נפתח רישום לכנס המרכזי של תעשיית האפליקציות ומשחקי המובייל בישראל
מאת:
מערכת Telecom News, 20.5.18, 20:15
כנס המובייל Israel Mobile Summit יתמקד בהיבט העסקי של תעשיית האפליקציות ותעשיית השיווק והפרסום במובייל. הכנס מיועד למפתחים, יזמים, מנכ"לים ובכירים מחברות האפליקציות / משחקים בארץ, פרסומאים, אנשי שיווק, גיימרים ומשקיעים מקרנות ההון סיכון מהארץ והעולם. תיערך גם תחרות סטארטאפים בתחום המובייל.
הכנס המרכזי של תעשיית האפליקציות ומשחקי המובייל בישראל -
Israel Mobile Summit, יערך ב-5.6.18 בגני התערוכה ת"א. זו השנה השמינית בה כנס זה נערך לאחר שבשנים קודמות הגיעו אליו כ-2,000 משתתפים, כ-30% מהם מחו"ל.
הכנס יתמקד בהיבט העסקי של תעשיית האפליקציות ותעשיית הפרסום והשיווק במובייל, כאשר בין התכנים בו ניתן למצוא פאנלים והרצאות בנושאי מונטיזציה,
growth hacking, השקעות ואקזיטים בעולם המובייל, שיווק אפליקציות במזרח ונושאים המעסיקים היום את עולם הפרסום במובייל כגון מניעת הונאות פרסום,
programmatic ו-
GDPR.
בין הדוברים הבולטים, שיגיעו מחו"ל, ניתן למצוא את
שון לי, סמנכ"ל פיתוח תאגידי בחברת המשחקים הקפריסאית
Wargaming,
איגנאסיו באצ'ילר, מנכ"ל חברת האפליקציות הספרדית
Fever App וכן
פול מולר, מייסד חברת
AdJust הגרמנית העוסקת במדידת קמפיינים שיווקיים במובייל.
אליהם ייצטרפו מפתחים, יזמים, מנכ"לים ובכירים מחברות האפליקציות / משחקים המובילות בארץ כגון טאבטייל, פלאריום, פלייטק, וייבר, גט, אני.דו,מג'יסטו וגם משקיעים מקרנות הון סיכון המובילות בארץ.
במסגרת הכנס תתקיים גם
תחרות סטארטאפים, בה יחשפו פיתוחים חדשים של סטארטאפים ישראלים בתחום המובייל. הסטארטאפים ישתתפו בתערוכה וגם יציגו את הפיתוח שלהם בפני חבר שופטים הכולל שותפים בכירים מקרן ויולה, כנען וקרנות נוספות. בשנים שעברו בתחרות זו נחשפו חברות כגון גט (בעבר
GetTaxi),
JoyTunes,
PayKey,
Medisafe ורבות נוספות.
כמו כן, לצד הכנס תיערך תערוכה בה תצגנה בעיקר חברות המסייעות בהפצת ופרסום אפליקציות ומשחקים. השנה מרבית החברות (למעלה מ-70%) אינן מישראל, אלא מכל רחבי העולם כולל ארה"ב, אנגליה, גרמניה, ספרד, צרפת, דנמרק, רוסיה, אוקראינה, סין, הודו ותאילנד.
אופיר לייטנר, (בתמונה למעלה), יזם הכנס: "השנה אנו רואים התפכחות מסוימת גם אצל מפתחי האפליקציות וגם אצל חברות הפרסום במובייל, שעוזרות להם בהפצה. 2 התעשיות האלו, שהן מפותחות מאוד בישראל, בנויות על תקציבים גדולים, שנועדו לגרום למשתמשים להוריד אפליקציות. אך כיום כולם מבינים, שלצד הפרסום, שהוא עדיין אלמנט חשוב, יש חשיבות גדולה מאוד להורדות אורגניות, שמהוות אינדיקטור לכך, שיש עניין אמיתי באפליקציה.
כיום, המפתחים עובדים חזק על שיפור הגידול האורגני ורשתות הפרסום עובדות חזק על טיוב ודיוק הקמפיינים והמשתמשים אליהם הם פונים, תוך מלחמה בתופעת ה-
Ad Fraud ע"י כלים חדשניים, חלקם פרי פיתוח ישראלי".
פרטים נוספים והרשמה -
כאן.