Telecom News - שוק הפרסום המקוון נכנס לסחרור מהיר עם רכישות ומיזוגים בכמויות מבהילות

שוק הפרסום המקוון נכנס לסחרור מהיר עם רכישות ומיזוגים בכמויות מבהילות

דף הבית >> סקירות טכנולוגיות >> שוק הפרסום המקוון נכנס לסחרור מהיר עם רכישות ומיזוגים בכמויות מבהילות
שנת 2016 הסתיימה עם מעל ל-400 מיזוגים ורכישות (M&A) בשוק ה-Ad-Tech, שמחפש את "הדבר הגדול הבא" (במובייל). אולם השוק הזה נדחק לפינה ע"י ענקיות הפרסום המקוון (גוגל ופייסבוק). צרור עצות איך להצליח בשוק ה-Ad-Tech, גם כשמסיימים את המיזם ב-M&A. 
מאת: אבי וייס, 20.3.17, 08:00אריאל שפירא

מפגש קהילת ה-Ad-Tech הישראלית ביוזמתו של אריאל שפירא, שנערך ביום 15.3.17 בבית HFN בת"א, עסק בבעיה, שהכי מטרידה את מי שעוסק בתחום הפרסום המקוון בעולם: לאן השוק הזה הולך ב-2017 ו-2018, לאור מה שקרה ב-2016?

בתחתית המאמר יש לינקים לחומר מחקרי רב ומעודכן, בתחום שוק הפרסום המקוון בעולם. 

אריאל שפירא, (בתמונה משמאל), מנכ"ל Social Wisdom: "קהילת ה-Ad-Tech בישראל, כמו זו בעולם, עוסקת כיום בצורה מאוד חזקה בנושא של מיזוגים ורכישות - M&A בשוק הזה. אנשים בונים סטארטאפים כדי להגיע לאקזיט, אבל מתברר שבשוק שלנו זה לא תמיד מצליח.

מה שמאפיין את השוק שלנו זו מגמה, שהחלה ב-2015 והתעצמה ב-2016 וכוללת בתוכה המון רכישות ומיזוגים. כך, שמול הקמת חברות חדשות כל הזמן, החברות הללו נבלעות בקצב מסחרר בתוך חברות גדולות מהן, או חזקות מהן. מהניסיון המצטבר, רוב המיזוגים והרכישות לא מצליחים. כך, שהיזמים מוצאים את עצמם די מהר בחוץ. 

הכנס הבא הגדול שלנו, כנס שנתי, שיעסוק בעולם הווידיאו והפרסום הפרוגרמטי - כאן, ייערך ביום 18.5.17 בבית ציוני אמריקה בת"א. התחום בו אנו עוסקים נמצא בתזזית בנוסף לכך, שגופים רגולטוריים החלו להתערב בו. זה דוחף את השוק לכיוון סטנדרטיזציה והסדרים חדשים, שישנו את עולם הפרסום המקוון. היום נדון ונשמע לאן השוק הזה הולך, לאור לקחי 2016". 

ד"ר נמרוד קוזלובסקי, (בתמונה מד"ר נמרוד קוזלובסקישמאל), שותף ב-JVP ושותף ב-HFN: "אני אתרכז הפעם במתן עצות מנסיוני ומהידע הנצבר אצלנו, ליזמים לפני שהם מגיעים ל-M&A, שזו אופציה מאוד ריאלית, למי שעוסק בשוק ה-Ad-Tech.

יש לנו פעילות רבה עם יזמים וחברות פרסום מקוון, וצברנו המון ניסיון במיזוגים ורכישות ואני חייב לציין, שזה שוק שונה לגמרי משוק הסטארטאפים, שכולנו מכירים.

עפ"י הנתונים העולמיים, יש היסטריה של מיזוגים ורכישות בתחום ה-Ad-Tech. ב-2016 היו מעל ל-400 עסקאות בהיקף כולל של 24.2 מיליארד דולרים. זה 10 מיליארד דולרים יותר ממה שהיה ב-2015 בתחום המיזוגים והרכישות בשוק הזה.

מה שמעניין זה שיש דינמיקה שמתגברת. בתחום הפרסום יש כל הזמן אלפי עסקאות בין שחקנים ולא פעם העסקאות הללו מובילות לכך, ששחקן אחד רוכש שחקן אחר. יש כאלה שהם רוכשים סדרתיים ורוכשים כמעט כל חודש חברה אחרת.

המספרים של הרכישות והמיזוגים יכולים להטעות. רוב הרכישות והמיזוגים נעשים בערכים קטנים. אלה לא אקזיטים, שהיזמים יכולים להתפאר בהם. הפעילות של הרכישות והמיזוגים היא פעילות טובה לעורכי הדין, לרואי החשבון וליועצים למיניהם, אבל היא הרבה פחות טובה ליזמים ולעובדים בסטארטאפים. למעט כמה עסקאות, שנעשו בערכים גבוהים, למעשה, עסקה אחת גדולה, שהייתה ב-2016, רוב רובן של העסקאות היו במספרים קטנים. היזמים מסתירים לרוב את המספרים הללו, כי למעשה זה כישלון שלהם. 

אם לא די בטירוף של המיזוגים והרכישות, שוק הפרסום גם שינה את פניו מאוד מהר בשנתיים האחרונות. פעם המילה פרוגרמטיק הייתה להיט, היום הרבה פחות. לכן, לחברות חשוב להגדיל את הערך שלהן לפני הרכישה. הערכים של שווי חברות בתחום הפרסום מושפעים כיום במיקום של החברה הנרכשת בשרשרת הערך של עולם הפרסום.

בעבר, יזמים היו יכולים למכור חלומות ותחזיות באקסלים עם ערכים גבוהים. זה נגמר. חברות, שנתפסות כסוכנויות, מקבלות מכפיל של עד פי 2 מול חברות של Pure Tech עם פטנטים, שמקבלות מכפיל של עד פי 12. זה עדיין די נמוך בשוק הסטארטאפים. הרוכשים של היום מסתכלים קודם כל על המרווחים בהכנסות ומה הטכנולוגיה שיש או אין מאחורי המספרים. הרבה תנועה עם מרווחים קטנים מורידה את הערך של המיזם. 

בנוסף, כיום יש טשטוש ואיחוד בין התחומים. בעבר, ה-Ad-Tech היה תחום, שנועד למכור השפעה, למכור מיתוג וזה הוביל לקליקים. כיום, זה לא עובד. ב-2015 החל המהפך הזה: פרסום אמור להביא מכירות. נקודה. השוק ירד מ-CPM ועבר למודלים אחרים דוגמת CPI, CPA ועוד מודלים דומים. צריך להציג תוצאות, לא קליקים. המפרסמים של היום כבר לא מאמינים ב-CPM. הם מחפשים אימפקט אמיתי. הם יודעים, שהשוק רווי ברובוטים המזייפים הקלקות. הם יודעים, שיש המון חוסמי פרסומות ושאר תעלולי חסימה. הפרסום בסלולר עדיין בתחילת דרכו ומחפש כיוון. 

מנקודת המבט של תהליך הרכישה, חשוב לבחון מי זה הרוכש. יכול להיות, שהרוכש הוא משוק שונה, למשל חברה טכנולוגית המעוניינת להרחיב את פורטפוליו המוצרים שלה, או מחפשת חיזוק של היכולות שלה בעולם הפרסום. יש המון רכישות בעולם המדיה וגם הרבה בעולם המסחר. השוק עדיין בתזזית חזקה ויש מעט מאוד IPO אמיתי ומשמעותי בשוק הזה.

לכן,  יש לי צרור עצות חשובות ליזם, לפני שהוא מגיע לרכישה. יש עליו חובה להכין את החברה שהקים לקראת רכישה או מיזוג. 
  1. עליך לשאול את השאלה הכי חשובה: מי רוצה או ירצה לרכוש אותי? הגישה של ההכנה משתנה לפי הרוכש. זה תהליך של הכנות, שיכול לקחת לפחות שנה, תהליך של הכנת החברה לרכישה אצל רוכש מסוים. 
  2. את הרוכש אפשר למצוא ברוב המקרים במעגל האנשים, שכבר מכירים אותך כיזם. יש מעט מאוד רכישות, שלא היתה בהן קודם הכרות אישית, כולל הכרות עסקית בין היזם לרוכש. 
  3. היה מוכן מבחינת הניירת הפיננסית. דהיינו: כל הצגת המספרים אמורה להיות מעובדת ע"י מומחה פיננסי. חשוב להציג מה מקומך בשרשרת הערך של הפרסום. 
  4. כדאי שתשקול לרכוש, לפני שתירכש. כלומר: כדאי לבצע רכישה או רכישות קטנות, שמשנות את המיצוב שלך והערך שלך. אפשר לבנות מצגות יפות על הגידול האפשרי שלך, אם קודם לכן רכשת טכנולוגיה המציגה חדשנות. 
  5. אבחן את עצמך. זה תחום מאוד חשוב, כי יזמים רבים לא יודעים להציג נכון מה הבידול שלהם בשוק.
  6. אסוף מידע מדויק על הלקוחות. חשוב שיהיה לך ביד מידע אנליטי מאוד מפורט, שמלווה בסיפורים על הלקוחות הללו, סיפורים, שיתמכו בסיפור של המיזם שלך.
  7. "תנקה את הסביבה שלך". עד לפני כ-3 שנים אנשים מכרו טראפיק ולא שאלו מהיכן זה מגיע. כיום, הכל גלוי. התעשייה הזו התבגרה ורוכשים יודעים, שיש המון הונאות, המון חסימות. ב-2017 כל הסיפורים הישנים נגמרו. חייבים לנקות את המידע ממספרים ותנועה לא נקיה. חברות רבות, שהגיעו לרכישה, איבדו וצנחו בשווי שלהן, כשהרוכשים גילו מה כמות תעבורת הזבל וההונאות שעוברת דרך המערכות של החברה וכמה Ad-Blocking יש בתעבורה של המיזם הנרכש. אי אפשר להסתיר את זה יותר. 
  8. שקיפות. בעבר, היו מוכנים לחיות עם עסקאות, שהמידע לגביהן לא היה כל כך ברור. אחרי כמה פרשות בעולם ואצלנו פרשת "קבוצת שלנו", של חברה בלי כלום ביד, שהייתה מועמדת להנפקה, הרוכשים כבר לא מוכנים לסבול אי שקיפות. יש כיום מספיק אנשים, שיודעים להעריך נכון מספרים, שמציגים להם. לא כדאי לנסות לעבוד עליהם בעיניים.
  9. יש לבחון בקפדנות מהיכן ההכנסות שלך מגיעות. האם זה מגיע מחדשנות וטכנולוגיה, או מווליום גבוה של טראפיק. זה דבר קריטי לגבי טיוב הנתונים והצמיחה הכלכלית העתידית של המיזם. זה בדיוק מה שיקבע את הערך שלך בעיני הרוכש.
  10. תצית להנחיות הפלטפורמות. כיום, המון מפרסמים רוכבים על הפלטפורמות המובילות דוגמת גוגל ופייסבוק. לכן, חשוב להיות צייתן לכללים של הפלטפורמות הללו, כי הן מענישות במהירות ובחומרה כל סטיה. המון עסקים נחתכו ונפלו, כי הפלטפורמה הענישה אותם. הפלטפורמות הללו הן השוטר האמיתי של עולם הפרסום. הן חזקות יותר מכל מנגנון ענישה אחר. 
  11. ציית לרגולציה. כיום, כבר אי אפשר להתחמק מהרגולציה. בארה"ב זה בעיקר ה-FTC. ארגונים כמו ה-FTC קובעים כללים איזה פרסום אפשר להציג, למי ואיך. כדאי לבדוק עם עורכי הדין המתמחים בתחום, מה שנוגע למיזם שלכם מבחינה רגולטורית ולקבל מהם חוות דעת מה לבן ומה שחור בפעילות שלכם. זה ימנע הפתעות. 
  12. יש צורך ביועץ חיצוני טוב. היזם מאוהב במיזם שלו ולא תמיד חי במציאות. זה מאוד חשוב במיזוגים ורכישות, כי הרוכשים בודקים אם יש אדם המהימן עליהם, שמשמש כיועץ לחברה הנרכשת. מול זה, יש להיזהר ממאכרים, שיכולים להוביל את היזמים לשערים הלא נכונים ולהכניס אותם לסמטאות ללא מוצא.
  13. אל תהיו ישראלי במפגשים עם הרוכשים. יש קודים של לבוש והתנהגות בעולם הרחב.
  14. כשמוכרים חוויה, צריך למכור חוויה. זה Show וצריך לבצע אותו נכון.
מכאן, שמהלך של רכישה של סטארטאפ דורש הכנות, המון הכנות, חזרות והמון התייעצויות עם אנשי מקצוע. זה לא מסע קל, משום שקל מאוד להפיל לרצפה את הערך של החברה בשוק ה-Ad-Tech".  

רונו (רון) רבינוביץ, (ברון רבינוביץתמונה משמאל), CMO, חברת Active Trail: "בתחום השיווק יש כמה פלטפורמות מובילות. עד לפני כשנתיים לא היה דבר כזה הנקרא 'שיווק אוטומטי'. היום, השוק הזה הוא 'סיר לחץ', כולם רוצים לבצע שיווק אוטומטי ולהשתמש בכלים אוטומטיים.

אולם במציאות, שאני רואה, 95% מהחברות מבצעות שיווק בכלים הישנים ובלי שימוש בכלים אוטומטיים ומתקדמים. יש לזה השפעה עצומה על שווי הלקוח, הגדלת פעילות הלקוח ויכול להפיק תועלת מהלקוח. 

מהנתונים, שיש לנו כאן בישראל, יש כאן ROI כתוצאה מביצוע פעילות שווק בדוא"ל, אבל עם כלים אוטומטיים מתקדמים. זו לא פעילות אחת של שליחת מייל.

מהנסיון שלנו, כל השקעה של דולר אחד בכלים החדשים מביאה החזר ממוצע של כ-40 דולרים, החזר על ההשקעה בסדרי גודל טובים יותר מכל ערוץ פרסום אחר".

בסיום האירוע נערך פאנל, שבו המשתתפים תיארו את הניסיון, שהם רכשו, גם מנקודת מבט של נרכשים וגם מנקודת המבט של הרוכשים.

כולם הסכימו, שמדובר בתהליך לא קל, שיש בו המון רגשות ומעורבות רגשית של שני הצדדים לעסקה. לכן, יש חשיבות ליועץ מקצועי, שאינו מעורב רגשית בתהליך ויכול להוביל את התהליך הזה נכון, כי זה תהליך די מתוח, שיש בו המון מורדות ועליות.

משתתפי הפאנל

משתתפי הפאנל (בתמונה מימין): המנחה אורן נאומן, מנכ"ל 11Stream, נועם ברגלסון, מנהל שיווק ופיתוח עסקי, Webpals, יוני ארגמן, סמנכ"ל מכירות ופיתוח עסקי, Inneractive, דיויד קאהן, CFO ויועץ ראשי, Vaultive, סטיבן גלנץ, מנהל פיתוח עסקי, Oracle (לשעבר Crosswise, שנרכשה ע"י אורקל). 
 
חומר מקצועי נוסף, למקצוענים: 



 
 
Bookmark and Share


 

LIVECITY

לוח מודעות

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 





6.1.25 - כח המוח - יכולות המוח האנושי בעידן הבינה המלאכותית

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.

שמרו על עצמכם והישמעו להנחיות פיקוד עורף. ורק בריאות לכל קוראינו!!!
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

שמרו על עצמכם והישמעו להנחיות פיקוד העורף, ורק בריאות לכל קוראינו!!!

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים