ניתוח התנהגות לקוחות בחנויות באמצעות מידע המופק ממצלמות האבטחה
מאת:
מערכת Telecom News, 8.2.16, 08:30
גטר טק החלה לייצג את פלטפורמת NETAVIS לניהול וניתוח וידאו ממצלמות אבטחה. הטכנולוגיה מאפשרת ניתוח התנהגות לקוחות בחנויות ורשתות קמעונאיות באמצעות מידע המופק ממצלמות אבטחה ומאפשרת ניתוח נתונים כבסיס לאבטחה, הפחתת הפסדים וגידול במכירות.
חברת
גטר טק חתמה על הסכם לייצוג בארץ של חברת
NETAVIS, שהטכנולוגיה שלה מאפשרת פתרונות אנליטיים וניתוח התנהגות לקוחות בחנויות וברשתות קמעונאיות
, באמצעות מידע המופק ממצלמות אבטחה שקיימות כבר בעסק וסביבו.
מערכת המצלמות והתוכנה של
NETAVIS מעניקה ללקוחות אבטחה עם מעקב וידאו וערך עסקי נוסף
, שמאפשר מתן פתרונות לאתגרים בתחום הקמעונאות.
NETAVIS היא פלטפורמה מקצועית לניהול וידאו וניתוחו באופן מלא, תוך שימוש בתשתיות קיימות של טלוויזיה במעגל סגור. עלות ההשקעה בחומרה נמוכה יחסית. ביצועי המערכת מאפשרים ניטור בלתי מוגבל מרכזי או מרוחק, ניתוח נתונים וצרכי הלקוח בהתאמה לדרישות התחרות בשוק הקמעונאי.
ניתוח הנתונים, שמסופקים ממצלמות האבטחה, מאפשר למערכת לקבל תשובות על נושאים מהותיים:
- כיצד להפחית הפסדים פנימיים וחיצוניים,
- אבטחת העובדים והלקוחות,
- מניעת גניבה וונדליזם,
- כמה לקוחות נמצאים בסניף ואיפה בדיוק,
- קבוצות גיל ומין של הלקוחות.
ניתוח נתוני הווידאו המצולם, מספק מידע על:
- תדירות הלקוחות,
- ניטור התנהגות הלקוחות בעת הקניה,
- ספירה כיוונית של לקוחות, נכנסים ויוצאים.
כל זאת, באמצעות מצלמות
IP המספקות נתונים סטטיסטיים מדויקים.
הבנת התנהגות הלקוחות, מהירות התנועה והעצירות בחנות, תורמת למאמץ השיווקי כולל מיקום המוצרים, במטרה להגביר את המכירות.
המערכת מציגה תזרים לקוחות כמפות חום, עם סטטיסטיקה חזותית.
כמו כן, ניתן לבצע ניתוח של קבוצות גיל ומין באמצעות תוכנת
ICAT - תוכנה יעודית לזיהוי פנים.
הערכה מתמשכת של תנועת הלקוחות, בשילוב עם נתוני הקופה, מאפשרים ניהול וניתוח מקצועי של הנתונים כבסיס לגידול המכירות לפי מ"ר וניתוח התנהגויות של הקונים, תוך יצירת ערך עסקי ממשי לקמעונאות.
לינק לסרטון של
NETAVIS על החברה: