הסטארטאפ הישראלי Nuviad השיק בארץ פלטפורמת פרסום ייחודית לסלולר
מאת:
מערכת Telecom News, 14.9.16, 14:44
הסטארטאפ פיתח פלטפורמת פרסום חדשנית לסלולר (כמו ווייז לאנשי עסקים ואנשי פרסום), שמבוססת על אלגוריתם מיוחד, שפותח בחברה.
הסטארטאפ הישראלי
Nuviad,
שהוקם ב-2015 ע"י רפי טון, נמרוד שוורץ ודורון גז, פיתח פלטפורמת פרסום ייחודית וחדשנית לסלולר (כמו ווייז לאנשי עסקים ואנשי פרסום), שמבוססת על אלגוריתם מיוחד, שפותח בחברה. השבוע השיק הסטארטאפ את "נוביאד אקספרס" בארץ אחרי השקתו בארה"ב.
נוביאד אקספרס מאפשרת לבעלי עסקים ולאנשי שיווק ליצור
קמפיינים פרסומיים וממוקדים בסלולר תוך אפשרות לבחור את טווח החשיפה של הקמפיין, קהל היעד, וכן לקבל מידע עדכני ובזמן אמת על הלקוחות הפוטנציאליים, תוך יצירת קשר ישיר עימם וניתוח הנתונים בצורה מדוקדקת.
בפעם הראשונה בעלי עסקים ומפרסמים יכולים באמצעות כתובת העסק שלהם או של המתחרים שלהם לקבל מידע מקיף על קהל היעד: לרבות מין, גיל, האפליקציות הכי פופולריות ועוד. המידע הזה מסייע ביצירת קמפיינים ממוקדים לקהל היעד המבוקש.
פלטפורמת נוביאד אקספרס מאפשרת בקלות ובמהירות ליצור קמפיין פרסומי. כל שנדרש הוא כותרת עבור הפרסומת, פרומו קצר ולוגו של בעל העסק.
הפרסום מופיע בתוך מגוון עצום של אפליקציות (אלפי אפליקציות) באמצעות באנרים, פרסום טבעי (
NATIVE) ווידאו. נוביאד מתמחה ביכולת לאתר ולהגיע למשתמשים וללקוחות פוטנציאליים סביב כתובת נבחרת והחל מרדיוס של 200 מטר. המיקום יחד עם דפוסי פעילות והתנהגות המשתמשים מעניקה לפלטפורמה ולמשתמש בה יכולות אופטימיזציה נרחבות ואפקטיביות.
בין שאר היכולות, שמעניקה הפלטפורמה:
יצירת שיחת טלפון ישירות מהבאנרים לבעלי העסקים;
פרסום ממוקד;
חיבור למערכות מעקב וניתוח חיצוניות;
ניתוח בזמן אמת;
תכנון קמפיין ועוד.
פירוט ושקיפות בלחיצת כפתור
;
מעקב ויכולת שליטה בתקציב;
ניהול נתונים לכל חשיפה, הקלקה, המרה ושיחת טלפון;
דו"ח מפורט לפי שעה, תאריך, סוג מכשיר, שפה, מיקום ועוד.
הפלטפורמה מאפשרת מעקב אחר שיחות טלפון והקלטה. ניתן לראות את מספר הטלפון של המחייג, מועד ביצוע השיחה, משך הזמן ותוכן השיחה. מדובר בפרסום טבעי המשתלב באופן טבעי בתהליך הגלישה. באמצעות פלטפורמת נוביאד ניתן לצפות גם בקטעי וידאו.
רפי טון, (בתמונה), מנכ"ל נוביאד: "נוביאד אקספרס מעניקה לבעלי עסקים אפשרויות מיקוד טובות יותר בעלויות נמוכות מאשר שירותי הפרסום הסטנדרטים המוצעים כיום (תשלום עבור כל הקלקה)".