Telecom News - מחקר מקיף: ישראל הפכה תוך 3 שנים ל-E-Commerce Nation

מחקר מקיף: ישראל הפכה תוך 3 שנים ל-E-Commerce Nation

דף הבית >> צרכנות >> צרכנות לפרט >> מחקר מקיף: ישראל הפכה תוך 3 שנים ל-E-Commerce Nation
מחקר מקיף: ישראל הפכה תוך 3 שנים ל-E-Commerce Nation
מאת: מערכת Telecom News, 31.5.16, 12:37קניות מקוונות
 
ישראל היא מעצמת קניות באינטרנט. ישראלים קנו ב-2015 כ-16 מיליון מוצרים ב-eBay מזה חצי מיליון שמלות ורבע מיליון תכשיטים. ס"ה השוק באינטרנט כולו היה 10 מיליארד ₪. הסמארטפון נמצא רק במקום שלישי כמכשיר ממנו מבצעים קניות.
 
הבוקר חשפה eBay את נתוני המחקר הרחב ביותר, שנעשה בישראל, ששופך אור על ההעדפות הקנייה המקוונת (בכל אתרי האינטרנט בארץ ובעולם) של ישראלים. המחקר נערך ע"י MB Market Research & Consumer Behavior  עבור eBay ישראל והשתתפו בו 1,500 נשים וגברים מרחבי הארץ בגילאי 18-65, גולשי אינטרנט, שביצעו קנייה מקוונת לפחות פעם אחת במהלך השנה האחרונה.
 
עיקרי הנתונים:
  • 95% מהישראלים ביצעו רכישה באינטרנט אחת לפחות (לעומת 91% ב-2014(. מקום ראשון בהשוואה עולמית!
  • עליה בשיעור החדירה של קניות נשים באינטרנט (94% לעומת 85% ב-2014).
  • הישראלי הממוצע מבצע 3 רכישות חודשיות, כלומר 36 רכישות שנתיות (לעומת 30 רכישות שנתיות ב-2014).
  • חלה התחזקות של הקניה באתרים הבינלאומיים וירידה באתרים המקומיים.
  • מסתמנת ירידה בתחום הקניה בקופונים. 
  • מרבית הישראלים מבצעים רכישות מקוונות באמצע השבוע בשעות אחה"צ והערב.
  • 65% מהישראלים מעידים, שהקניה באינטרנט מהווה כלי להתמודדות עם יוקר המחייה.
הנתונים בהרחבה:
  • בישראל, שיעור הקונים באינטרנט ממשיך לצמוח והגיע לכ-95% מכלל האוכלוסייה, שרכשו בשנה האחרונה באינטרנט לפחות פעם אחת, בהשוואה לכ-91% ביוני 2014. מנתוני אתר eMarketer מפברואר 2016, ישראל מובילה ברכישות אונליין, לעומת גרמניה, בה שיעור הקונים באונליין בשנה החולפת עומד על 81% (79% ב-2014), בארה"ב 77% (74% ב-2014), בצרפת 72% (70% ב-2014) ובספרד 62% (57% ב-2014).
  • עלייה ניכרת ניתן לראות בקרב נשים הקונות באינטרנט (מ-85% ביוני 2014 לכ-94% במחקר הנוכחי). שיעור הגברים הקונים באינטרנט נותר 96%, נתון זהה ל-2014.
  • תדירות הרכישות באינטרנט גבוהה: 54% קונים באינטרנט לפחות מספר פעמים בחודש, 33% בתדירות של פעם בחודש-3 חודשים ו-14% הם קונים מזדמנים (פעם ב-4 חודשים או פחות). קונה ממוצע קונה 3 פעמים בחודש, כלומר 36 פעמים בשנה. מנתוני אתר eMarketer מפברואר 2016, נראה, כי שאמריקאים קונים 43 פעמים בשנה בממוצע, האנגלים מבצעים 32 רכישות שנתיות בממוצע, הספרדים מבצעים 30 רכישות שנתיות בממוצע והאוסטרלים 29 רכישות שנתיות בממוצע.
  • בני 25-34 הם הקונים הכבדים ביותר עם כ-63% הקונים כמה פעמים בחודש או יותר. גברים קונים בתדירות גבוהה יותר מנשים.
  • מספר הקניות החודשי הממוצע עלה מ-2.5 פעמים בחודש יוני 2014 ל-3 פעמים בחודש במחקר הנוכחי (כלומר, מ-30 פעמים בשנה ל-36 פעמים בשנה). עליה זו נובעת בעיקר מעליה בתדירות הרכישה בקרב נשים.
  • מרבית הישראלים מעדיפים לבצע רכישות באתרים בינלאומיים על פני אתרים מקומיים (60% מול 40% בהתאמה) וככל שגיל הצרכנים יורד. לעומת זאת, מנתוני אתר eMarketer מפברואר 2016 נרא, שאתרים "זרים" (Cross-Border) הם פחות פופולריים בקרב צרכנים אוסטרלים (49%), גרמנים (53%), אנגלים (68%) ואמריקאים (75%).
  • היתרונות הבולטים של הקנייה באינטרנט נוגעים במחיר הזול (74%), קלות השוואת המחירים (56%), הנוחות (54%) והמגוון (54%).  לעומת זאת, החסרונות הם ההעדפה הבסיסית לראות את המוצר פיזית (78%), המשלוח בדואר (54%) והפחד במסירת פרטי תשלום (42%).
  • ניתן לסווג את התחומים של הקניות באינטרנט ל-3 רמות , בהתאם לשיעור החדירה.
  • שיעור חדירה גבוה: כרטיסים לקולנוע, מופעי מוזיקה, הצגות ובידור (60%); אופנה ביגוד והנעלה (60%), גאדג'טים, מוצרי חשמל ואלקטרוניקה, משחקים למחשב (59%), תיירות חוץ ופנים (52%).
  • שיעור חדירה בינוני: קנייה או הזמנת קופונים (47%), אקססוריז ומוצרים לבית ולמטבח (40%), הזמנת מזון משלוח TakeAaway (38%).
  • שיעור חדירה נמוך: קניות של סופר - מוצרי מזון, טואלטיקה, ניקיון וכיוב (26%), מוצרי טיפוח וקוסמטיקה (22%), מוזיקה, ספרים (20%), מוצרי תינוקות וילדים (19%), תכשיטים (18%), ציוד ספורט (17%), חלקי חילוף ואביזרים לרכב (10%).
·     ירידה בתחום הקניה בקופונים. 
 
·    שיעור הקונים ריהוט משלים לבית עומד על 65%.
 
מה קונים באינטרנט? פילוח לפי מין
  • רוב התחומים דומים ברמת החדירה בין גברים לנשים.
  • התחומים הפופולריים בקרב נשים הם תחום האופנה (70% לעומת 50%), הקוסמטיקה (28% לעומת 16%) והתכשיטים (25% לעומת 11%) ואילו התחומים הפופולריים בקרב גברים הם גאדג'טים ומוצרי חשמל (70% לעומת 48%), ציוד ספורט וקמפינג (23% לעומת 11%) וחלקי חילוק לרכב (14% לעומת 6%).
מה קונים באינטרנט? פילוח לפי גיל
  • גילאי 18-24 מרוכזים ב-3 תחומים בולטים: אופנה, גאדג'טים ותכשיטים.
  • בגילאי 25-44 קיים מגוון רחב של תחומים שבהם קונים.
  • גילאי 45-65 מתרכזים בעיקר בנושאי פנאי ותרבות, מוצרי תינוקות וילדים ופחות בתחום המזון (הזמנת משלוחים, קניות של סופר).
מאיזה מכשיר קונים?
  • המחשב השולחני הוא עדיין המכשיר המוביל לקניות באינטרנט (79%), בדר"כ בבית או בעבודה.
  • הלפטופ מועדף במקום השני, בעיקר בבית.
  • הסמארטפון מועדף במקום השלישי (56%), כשהזדמנויות הקניה בו מגוונות מאוד – פחות בבית, ויותר בעבודה, בתור, בנסיעה בתחבורה ציבורית, אצל חברים ובמהלך קניות.
קניות משפחתיות

·   71% קונים באינטרנט עם בני משפחתם (פעמים רבות/לפעמים).
·   52% מההורים מציינים, שביצעו קניות באינטרנט עם ילדיהם בשנה האחרונה: מחצית מהילדים הם מתחת לגיל 18 (כשליש בגילאי 12-17), וכמחצית מעל גיל 18.
·        תחום האופנה (53%) הוא התחום הפופולרי ביותר לקניה עם הילדים באינטרנט. אחריו גאדג'טים/מוצרי חשמל (42%), וכרטיסים לקולנוע ולמופעים (36%).
·   הקניות עם הילדים מתמקדות בעיקר בתחומים של אופנה ומוצרי תינוקות וילדים.
·   52% מההורים ציינו, שילדיהם ממליצים להם לקנות באינטרנט.
·   49% מהקונים באינטרנט משתמשים באפשרות של Wish list.
·    נשים משתמשות באפשרות זו (47%) יותר מגברים (31%).
      
מתי קונים?
  • הימים שבהם קיים שיעור גבוה של קונים הם ימי אמצע השבוע – א'-ה (78%-90%).
  • תנועת הקונים הגבוהה ביותר באינטרנט היא בשעות הערב באמצע השבוע ובשבת, ובשעות אחה"צ באמצע השבוע.
  • תנועת קונים נמוכה יחסית בבוקר ביום חמישי-שבת, ובשעות הלילה.
·    כמחצית (53%  נוהגים לקנות באתרי אינטרנט באירועים ספציפיים.
·    האירוע הפופולרי ביותר הוא Black Friday (36%), ואחריו פורים (24%).
·    גברים קונים יותר מנשים לאירועים ספציפיים, נשים קונות יותר לפורים.
·    הקניות לאירועים ספציפיים גבוהה יחסית בגילאי 18-44, ונמוכה בגילאי 45 ומעלה.
·    גילאי 18-24 קונים יותר בהזדמנויות של Black Friday ויום האהבה.
·    40% רוכשים מוצרים ומתנות עבור אירועים משפחתיים, כשהאירוע הנפוץ ביותר הוא יום הולדת.
 
יוקר המחייה

o   כשני שליש מהקונים באינטרנט מסכימים עם המשפט, שהקניה באינטרנט היא דרך טובה להתמודד עם יוקר המחיה.
o   מידת ההסכמה עם משפט זה גבוהה יותר בקרב אלה הקונים בתדירות בינונית-גבוהה, ובקרב גברים.
o   התחומים, שבהם מושג החיסכון המשמעותי בקניה באינטרנט, הם אופנה/ביגוד/הנעלה, גאדג'טים/מוצרי חשמל ואלקטרוניקה ותיירות חוץ ופנים.
o  הקניה באינטרנט מאפשרת לגשר על הדיסוננס הקוגניטיבי - גברים מאמינים, שהתחומים, שאותם הם קונים הם החסכוניים ביותר (גאדג'טים/מוצרי חשמל, ציוד ספורט וקמפינג), בעוד שנשים סבורות, שהתחומים, שאותם הן קונות הם החסכוניים ביותר (אופנה/ביגוד/הנעלה ומוצרי תינוקות וילדים).
 
אלעד גולדנברג, מנהל הפעילות העסקית eBay ישראל: "בשנים האחרונות אנו רואים שינוי ניכר בהרגלי המסחר המקוון של הצרכנים הישראלים. המוכר הישראלי כבר מזמן הבין את הפוטנציאל הטמון בקניות באינטרנט ובאמצעות eBay ההיצע שלו גדל אלפי מונים. הצרכנים הישראלים הם שחקנים חזקים במסחר המקוון הגלובלי והם כעת מתחרים על תשומת לבם של המוכרים הרבים ברחבי העולם".

המצגות המלאות של המחקר - כאן
 
קניות מקוונות
 
 



 
 
Bookmark and Share


 

LIVECITY

לוח מודעות

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 





6.1.25 - כח המוח - יכולות המוח האנושי בעידן הבינה המלאכותית

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.

שמרו על עצמכם והישמעו להנחיות פיקוד עורף. ורק בריאות לכל קוראינו!!!
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

שמרו על עצמכם והישמעו להנחיות פיקוד העורף, ורק בריאות לכל קוראינו!!!

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים