קמפיין גיוס חברתי בינלאומי של סטארטאפ ישראלי: חותמים על השלום בנשיקה
מאת:
מערכת Telecom News, 22.9.16, 17:54
קמפיין רשת מתכוון לגייס עשרות אלפי נשיקות, שיצולמו ע"י הגולשים ויעלו לרשת למען השלום. הקמפיין הוא פרי יוזמה של הסטארטאפ הישראלי Viewly. סלבס, ביניהם הזמרת Avril Lavigne ו-Jalals brothers הצטרפו לקמפיין והפוסטים שלהם זכו תוך יממה למיליוני צפיות ולמעלה מ-100,000 שיתופים.
קמפיין גיוס חברתי בינלאומי עלה בימים האחרונים לאוויר, רק שהפעם במקום תרומות מגייסים נשיקות. המטרה: לשבור את שיא גינס וליצור את הקולאז' הגדול ביותר, שנעשה אי פעם למען השלום. הקמפיין העונה לשם
MyKiss4Peace# נוצר בעקבות גל אירועי הטרור, שתקף כמעט כל חלקה ברחבי העולם, החל מאירופה, דרך ארה"ב, המזרח התיכון וכלה באפריקה ומקומות נוספים ברחבי הגלובוס. יוזמי הקמפיין החליטו לאסוף נשיקות מכל רחבי העולם, שיעלו לרשת ויגבירו את התודעה לצורך בשלום.
עשרות משפיעני רשת וסלבים בינלאומיים דוגמת הזמרת
Avril Lavigne, שלה למעלה מ-80 מיליון עוקבים, כבר הצטרפו לקמפיין. ידוענים בינלאומיים ומשפיעני רשת בינלאומיים נוספים כבר אישרו את השתתפותם בקמפיין החשוב כדי לתת דגש לכוחם של בני האדם להשפיע על המודעות לשלום ולהגיד בצורה ברורה "די לטרור".
הקמפיין קורא לגולשים לשתף תמונות נשיקה שלהם מכל סוג שהוא דרך הרשתות החברתיות (פייסבוק, טוויטר, אינסטגרם) בציון
MyKiss4Peace# או
בדף הקמפיין הרשמי ב-Viewly, לתייג את החברים והחברות ולאתגר אותם להוסיף את הנשיקה שלהם לקולאז' הגדול ביותר, שנוצר אי פעם ושייתלה בסוף הקמפיין מול בניין עצרת האו"ם בניו יורק.
אלון לוין, מנכ"ל ומייסד
Viewly: " קמפיין
MyKiss4Peace# הושק כדי להעביר מסר, שבני האדם בכל העולם מאמינים, ששלום קיים בין אנשים ואנו יכולים וצריכים לחיות יחד באהבה בלי קשר למקום ממנו אנו באים. בשנה האחרונה הטרור הפך להיות לשגרת חיים כלל עולמית. קמפיין הנשיקות בא להוכיח, שהאהבה הרבה יותר חזקה מהטרור והיא תנצח.
הקמפיין לא בא לאסוף כסף, אלא בא להעביר מסר, שימחיש לעולם עד כמה כולנו כמהים לשלום".
הקמפיין הוא, כאמור, פרי יוזמה של הסטארטאפ הישראלי
,Viewly שמציע פלטפורמת מימון המונים לתרומות, באמצעותה כל אחד יכול ליצור קמפיין חברתי, שכל רווחיו יועברו אל פעילויות צדקה. הרעיון מאחורי הפלטפורמה של הסטארטאפ הוא לקדם מטרות חברתיות באמצעות קמפיינים ויראליים. בנוסף, המשתמשים יכולים לעקוב אחר השפעתו של קמפיין מסוים וכן אחר מספר האנשים שהונעו לפעילות בעקבותיו.
הקולאז':