11 חברות ישראליות מככבות בדירוג 100 חברות הענן הפרטיות המובילות בעולם
מאת:
מערכת Telecom News, 4.10.20, 13:25
זאת, בדירוג השנתי של פורבס ל-2020 הכולל בתוכו חברות החל מסטארטאפים ועד חברות פרטיות גדולות מכל רחבי העולם.
חברת פורבס פרסמה את דירוג 100 חברות הענן הפרטיות המובילות בעולם ל-2020. הדירוג של פורבס, שמפורסם בשיתוף עם
Bessemer Venture Partners ו-
Salesforce Ventures, חולש על כל התחומים
- קמעונאות, ניהול נתונים, פלטפורמות לניהול מדיה, אבטחת מידע, עיצוב ועוד וכולל בתוכו חברות החל מסטארטאפים קטנים ועד חברות פרטיות גדולות מכל רחבי העולם.
תחום הענן הוא אחד התחומים החמים ביותר כיום ואפילו מגפת הקורונה לא הצליחה להאט אותו. לפי פורבס, השווי המשולב של החברות המדורגות ברשימה מגיע לכ-270 מיליארד דולרים, כאשר לפחות 87 מהחברות מוערכות במיליארד דולרים או יותר, לעומת 65 חברות בשנה שעברה, מה ששובר את השיא של הדירוגים מהשנים הקודמות.
החברות, שמדורגות ברשימה, נבחרו בזכות קצב הצמיחה, מכירות, הערכה כוללת של החברה והתרבות הארגונית בשכלול עם הציון הניתן לכל אחת מהן ע"י צוות, שהורכב מ-43 מנכ"לים ובכירים בחברות ענן ציבוריות.
לצד חברות מובילות, שמאיישות את העשירייה הפותחת כמו
Snowflake (מקום 1) העוסקת באחסון נתונים;
Databricks המתמחה בניתוח נתונים באמצעות כלי בינה מלאכותית (מקום 5); ופלטפורמת העיצוב
Canva (מקום 7), ניתן למצוא גם נוכחות מרשימה של 11 חברות ענן ישראליות.
החברות הישראליות הן:
JFrog המפתחת מוצרים לניהול, אחסון והפצה של תוכנה;
Sisense המספקת פלטפורמה לניהול וניתוח נתונים;
Monday.com המפתחת פלטפורמה לניהול צוותים ופרויקטים;
AppsFlyer העוסקת בניתוח ומדידה של קמפיינים שיווקיים במובייל;
Gong.io המנתחת שיחות מכירה ושירות;
TripActions המפעילה פלטפורמה לנסיעות וטיסות עסקיות לארגונים;
Armis העוסקת באבטחת התקני
IoT (האינטרנט של הדברים);
WalkMe המפתחת טכנולוגיית ניווט באתרי אינטרנט ובאפליקציות;
Cloudinary המפתחת פלטפורמה לניהול מדיה - תמונות וסרטונים;
Yotpo המפתחת מערכת לשיווק באמצעות תוכן של גולשים וצרכנים;
ו-
Riskified המספקת הגנה מפני הונאות באינטרנט.
איתי לחן, (בתמונה משמאל), מייסד-משותף ומנכ"ל חברת
Cloudinary: "אנו שמחים להיכלל בדירוג 100 חברות הענן הפרטיות
המובילות בעולם.
פלטפורמת המדיה החדשנית שלנו מעצימה את היכולת של חברות להסתגל ולהתמודד ביעילות עם הצרכים המשתנים של ימינו ולייצר קשר יעיל ו יותר עם הלקוחות שלהם".
הדו"ח המלא של פורבס -
כאן.