יונייטד איירליינס היא חברת התעופה הראשונה המציעה את "העוזרת האישית" אלקסה
מאת:
מערכת Telecom News, 13.9.17, 17:31
"אלקסה, בקשי מיונייטד לעשות לי צ'ק אין". אלסקה של אמזון תספק ללקוחות עדכונים ומידע על טיסות, שירותי טיסה וצ'ק אין מבלי להזיז אצבע.
יונייטד איירליינס הכריזה על שירות חדש המעמיד אותה בחזית החדשנות: אפשרות לעשות צ׳ק אין ולקבל מידע על טיסה מבלי להזיז אפילו את האצבע. השירות החדש של יונייטד מבוסס על אלקסה של אמזון, והוא מיועד ללקוחות בעלי מכשירים תומכי אלקסה כמו
Echo ו-
Echo Dot של אמזון.
יונייטד היא חברת התעופה האמריקנית הראשונה שמציעה שימוש באלקסה, ובכך היא ממחישה שוב את מחויבותה לחדשנות.
לקוחות יונייטד מוזמנים לבקש מאלקסה לברר עבורם פרטים על טיסות ספציפיות ולקבל מידע על השירותים הזמינים בטיסה.
לדוגמה:
״אלקסה, בדקי מה מצב הטיסה שלי לסן פרנסיסקו״ , או ״אלקסה, בררי עם יונייטד האם בטיסה 869 של החברה זמינים שקעי חשמל״.
לקוחות, שיחברו את חשבון
MileagePlus שלהם לאלקסה, יוכלו לבצע צ׳ק אין לטיסות פנים (בארה״ב) באמצעות פקודה קולית: ״אלקסה, בקשי מיונייטד לרשום אותי לטיסה״. דוגמאות נוספות ניתן למצוא באפליקציה של אלקסה.
עם השירות החדש של יונייטד, שמבוסס על אלקסה של אמזון, תתאפשר ללקוחות קבלת מידע על טיסותיהם בתוך שניות. שירותים דומים זמינים גם באפליקציה של יונייטד, באתר האינטרנט
united.com או בשדה התעופה.
פראווין שארמה, סגן נשיא למוצרים דיגיטליים וניתוח מידע ביונייטד: ״בכל יום אנו מסייעים לכ-400,000 לקוחות להגיע ליעדם. השירות החדש - ביצוע צ׳ק אין וקבלת מידע על טיסות באמצעות אלקסה, ישאיר ללקוחות יותר זמן להתכונן לפגישה עסקית הבאה, לשחק עם הילדים או לנוח לפני הטיסה״.
מבחן דרך EchoDot מאמזון -
כאן.
הכתבה על ההשקה של אמזון של 2 מוצרים מתקדמים
Echo Show ו-
Echo Look –
כאן.
תחזית המכירות של קו מוצרי Amazon Echo במיליוני יחידות עד 2022:
צילום מסך של האפליקציה ל-United בחנות ה-Skills של אמזון: