אחרי Next TV לצעירים, HOT ממשיכה להתרחב לקהלים נוספים עם 2 בשורות חדשות לשוק הטלוויזיה: Next TV+ עם ערוצים לינאריים ו"רמי לוי TV - HOT by" עם היצע רחב של הפקות מקור ישראליות בלעדיות.
מאת:
מערכת Telecom News, 10.8.17, 14:00
קבוצת
HOT הודיעה היום על הרחבת פורטפוליו המוצרים שלה עם השקת מוצרי טלוויזיה ייחודיים, שמהווים בשורה עבור שוק הטלוויזיה הישראלי. מדובר בהצעות ייחודיות במחירים אטרקטיביים, שיכללו מגוון ערוצים לינאריים ו-
VOD עם הפקות המקור הישראליות הבלעדיות של
HOT, סדרות מהעולם לרבות
HBO ,ספורט ותכני ילדים.
בהמשך להצלחת פלטפורמת הטלוויזיה
NEXT TV לצעירים, החל מהיום מציעה החברה את
NEXT TV+ , שכולל
גם צפייה בערוצים ליניאריים
וגם תכני
VOD באמצעות ממיר (על גבי רשת האינטרנט). המהלך הזה הוא חלק מהאסטרטגיה של החברה לפנות לקהלי יעד חדשים, להגיע לבתי האב בישראל, שאינם מחוברים לטלוויזיה רב ערוצית ולתת מענה ללקוחות המעוניינים בפתרון אחר.
שירות
NEXT TV+ יהיה מבוסס על חוויית שירות דיגיטלית כוללת ויוצע ב-
99 ₪ לחודש. ההתחברות היא באמצעות אתר
NEXT TV:
www.nexttv.co.il. המכירה תחל מיידית וההתקנות תחלנה בספטמבר 2017.
בנוסף, הודיעו היום
רמי לוי שיווק השקמה וקבוצת
HOT, שחתמו על שיתוף פעולה במסגרתו יימכר ב-36 סניפי רשת
רמי לוי מוצר טלוויזיה תחת המותג רמי לוי
TV -
HOT by המוצר כולל ערוצים ותכני
VOD באמצעות ממיר.
ניתן יהיה לרכוש חבילת טלוויזיה במחיר
89 ₪ לחודש וחבילת טלוויזיה ואינטרנט במהירות 30 מגה במחיר של 135 ש"ח לחודש. ההרשמה תחל מיידית וההתקנות תחלנה בספטמבר.
שירותי הטלוויזיה יהיו מבוססים על פתרון OTT ויציעו חבילות של כ-35 ערוצים שונים עם למעלה מ-4,500 תכנים שונים ב-VOD.
רשימת הערוצים, שיכללו בהצעות: ערוץ 2, ערוץ 10, כאן 11, ערוץ 23, ערוץ 33, ערוץ הכנסת, ערוץ 20 , ויוה, ויוה פלוס, ספורט 5, ספורט 5+, יורוספורט, יורוספורט 2, דיסקברי, דיסקברי סיינס, מוטורוס TV, לולי, HOT Bollywood, HOT Bombay, Bollywood HD, ומגוון ערוצים בשפה הרוסית ללא תוספת תשלום: 1+1, Nasha kino, 8TV, NHK.
הסדרות הטובות ביותר מהארץ – מיטב הפקות המקור הידועות והמדוברות של HOT, בהן: מתים לרגע, ג'ודה, בתולות, פוליאקובים, אנחנו במפה, פולמון ועוד.
סדרות מובילות מהעולם - הסדרות המובילות מבית HBO, כמו משחקי הכס, הנותרים, בנות, הגשר וסדרות איכותיות נוספות. MAD MAN, הסופרנוס, הגשר ועוד
תכני ילדים ונוער - יוצעו מיטב הפקות המקור האיכותיות לילדים ופעוטות- רינת גבאי, חיפזון וזהירון, שי ורועי ועוד. בנוסף לסדרות המתאימות לילדים ונוער, כמו הקלמרים עם אודי ואביעד, פלאשבק.
סרטים - מגוון נרחב של סרטים מז'אנרים שונים מהשנים האחרונות.
כמו כן, יוכלו הלקוחות להוסיף מגוון ערוצי פרימיום בתשלום נוסף ביניהם ערוצי צ'רלטון וערוצי Sport 5.
טל גרנות גולדשטיין, (בתמונה משמאל), מנכ"לית קבוצת
HOT:
"קבוצת HOT שמה לעצמה למטרה להיות בכל בית ישראלי עם מוצר רלוונטי לכל אחד. עשינו את הצעד הראשון עם Next TV לצעירים, וכעת אנו ממשיכים עם מוצרים נוספים הנותנים מענה לטעם ולצרכים של הישראלים יותר מכל מוצר דומה בשוק.
לצד הרחבת מוצר הליבה המלא של
HOT והשקת מהלכים כמו
HOT Multi,
HOT PLAY ובקרוב גם שילוב נטפליקס במוצר,
HOT ממשיכה בשורת מהלכים עמם החלה ב-
2017.
זו ההצעה היחידה מסוגה בשוק, שיש בה שילוב של ספורט, ילדים ונוער, סדרות מובילות מהעולם, וגולת הכותרת - הפקות מקור ישראליות איכותיות ומגוונות, שהן התוכן האהוב ביותר ע"י ישראלים, ושאי אפשר לראות בשום מקום אחר מלבד במוצרי
HOT.
אנו שמחים לחבור לרשת רמי לוי, שחקן מוביל בשוק הקמעונאות, בעל ניסיון והצלחה בתחומים רבים. אין לי ספק, שבאמצעותו נצליח לגעת בקהלים נוספים".
רמי לוי, מנכ"ל קבוצת רמי לוי: "אני גאה להביא היום לקהל הלקוחות שלי מוצר תוכן מבית
HOT במחיר אטרקטיבי תחת המותג רמי לוי
TV ולהביא בשורה לצרכנים, כפי שרשת רמי לוי עשתה בעולם הקמעונאות ובתחום הסלולר.
זו ההצעה איכותית ומשתלמת משום שהיא היחידה המציעה שילוב של 4 מרכיבים, שאין את כולם גם יחד אצל המתחרים: הפקות מקור ישראליות, סדרות רכש, תכני ילדים ונוער וכמובן ערוצי הספורט. מוצר התוכן של
HOT הוא, ללא ספק, מוצר מוביל בשוק הטלוויזיה, בין היתר, בזכות תכנים קולעים לטעם של הישראלים".