Telecom News - חדשות טובות, תכנים לנשים וכתבות ארוכות - הם התוכן המנצח

חדשות טובות, תכנים לנשים וכתבות ארוכות - הם התוכן המנצח

דף הבית >> פורומים וביטקוין >> Web 2.0/3.0 >> חדשות טובות, תכנים לנשים וכתבות ארוכות - הם התוכן המנצח
חדשות טובות, תכנים לנשים וכתבות ארוכות - הם התוכן המנצח
מאת: נירית וייס-בלט, 7.12.15, 05:40גרהם נלסון
 
ראיון בלעדי עם גרהם נלסון, מנהל אסטרטגיית התוכן באתר המצליח האפינגטון פוסט – ,The Huffington Post שמשך בחודש אוקטובר 2015 כ-114 מיליון משתמשים ייחודיים ו-1.9 מיליארד צפיות בדפי האתר בשנתיים.
 
במסגרת כנס Content Israel, פגשתי לראיון בלעדי את גרהם נלסון (Graham Nelson) (בתמונה), מנהל אסטרטגיית התוכן באתר האפינגטון פוסט (The Huffington Post). ועידת התוכן הבינלאומית התקיימה ב-1.12.15 בתל-אביב וריכזה דוברים מחברות בינלאומיות וקהל רב כדי לדון באסטרטגיית תוכן, יצירת תוכן וניהול מותג.
 
הצוות בניהולו של גרהם נלסון יוצר תוכן למותגים שונים במסגרת סטודיו השותפים של האתר (HuffPost Partner Studio). אתר האפינגטון פוסט משך בחודש אוקטובר 2015  114 מיליון משתמשים ייחודיים (עפ"י SimilarWeb). בעקבות הפופולריות הרבה הזו, המותגים השותפים בתכני האתר (ראו בצילום מסך כמה מהם) נהנים מכתבות המשיגות מאות מיליוני צפיות ושיתופים ברשתות החברתיות.
 
צילום מסך
 
בסרטון הבא גרהם נלסון תיאר את הרצאתו לפני הגעתו לארץ. בהרצאה עצמה הוא סיפק, בין היתר, את הסטטיסטיקה המדהימה הזו: הצטברו 1.9 מיליארד צפיות בדפי האתר מאז אוקטובר 2013.
 
האתר, שהוקם ע"י אריאנה הפינגטון (Arianna Huffington), מוביל בתכנים ע"י נשים ועבור נשים. כהוכחה להצלחת תכנים אלה, הציג נלסון את הנתונים הבא:
87 מיליון צפיות בדפי האתר עם ההאשטג #נשים,
7.8 מיליון שיתופים ברשתות חברתיות לכתבות עם ההאשטג #נשים.
 
נלסון דיבר בפאנל על הווידיאו כמרכיב משמעותי בפעילות השיווקית, אז שאלתי אותו על חשיבות הווידיאו בבניית אסטרטגיית תוכן.
 
גרהם נלסון: "צריך לזכור, שווידאו הוא רק כלי כדי לספר סיפור. לווידיאו כשלעצמו יש יתרונות, אבל גם חולשות. אנו יודעים היום, שהשיתופיות שווידאו יוצר רבה פי כמה (מפרסום תמונה למשל), אבל גם המחיר הוא פי כמה (כלומר, עלות ייצור הסרטון). לא כל קמפיין חייב להכיל וידאו. זה כלי טוב כאשר הסיפור מצריך זאת".
 
שאלה: הפילוסופיה של ה-HuffPost Partner Studio היא: המסר של המותג - הקול של האפינגטון פוסט (Brand message – HuffPost voice). אנא ספק דוגמא לאופן בו זה עובד בפועל.
 
גרהם נלסון: "דוגמא טובה לכך היא מה שעשינו עם חברת חומרי הניקוי Clorox, שהמסר הפרסומי שלה תמיד הכיל, למשל, בדים לבנים נקיים מתנפנפים ברוח, כאילו אין לכלוך בעולם. המסר שלה היום שונה מאוד: shit happens, החיים הם מלוכלכים, ואנו נעזור לכם לנקות. הקמפיין החדש שלה היה 'רגעים מלוכלכים', מעין חגיגת הדברים המלכלכים את חיינו. המסר השתלב נפלא באתר שלנו, כי אחד מהחלקים החזקים של ההאפינגטון פוסט הוא סקציית ההורות והקו שהורים לא חייבים להיות מושלמים, שברור שייעשו טעויות. אז עם המותג הזה עשינו כתבות בסגנון 'קוראינו- שתפו מה המאכל הכי מלכלך, שלפני האכלת ילדיכם איתו אתם ממש מפחדים?' וזה שותף וזכה להצלחה גדולה. המותג צריך לספק קריאטיביות, איזשהו מסר מרכזי ואנו משתמשים בהם ומתאימים לקהל הקוראים שלנו".
 
שאלה: האם תוכל לשתף לגבי השימוש של האפינגטון פוסט במשפיענים (influencers)?
 
גרהם נלסון: "אחד מהדברים החשובים באתר שלנו הוא כמות תורמי התוכן. יש לנו בסביבות 100 אלף בלוגרים, שפרסמו פוסטים באתר שלנו. האתר התחיל כפלטפורמת בלוגים ואיגודם כקהילה היא העובדה המבדלת אותנו מאתרים אחרים, כמו BuzzFeed. חשוב לנו מאוד להשתמש במשפיענים, אבל אנו יודעים לא להשתמש בהם לכל דבר. בתכנים של הורות או עסקים, המשפיען יכול לגרום לכתבה להיות הרבה יותר מוצלחת, והוא גם מביא אתו קהל עוקבים מבוסס".
 
שאלה: האם זיהית מגמות בשימוש הקוראים בתכני האתר ובשיתופי התכנים?
                                                
גרהם נלסון: "בגלל שיש לנו חלקים שונים באתר ניתן לזהות דפוסי שימוש ושיתוף שונים. למשל, סקציית ההורות מתנהגת אחרת מסקציית המדע או סקציית החדשות המוזרות. מגמה מרכזית היא הגעת קוראים רבים לתכני האתר דרך רשתות חברתיות, בעיקר פייסבוק. אחוזים גבוהים מאוד מקוראינו מגיעים לכתבות ישירות מפייסבוק ואנו מנסים עכשיו להתרחב לעוד רשתות כמו Snapchat או Pinterest. לאתר Pinterest יתאימו תכנים כמו הורות, נשים, עיצוב בגדים, עיצוב בתים וכו'.
 
מגמה נוספת היא ריבוי התגובות באתר. אני חושב, שזה מעולה למפרסמים, כי גם אם המגיבים לא רושמים משהו, שאתה רוצה או אוהב לשמוע, זה משהו, שצריך לשים אליו לב, כי הקוראים אומרים בדיוק מה שהם חושבים על המותג. כדאי ללמוד מהתגובות הללו.
 
עוד דבר גדול, שאנו רואים, הוא, שהאתר מצליח מאוד במובייל. צריכת תכני האתר באמצעות הסמאטרפונים משנה את אופן קריאת הכתבות, אז נשקול למשל לחתוך סיפור לסדרה של כמה כתבות. אני מעריץ אתרים כמו Vox ו-QUARTZ, אז בהקשר לצריכת התכנים במובייל, יהיה יותר שימוש ב-Data Journalism ואינפוגרפיקות גם בחלק שאני אחראי עליו, תכני המותגים".
 
שאלה: דוגמא לאסטרטגיית תוכן מוצלחת בהאפינגטון פוסט מצויה בסקציית החדשות הטובות (HuffPost Good News). האם היוזמה הזו מלווה את עבודת הצוות שלך בייצור תכנים למותגים?
 
גרהם נלסון: "כן. ספונסרים לא אוהבים לדבר על חדשות רעות, אז זה טוב שמלכתחילה יש לנו סקציה באתר המוקדשת לחדשות טובות. יש לנו מאגר מידע גדול על הצלחת החדשות הטובות (ה-What's Working). אומנם מבחינת כמות יש יותר חדשות רעות, ולכן הן תיזכנה בסך הכל הכללי ביותר טראפיק, אבל עבור כתבה ספציפית עם חדשה חיובית - היא תצליח יותר טוב, כי אנשים אוהבים לשתף דברים טובים, לאו דווקא כי הם חמודים, אלא כי הם מעוררי השראה. זהו קו מנחה שמגיע מהפילוסופיה של אריאנה האפינגטון.
 
עוד דבר, שאנו עושים, הוא פולו-אפ לסיפורים הטובים. לרוב, התקשורת מתרכזת בסיפורים רעים וממשיכה הלאה ושוכחת מהם ומדווחת רק על החדשות הרעות הבאות. אנו, בסקציית החדשות הטובות, אוהבים לחזור לסיפורים ולראות כיצד התפתחו, מה קרה איתם הלאה ולפרסם את התוצאה הסופית שנוצרה".
 
שאלה: האם לדעתך העבודה העריכתית הושפעה מהבעלים החדשים? למשל בעבודת HuffPost, או הבלוגים הטכנולוגיים Engadget ו-TechCrunch בגלל שהם עכשיו בבעלות של חברת הענק Verizon?
 
גרהם נלסון: "לחלוטין לא. שום השפעה. זו הייתה רכישה טובה לאריאנה, אבל וורייזון מודעת לחוזק של תכני האתר ושאין סיבה להתערב. חוץ מזה, יש לוורייזון כמה מיליארדי דולרים ברווחים. אני לא חושב, שהם יבחרו להתקטנן על מה שנעשה באתרים שרכשו. אינטרס החברה ברכישה היה, עפ"י הספקולציות לפחות, ב-Ad Tech של AOL. האפינגטון פוסט היה רק בונוס בעסקה הזו".
 
שאלה: מה מלהיב אותך בימים אלה? על אילו פרויקטים חדשים אתה עובד? אנא ספק הצצה למה עוד נראה באתר ממך ומהצוות שלך?
 
גרהם נלסון: "אני הכי נהנה כשיוצא לי לשבת ולכתוב תכנים לאתר, וזה קורה לצערי פחות כי עליתי במעלה הדרגות. אני אוהב, שמותג מגיע אלינו עם אתגר בסגנון 'יש לנו תקציב קטן, נא ספקו לנו 3 כתבות שתעשנה את העבודה'. אתגר כזה מעניין אותי במיוחד.
 
בנוסף, הייתי שותף ליוזמה חדשה באתר של Long-form (או בכינוי אחר: Long-read) תחת הכותרת Highline. באופן מפתיע, החלק הזה הפך מהר מאוד אחרי השקתו לאחד מהמובילים מבחינת תפוקה ומספרים. התוכן היחיד, שנכתב לסקציה הזו עבור אחד מהמותגים שלנו, היה מוצלח מאוד, והניב 6 דקות קריאה בממוצע, שזה הישג עצום. לכן אמשיך בכיוון הזה ואעבוד על תכני מותגים גם עבור פורמט הכתבות הארוכות".
 
אתר



 
 
Bookmark and Share


 

LIVECITY

לוח מודעות

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 





2.12.24 - Telco 2024

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.

שמרו על עצמכם והישמעו להנחיות פיקוד עורף. ורק בריאות לכל קוראינו!!!
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

שמרו על עצמכם והישמעו להנחיות פיקוד העורף, ורק בריאות לכל קוראינו!!!

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים