבד 40 מיליון שעות סרטוני ״
unboxing" בתחום הגיימינג, שווה ערך ל-5,000 שנות צפייה רצופה. מתוך 1.4 מיליון סרטוני ספורט אווירי הקיימים ב-
YouTube, מעל ל-7,500 מהם הם סרטי צניחה. ישנם 11.5 מיליון סרטוני טיפים בתחום היופי בפלטפורמה.
עוד סטטיסטיקות מעניינות על
YouTube, ניתן למצוא
כאן.
YouTube עושה כבוד לכוכבי הרשת
טקס הכפתורים של
YouTube נערך אמש: 16 יוצרים, אומנים וכוכבי רשת קיבלו את כפתור הכסף של
YouTube המוענק למי שלערוץ שלו למעלה מ-100,000 מנויים.
הזוכים של 2017 מצטרפים ל-35 מקבלי הכפתורים, שחצו את הרף בשנה שעברה. כיום קיימים בסה"כ למעלה מ-150 ערוצים ישראליים שלהם יותר מ-100,000 מנויים. מספר המנויים הכולל לערוצים אלה עומד על יותר מ-36 מיליון מנויים.
בין הערוצים המצליחים, שקיבלו את הפרס השנה, אפשר למצוא מוזיקאים מצליחים לצד כוכבי רשת, ערוצי ילדים ותינוקות לצד ערוצי קומדיה והומור. יובל המבולבל, אליעד נחום (שצירף 40 אלף מנויים בשנה החולפת), ערוץ לולי ומאור אדרי. כוהנת האיפור אשלי וקסמן בקשי זכתה בשנה שעברה בפרס ותקבל כפתור כסף נוסף על הערוץ המשפחתי שלה -
BehindtheBakshis. מידע מלא על כל הזוכים בסרטון
כאן.
בנוסף פרסמה
YouTube נתונים לגבי הצמיחה של הערוצים, שזכו לכפתורי הכסף ב-2016. סטטיק ובן אל תבורי צברו השנה כמעט 300 אלך מנויים חדשים, אייל גולן גדל בשנה החולפת ב-116 אלף מנויים ועדן בן זקן מתקרבת לרבע מיליון מנויים, מתוכם מעל ל-100 אלף הצטרפו בשנה החולפת.
לצד המוזיקאים המוכרים, הרשת הישראלית ממשיכה להצמיח כוכבים, שלא מפסיקים לצבור פופולריות כמו לנה ברסקי מערוץ המיניאטורות
,PipeCleanerCrafts שגדל ב-500% (כחצי מיליון מנויים) והגיע ל-600 אלף מנויים. האנה זיאד ריינולדס מערוץ
Hannah Ziad, שלערוץ הראשי שלה הצטרפו השנה עוד רבע מיליון מנויים ועומד כרגע על 400 אלף מנויים. הערוץ הנוסף שלה
Everything Hannah גדל פי 17 השנה למספר של 200 אלף מנויים. כוכב הנוער גיא פודולוביץ מערוץ
GuyTV הכפיל את מספר המנויים לכ-220 אלף
.
רשימת מקבלי כפתורי הכסף 2017 - ישראל:
קרדיט תמונה: תומר פולטין