לראשונה הושק בחברת ביטוח שירות זיהוי פנים שפיתח סטארטאפ ישראלי
מאת:
מערכת Telecom News, 14.7.20, 14:38
FACE הוא פתרון של הסטארטאפ סקנובייט לשירות דיגיטלי חדשני המבוסס על טכנולוגיית זיהוי פנים המאפשר ללקוחות באמצעות הסמארטפון כניסה מהירה לאתר חברת הביטוח ללא צורך בקוד חד פעמי.
קבוצת מנורה מבטחים היא קבוצת הביטוח והפיננסים הראשונה המאפשרת שימוש בטכנולוגיית זיהוי פנים בכניסה לאזור האישי באתר החברה דרך
הטלפון הסלולרי, באמצעות פתרון של הסטארטאפ הישראלי
Scanovate מרמת גן.
הסטארטאפ, שהוקם ב-2014, עובד עם בנקים ומוסדות פיננסיים בארץ ובעולם, ועוסק בתהליכי זיהוי באמצעות הסמארטפון.
מטרת השירות של חברת הביטוח היא לספק ללקוחות החברה באמצעות טכנולוגיה ייחודית גישה למידע האישי באמצעות תהליך זיהוי פנים פשוט ומאובטח, שמבוצע
ישירות דרך הסמארטפון , וכך לחסוך זמן יקר ולספק חוויית משתמש ייחודית.
כיום , תהליך הזדהות ביומטרי קיים בשימוש בעיקר דרך אפליקציות במסגרת תהליכי הצטרפות/הקמת חשבון.
הבשורה כאן היא במימוש הטכנולוגיה בפלטפורמת
WEB, לצרכי הזדהות שוטפת באמצעות הפנים,
כחלופה לסיסמא או אמצעים אחרים. אם עד כה ניתן היה להיכנס לאזור האישי באמצעות סיסמא קבועה או חד פעמית (
OTP), מעתה יורחבו אמצעי הזיהוי באופן בו הלקוח יוכל לבחור בין סיסמא חד פעמית לזיהוי פנים
בטלפון הסלולרי, כשיטת ההזדהות המועדפת עליו.