Telecom News - ניצחון מוחלט לגישת השירותים הטלפוניים בענן - כך עולה מכנס Telco2016

ניצחון מוחלט לגישת השירותים הטלפוניים בענן - כך עולה מכנס Telco2016

דף הבית >> חדשות עולם המרכזיות ומוקדי השירות >> ניצחון מוחלט לגישת השירותים הטלפוניים בענן - כך עולה מכנס Telco2016
כולם מדברים על הענן כפלטפורמה לשירותי תקשורת מכל הסוגים, בדגש על מוקדים טלפוניים. זה הוביל לכמה תופעות חדשות: למתחזים לענן מצד אחד ולסטארטאפים מבטיחים מצד שני. מוקד הטלפוניה המסורתי מת והפך למוקד למתן שירות בסמארטפונים ובאפליקציות סלולריות. 
מאת: אבי וייס, 3.4.16,18:50ליאור לוריה

באולמי קסאנדו שבפתח-תקווה התאספו (ביום 30.3.16) מעל לאלף מומחי תקשורת לאירוע שנתי יוצא דופן, שהתמקד בעולם מוקדי השירות ומערכות מידע בעולם הטלפוניה העסקית, מה שמכונה ה- (CC (Call/Contact Centers.

המדובר באירוע, שנערך מזה 14 שנה ביוזמתה של ליאור לוריה, (בתמונה), 
יועצת מומחית במוקדים טלפוניים ומערכות מידע בתקשורת והמנכ"לית של "
ליאור לוריה יישומי מחשב". 

באירוע הציגו חברות מכל רחבי הקשת של התחום העסקי בישראל בלא פחות מ- 40 דוכנים. מדובר בכיסוי של כמעט כל החברות העוסקות בתחום פתרונות התקשורת העסקית למוקדי שירות וטלפוניה בישראל ובמקביל נערך יום עיון מקצועי בתחום.

המסקנות העיקריות, שהפקתי מהכנס השנתי:
  1. השנה (2016) היה ברור הניצחון החד-משמעי של הענן. זאת, אחרי יותר מעשור של התנגדויות בשוק לעבור לענן, מסיבות שונות ומשונות. בכנס בשנה שעברה (2015) היה מוקד תשומת הלב של התעשייה הזו תחום "הרב-ערוציות" ולא הענן. אבל, היה ברור, שאי אפשר לספק "רב ערוציות" ובמיוחד למשמשים בסמארטפונים, שהם רוב הפונים היום למוקדי שירות, אם לא עוברים לענן. לכן, השנה כולם (ללא יוצא מן הכלל) טענו, שיש להם פתרונות בענן, שירותים בענן והם בכלל נמצאים על ענן... בכנס ב-2013, הרוב בכלל לא רצו לשמוע על דבר כזה שנקרא ענן. בכנס ב-2014 כבר מחצית מהשוק דיברה על הענן אבל מעט מאוד יישמו בענן. מוקד ההתעניינות של השוק היה אז ב"ריבוי ערוצים" ושימוש בכלי Big-Data. כך, שהמהפך הזה התרחש ממש בשנה האחרונה. 
  2. התהליכים, שהתפתחו בשוק דוגמת "מיקור חוץ" לרבות תהליכי רגולציה (דוגמת "חוק ה-3 דקות"), דחפו את השוק לענן ולמערכות תקשורת מתקדמות, כדי לענות על הצרכים של הלקוחות, שעברו לסמארטפונים ולא מחייגים יותר מהטלפוניה הרגילה. הלקוחות מהזן החדש מעוניינים לקבל תשובות ותמיכה גם ברשתות חברתיות ובמסרים מידיים. הצורך בהתקדמות הוביל לזניחת המערכות הישנות גם כדי לענות על הוראות הרגולציה, שמעמיקה כל הזמן. לאחרונה, הרגולציה מחייבת סוגי מקצועות עצמאיים שונים, דוגמת סוכני ביטוח, להקליט את כל השיחות והמגעים, שהם מקיימים עם הלקוחות. גם חברות התקשורת מכל הסוגים, נדרשות כיום להקליט הכל ולתעד הכל (גם מסרונים, מיילים וצ'טים). 
  3. למרות שכולם מכריזים שהם בענן, במציאות לא רואים עדיין יישום בשטח בקנה מידה רחב של פתרונות ענן. הארגונים בישראל נעים לענן די לאט. מי שבולט בפתרונות ענן מיושמים בישראל הם בינת עסקים, SAP, סיסקו, תדיראן טלקום ואודיוקודס. 
  4. המעבר של כולם לענן יצר 2 תופעות מקבילות. התופעה הראשונה מכוערת ומרגיזה במיוחד. מדובר במתחזים לענן (יש כאלה לא מעט). יצרנים, ספקים, מנהלים ונותני שירותים, שמספקים שירותי Hosting לרבות IP-Centrex קוראים לזה ענן. אבל המערכות הללו אינן ענן ולא תהיינה לעולם ענן והן לא ניתנות לשדרוג לענן. אין דבר כזה. מדובר פשוט ב"הונאה צרכנית" המבוססת על כך, שרבים בשוק הזה פשוט בורים. חלק מהלקוחות לא מבינים את ההבדלים בין הטכנולוגיות השונות. בחו"ל, תופעה כזו לא מתקבלת על הדעת. רק בישראל זה אפשרי. זה בדיוק כמו שסלקום הכריזה שהיא LTE-A ופלאפון הכריזה שהיא הרשת הסלולרית המהירה בישראל. אין תחתית ליכולת להטעות את הצרכנים, בעולם התקשורת בישראל. 
  5. תופעה שנייה, שהיא כולה חיובית, שבלטה השנה: צמיחת שכבה חדשה של סטארטאפים ויזמויות (לא רק מסטארטאפים, גם חברות ותיקות הקימו יחידות של יזמות בתוכן), יזמים המציגים פיתוחים חדשים ומלהיבים לעולם מוקדי השירות הטלפוני. בין היוזמות הבולטות השנה אפשר לציין לטובה את: אודיוקודס, Call2.0, MyState ואלעד מערכות (SimpleChat). 
  6. עדיין לא רואים בישראל פתרונות WebRTC, שהחלו בעולם. אנו בפיגור של שנתיים בנושא זה אחרי העולם המערבי. עד סוף העשור הנוכחי, לפי המחקרים והאנליסטים, ה-WebRTC תהיה הטכנולוגיה המובילה והכמעט יחידה במוקדי שירות לקוחות.
ליאור לוריה: "כל הדרכים מובילות ל-CC. מוקד הטלפוניה המסורתי ומנהלי פונקציות נוספות בארגון (כמו המרכזיה, קבלת קהל, קשר עם הציבור ועוד), מעבירים את הפעילות שלהם ל-CC החדש. היום ברור, שיש לשלב צ'טים, מסרונים ומיילים, בערוצי הקשר בין הלקוח ונציג השירות. המוקד הטלפוני של היום הופך להיות לכלי מקוון, שמתאים לעידן של האפליקציות הניידות ולעולם המחובר כל הזמן, שבו אנו חיים.

מה אנו רוצים וצריכים עדיין לשפר?
  • צריך לראות את הכל דרך העיניים של הלקוחות ולראות בדיוק מה הצרכים שלהם. זה לא עניין להשערות ולניחושים. אלה דברים מדידים ומדויקים, שיש למדוד אותם כל הזמן, כי הלקוחות והצרכים שלהם משתנים כל הזמן. 
  • יש לעשות יותר כדי להוריד שיחות טלפוניות. זה אפשרי.
  • חייבים להוריד עומסים, במיוחד בשעות השיא, גם בכלים של Call-Back. 
  • היום יש חובה לחבר את הווטסאפ ל-CRM. 
  • נגמר עידן המרכזניות והמרכזנים. יש לבטל את התפקיד הזה בכל מקום. זה תהליך, שהחל עם התפשטות וההתקדמות של יכולות החיוג הקולי. כיום, ההתפתחות הטכנולוגית מספקת את הפירות שלה ויש פתרונות טובים לניתוב שיחות ללא מרכזנית אנושית באמצע. זה מקצוע של העבר, שכבר אין בו צורך. 
  • יש לשפר את הנגישות, כולל עמידה בתקנות הנגישות החדשות, שמאוד מחמירות בכל תחום, כולל הנגישות באתרי אינטרנט.
  • שיפור תפעול המוקד הוא משימה, שיש לטפל בה, גם בשיפור איכות כוח האדם, גם בהדרכות וגם בכלי השליטה והבקרה.
  • יש חשיבות לשיפור התובנות, שמוציאים מהמגעים עם הלקוחות. הצורך הוא לבצע ניתוחים של מידע המגיע מהקול ומווידיאו. עד לאחרונה לא היה ניתן להפיק מידע מווידיאו והפקת מידע מקול דרשה תמלול אנושי וידני של השיחה. כיום, ניתן להפוך גם את האודיו וגם את הווידיאו לטקסט, אוטומטית, ולהפעיל על זה כלי ניתוח של Big-data. 
  • חובה על כולנו לעמוד בתיקוני החקיקה הצרכנית, כולל חוק 3 הדקות, שמקפידים כיום על יישומו.
  • האתגר הגדול של המוקדים של היום: לשמור על 'רצף שירות' במגע 'הרב-ערוצי'. יש צורך להשתמש בכלים מתאימים לעקוב אחרי 'מסע הלקוח' המגיע למוקד כל פעם בערוץ גישה אחר ולהמשיך את רצף הטיפול, למרות שהלקוח מגיע בערוץ תקשורת אחר. הלקוח לא מוכן לסבול שאם פעם הוא פנה במייל ואחר כך בצ'ט, זה שעונה לו בצ'ט לא יודע שהוא כבר פנה במייל והוא צריך להסביר למוקדן בצ'ט את הכל - מהתחלה. 
  • יש לשפר את האיכות של השירות ולהגדיל את היקף הפניות, שנסגרות בפנייה ראשונה.
  • יש לבצע הקלטות של שיחות חוזרות ולהבין למה יש שיחות חוזרות מלקוחות. 
  • יש לשפר את כמות השיחות לשעה לנציג ולעבור לשימוש נרחב בצ'ט ובכלים חברתיים אחרים. ניתן בצ'ט להגיע לממוצע של 15 שיחות לשעה, שזה כמעט כפול מהיקף השיחות בממוצע של אותו מוקדן בטלפון. כיום בישראל, במוקדים מטפלים ב-6 עד 9 שיחות לשעה בממוצע. שיחת שירות עולה לארגון כ-6 ש"ח לשיחה ועלות כוח האדם לשיחה היא 4 ש"ח, כך שכל שיחה עולה לפחות 10 ש"ח. בכל הערוצים האחרים, כל שיחה עולה פחות מ-1 ש"ח. זה הפרש עצום מבחינת העלויות לארגון. 
  • יש להמשיך בשיפור בעמדות השירות, בציוד, בציוד שניתן לנציגי השירות, לבנות חדרי ישיבות מתקדמים ולהתקדם לשיחות וידיאו. 
  • יש לפעול להוריד את נציגי קבלת קהל בארגון. הכיוון: הפניית הלקוחות לשירות עצמי ב-Web או בעמדות שירות אוטומטיות. מומלץ לבנות קיוסקים מקומיים בשפות שונות (כיום נדרש באזורים רבים בארץ לשלב גם אמהרית, בנוסף לרוסית, ערבית, עברית ואנגלית). אם ניתן להציב קיוסקים עם וידיאו, זה רצוי. כך, שמי שמתקשה בתפעול העמדה יוכל לקבל תמיכה מרחוק בווידיאו מהמוקד. 
  • זימון תורים חייב להיות חכם. זה לא דבר, שניתן להתפשר עליו. כיום, רבים עוברים לזימון תורים מהבית באמצעות הסמארטפון, כולל זימון תור לשיחה טלפונית, למשל לצרכי תמיכה. 
  • נושא השיבוץ של הנציגים במשמרות עדיין טעון שיפור.
  •  תחום הדיוור חייב לעבור שדרוג ולהתאים אותו לצרכים החדשים ולחוסר הסבלנות של אנשים לפתוח דואר הנראה להם כפרסומת, גם דואר אלקטרוני. 
  • תחום זיהוי דיבור עדיין בפיתוח ויש להשקיע מאמצים בכיוון הזה.
  • שיחות המשלבות וידיאו וצ'ט הופכות לנפוצות ולעיתים גם נחוצות.
  • הפנייה לשירותים עצמיים היא חובה בכל מקום, שזה ניתן. שימוש ב-Visual-IVR הופך לחובה במקום ה-IVR הישן. כך, שהכל יהפוך לוויזואלי ללקוחות הפונים לארגון בכל נושא. 
  • מוצע לבחון פתרונות חדשים מסטארטאפים המספקים אפליקציות מאוד יפות ומבטיחות, שפותרות בעיות רבות במוקדי השירות. 
  • ניתן להתחיל לצמצם עובדים ב"משרד האחורי" ע"י צמצום הניירת וצמצום ההדפסות. כל התיוק והמיון של מסמכים חייב להיות אוטומטי ובענן. זה חוסך המון כוח אדם בארגונים גדולים.
לאן אנו הולכים בעתיד? ל"רב-ערוציות".
מזה 3 שנים הנושא המרכזי בתהליכי הייעוץ שלנו, שאנו ממליצים ללקוחות הרבים שלנו הוא, שחובה עליהם לבצע התאמה לצרכים של הלקוחות. כל עסק לצרכים שלו וללקוחות שלו. הכל חייב להיעשות במשקפיים של הלקוח. אם הלקוח מעדיף ווטסאפ, זה הערוץ של קשר שיינתן לו. זה דורש התאמות טכנולוגיות והכשרת נציגי השירות.

"רב ערוציות" זה ניהול הלקוח על פני כל הערוצים. זה הדבר הכי חשוב. זה לא ניהול של ערוצים בדידים. 

מהמחקרים שלנו וממחקרים, שאנו מביאים מהעולם, הציפייה של הלקוחות לזמני התגובה של המוקד בערוצים המרכזיים הוא:
  • בטלפון: 30 עד 60 שניות לכל היותר.
  • בצ'ט: דקה.
  • במייל: 24 שעות.
  • בפייסבוק: 0 עד 10 דקות.
אני מופתעת כל פעם מחדש כשאני רואה ארגונים, שלא מבינים את העמידה בזמני התגובה הללו ומשיבים לפוניה אליהם בפייסבוק אחרי יום או יומיים ועונים במייל אחרי שבוע. הלקוח בינתיים יעזוב אותם. זה ברור כשמש.

בנוסף, פתרון ה-CRM של המוקד חייב לתת תמונה של 360 מעלות על הלקוח עם ממשקים לכל הערוצים. כך, יש לשלב ב-CRM צ'טים, מסרונים, ווטסאפ, מייל ועוד. הכל חייב להיות נגיש ישירות מה-CRM

מנקודת המבט של הלקוחות, ה-Call Center הפך ל-Contact Center ויש לזה השלכות ארגוניות מאוד מורכבות.

טרנדים, תחזיות ומחקרים:
עפ"י חברת המחקר פורסטר, הכיוון של מוקדי שירות הוא פשטות ללקוח, יעילות והתייחסות לרגשות של הלקוח. הנושאים של כיבוד זמנו של הלקוח וכיבוד הרגשות שלו  עדיין לא הופנמו מספיק בישראל.

הולכים היום לכיוון של "שירות עצמי" והולכים בכיוון של האחדת הטכנולוגיות של שירות הלקוחות.

כיום, מומלץ לארגונים לפתח "רב ערוציות", אבל במספר בודד של ערוצים המתאימים לארגון, כמה ערוצים, שיהיו פשוטים ללקוחות. הארגון הממוצע לא צריך הרבה ערוצים. צריך כמה ערוצים יעילים ופשוטים. 3-4 ערוצים מספיקים ברוב המקרים.

יש חשיבות לפתרון הבעיה של הלקוח הפונה בשיחה ראשונה.

חשוב, שהארגון יבחן את האפליקציות, שהוא מחלק ללקוחות. נמצא, ש-62% מהמשתמשים ימחקו את האפליקציה, שטענו על הסמארטפון שלהם, אם הם עברו מכסימום 2 נסיונות לתפעול, שלא הצליחו, או שהם מצאו שהאפליקציה מסובכת מדי עבורם.

מנסיוננו, 'מסע הלקוח' הוא דבר מאוד חשוב. שילוב כל החידושים יפחית בהדרגה את כמות השיחות ויביא לשיפור שביעות הרצון, גם של הלקוחות וגם של המוקדנים. ברור כיום לכולם, שהדיגיטל הופך לליבת העסק. יש עלייה בהבנה ברגישות ללקוחות ולכיבוד של הזמן שלהם. "טרטור לקוח" שייך לעבר. 

בסקר, שערכנו לקראת הכנס, הופתענו, שיש התעניינות רבה בשימוש בפייסבוק כערוץ מתן שירות, בנוסף להתעניינות הרבה בווטסאפ. אלההכיוונים החדשים, שיש ללכת בהם בשנה הקרובה"
 
המרכזנית שנעלמה



 
 
Bookmark and Share


 

LIVECITY

לוח מודעות

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




INTENT 2024 - 19.11.24

2.12.24 - Telco 2024

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.

שמרו על עצמכם והישמעו להנחיות פיקוד עורף. ורק בריאות לכל קוראינו!!!
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

שמרו על עצמכם והישמעו להנחיות פיקוד העורף, ורק בריאות לכל קוראינו!!!

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים