כנס הלקוחות הגדול ביותר בישראל בתחום ה-Service Desk יוצא לדרך
מאת:
מערכת Telecom News, 7.9.16, 18:34
הכנס ייערך תחת הכותרת: "יום ללא תקלות", לרגל חגיגות הלקוח ה-500 של סיסאייד בארץ. ההרשמה ללקוחות סיסאייד בעיצומה.
ב- 20.9.16 ייערך כנס הלקוחות הגדול ביותר שהתקיים אי פעם בישראל בתחום ה-
Service Desk (הידוע גם כ-
Help Desk). הכנס נערך ע"י
חברתSysAid הישראלית, שמערכת ה-
Service Desk שלה, שתומכת ב-35 שפות, היא הנמכרת ביותר בישראל מזה 6 שנים ברציפות. הכנס נערך לרגל חגיגות הלקוח ה-500 של סיסאייד בישראל. לחברה יש 12,000 לקוחות בעולם.
המערכת של סיסאייד, שמוטמעת ונתמכת בישראל ע"י קונסיסט מערכות, כוללת ממשק עברי מלא, פועלת במודל
SaaS (בענן) או בהתקנה מקומית (
On-premises) ותומכת באפליקציות לכל המכשירים הניידים המוכרים.
משה אטיה, מנהל תחום מוצרים
בקונסיסט מערכות: "כיום גם מנכ"לים, מנהלי כספים, יועצים ארגוניים וכל מי שיעדי הארגון והצלחתו עומדים לנגד עיניו, מבין את החשיבות האסטרטגית של מערכת
Service Desk, הן ל'שורה התחתונה' והן להצלחתו של הארגון בטווח הארוך.
מערכת
Service Desk מודרנית מקצרת למינימום איבוד זמן הנובע מהשבתה של תהליכים עסקיים ומערכת אחרות. היא מונעת בטלה סמויה עקב תקלות וזמן מבוזבז בהמתנה לקבלת שירות. בכך, היא מייעלת את הארגון וחוסכת לו כסף רב.
בטווח הארוך מערכת
Service Desk משפרת את רמת שביעות הרצון של עובדים ושל לקוחות. היא תורמת לנאמנות של עובדים ולקוחות לארגון ומקטינה את מספר הלקוחות העוזבים את החברה עקב חוסר שביעות רצון מקבלת השירות".
הרישום לכנס - כאן.