הסטארטאפ הישראלי טייקי Taykey מציע שימוש חינם בבינה מלאכותית לקבלת מידע על מה חם ברשת
מאת:
מערכת Telecom News, 20.8.17, 15:12
הנגשת הטכנולוגיה המתקדמת ללא תשלום יכולה לעזור במיוחד לעסקים קטנים/בינוניים לחשוף מה מעניין את קהל היעד (מוצרים, תכנים, טרנדים) ולמשרדי פרסום, שיווק ויח"צ להתאים את תוכן הפרסומות ופלטפורמות הפרסום לקהלי היעד.
סטארטאפ ישראלי מהרצליה מציע שימוש חינם בבינה מלאכותית, שמאתרת את הנושאים החמים באינטרנט לפי סוגי קהלים. למשל נמצא, שאימהות מתעניינות ביציאה לחופשת נופש פי 3 יותר מכלל הציבור ושהנושא המענין ביותר את חובבי המוסיקה הוא השקת האייפון החדש.
הטכנולוגיה פותחה ע"י הסטארטאפ טייקי
Taykey ומבוססת על איסוף וניתוח מידע ממיליארדי פעילויות שונות בזמן אמת, כמו ניתוח כתבות באתרי חדשות, ניתוח תגובות גולשים, ניתוח סרטונים ופעילויות ברשתות חברתיות. כך, אפשר לבצע ניתוח מעמיק במערכת כמו בדיקה של השחקנים המעניינים ביותר את חובבי הקולנוע בחודש האחרון.
עמית אבנר, (בתמונה), מנכ"ל ומייסד טייקי: "הנגשת הטכנולוגיה המתקדמת ללא תשלום יכולה לעזור לעסקים קטנים. אנו בעידן בו פרסום במערכות כמו פייסבוק הפך לעממי. כמעט לכל בעל עסק זעיר יש נוכחות ברשת. הבינה המלאכותית תחשוף בפניהם מה מעניין את קהל היעד של העסק וכך תכוון ליצירת תוכן מותאם יותר ללקוחותיהם. בניגוד לכלים החינמיים של גוגל ופייסבוק המודדים ומציגים את הנושאים המעניינים את כלל האוכלוסייה אנו מגלים לבעלי עסקים מידע ממוקד על לקוחותיהם.
גם משרדי פרסום, שיווק ויח"צ, שנוהגים לקבל החלטות עפ"י סקרי דעת קהל, יכולים להיעזר בטכנולוגיה כדי להתאים את תוכן הפרסומות לפי סוגי התוכן האהובים על קהל היעד, או לדעת באיזה סרטים כדאי לפרסום כדי להגיע לקהל, שהם מעוניינים בו ובאיזה תוכניות טלויזיה או ארועים".
הבינה המלאכותית מחליפה את כלי הסקירה הישנים, שמרבים להשתמש בהם, שמוגבלים לביצוע מדגם של אלפי אנשים, כשהבינה המלאכותית מודדת בזמן אמת את ההעדפות של מאות מיליוני גולשים.
הטכנולוגיה נגישה לשימוש באתר הבית של טייקי
www.taykey.com עבור משתמשים הנרשמים לשירות ללא צורך בתשלום.
הסטארטאפ טייקי גייס עד כה 32 מליון דולרים, מסקויה, אינוביישן אנדאברס (הקרן של אריק שמידט), מרקר, וסופטבנק ומעסיק כ-70 עובדים עם מרכז פיתוח בישראל
.