יעל לפיד מונתה לסמנכ"לית Customer Delivery בחברת Optimove
מאת:
מערכת Telecom News, 18.2.20, 11:16
חברת אופטימוב, שמתמחה בטכנולוגיות שיווק מתקדמות המבוססות על בינה מלאכותית, ומסייעת למיקסום שווי לקוחות קיימים של חברות המוכרות ברשת, ולה משרדים בת"א, ניו יורק, לונדון סינגפור והודו, מינתה את
יעל לפיד לסמנכ"לית
Customer Delivery בחברה ובכך הגיעה לשוויון מגדרי בהנהלה הבכירה של החברה.
במסגרת תפקידה היא תנהל את הפעילות הטכנית ותוביל את צוותי החברה האחראים לקשר ישיר עם הלקוחות הקיימים ולשיתופי פעולה עם לקוחות חדשים, ותוביל הטמעת מוצרים המבוססים על דאטה. היא תנהל גם את מערכת השיתוף הפנימי בתוך החברה כדי לפתח את המוצרים והפיצ'רים החדשים בצורה האפקטיבית ביותר.
יעל לפיד שימשה קודם לכן סמנכ"לית שירות לקוחות בקפריזה, וכמנהלת חדשנות ומחקר בינלאומי באופטיבייס. בנוסף, הובילה פרויקט עבור רשות החדשנות, שבו סקרה את הצעות המו"פ והתכניות העסקיות של חברות בגדלים שונים.
יעל לפיד היא בעלת תואר שני באלקטרוניקה ותקשורת מהטכניון.
פיני יקואל, מייסד ומנכ"ל אופטימוב: "הניסיון הרב של
יעל מעניק לה את היכולת הייחודית למקסם את חוויית הלקוח של אופטימוב".
צילום: ש. וייס