יניב פרץ מונה לסמנכ"ל תמיכת לקוחות גלובלי בסלברייט - Cellebrite
מאת:
מערכת Telecom News, 3.4.17, 15:42
חברת
,Cellebrite שעוסקת בשליפה, פענוח וניתוח של מידע ראייתי ממכשירים ניידים, מפתחת פתרונות טכנולוגיים למכשירים ניידים בתחום ה-
Digital Intelligence ובתחום ה-
Mobile LifeCycle, והיא חברה בת של
Sun Corporation, חברה ציבורית יפנית עם משרדים בישראל, ארה"ב, ברזיל, גרמניה, אנגליה, צרפת וסינגפור, הודיעה על מינויו של
יניב פרץ לסמנכ"ל תמיכת לקוחות גלובלי בחברה.
במסגרת תפקידו הוא יהיה אחראי על ניהול תחום תמיכת הלקוחות הגלובלית.
פרץ הוא בעל ניסיון בתעשיית התקשורת בתפקידי ניהול ותמיכה בלקוחות בינלאומיים. בתפקידו האחרון הוא כיהן כמנהל חטיבת שירותי ה-
SaaS והתפעול בחברת
GreenRoad.
קודם לכן שימש כדירקטור שירות לקוחות ותמיכה בחברת גילת לוויינים וכמנהל אגף שירות הלקוחות והטמעה בחטיבת שירות הלקוחות בחברת ריטליקס, חטיבה, שהוא נמנה על מייסדיה.
את דרכו המקצועית בתחום התחיל ב-
ECI, שם עבד כעשור ומילא מגוון תפקידים, האחרון שבהם מנהל אגף שירות הלקוחות בחטיבת השירות הגלובלי.
פרץ הוא בעל תואר שני מהאוניברסיטה הפתוחה ובוגר תוכנית פיתוח המנהיגות של חברת התקשורת
ECI טלקום.
צילום: ש. וייס