הוט כנראה נלחצה לקראת אפשרות השימוע למחירי "השוק הסיטונאי", ובניגוד להעלאות המחירים בתחום הטלוויזיה, בתחום האינטרנט הכינה כבר מענה ראשון לכל בעיה: תכנית "אינטרנט ULTRA" המשווקת בחשאי ל"לקוחות נבחרים" ובקרוב המבצע ייחשף לציבור.
מאת:
אבי וייס, 25.11.15, 18:30
חשיפה בלעדית: בעניין עליית המחירים של הוט בתחום הטלוויזיה,
כבר הסברתי מי אחראי לכך: ד"ר
יפעת בן-חי-שגב, ועורכי דינה של הוט כבר החלו
להיאבק בה. אולם, בתחום הפס הרחב אין להוט את הפריבילגיה להעלות מחירים.
אמנם הוט דחפה את Fast "לרעות בשדוות זרים" (דהיינו: אצל Unlimited,
בשירות מרובע ראשון בישראל, כפי שחשפנו כאן), אך היא עתידה לפגוש את הרגולטור הישראלי (קרי: משרד התקשורת), בשימוע אודות מחירי "השוק הסיטונאי" על הרשת שלה, די בקרוב, באותה
גישה רגולטורית עקומה, שרוצה
להרוס גם את תשתיות השוק הקווי ולמנוע, בכל מחיר, את פיתוח תשתיות הוט,
בדיוק כמו שקרה בבזק.
לכן, הוט מכינה (כמו שבזק הכינה), כמה כלים להתמודדות עם הבעיה ששמה "שוק סיטונאי". הכלי הראשון מאוד פשוט:
הורדת מחירים.
המבצע החדש, שהוא כרגע חשאי (או יותר נכון: היה חשאי), נקרא "אינטרנט ULTRA" שכל פרטיו
מצויים להורדה כאן.
המחירים במבצע ULTRA מוצגים בתצלום הבא מתוןך התקנון (לחיצה על התצלום מגדילה אותו):
כתוב בתקנון, שהוט בוחרת בעצמה מי עומד בתקנון ומי לא. זה קצת מסתורי ברגע זה...
להערכתי, הוט תשיק את המחירים הללו (ואולי אף יותר זולים), ברגע שהיא תרגיש מאויימת מ"השוק הסיטונאי".
במקביל, הוטנט (זה הוט, לא להתבלבל מהשם), ממשיכה לספק ב-20 ש"ח לחודש,
כל מהירות חיבור לאינטרנט (עד 100 מגה, 30 ש"ח ל-200 מגה. בהוט, בניגוד לבזק, 100 מגה זה 102 מגה, לא 40 עד 70 מגה, המספר הנמוך מיועד ללקוחות "השוק הסיטונאי"). כך, שהשילוב של הוט + הוטנט הוא כרגע "
שילוב מנצח", גם מבחינת
מחיר וגם
בביצועים.