Telecom News - הסטארטאפ הישראלי המעוניין "לנצח את הסרטן ביחד" באפליקציה סלולרית

הסטארטאפ הישראלי המעוניין "לנצח את הסרטן ביחד" באפליקציה סלולרית

דף הבית >> לגיקים >> חדשות עולם האפליקציות >> הסטארטאפ הישראלי המעוניין "לנצח את הסרטן ביחד" באפליקציה סלולרית
הסטארטאפ הישראלי המעוניין "לנצח את הסרטן ביחד" באפליקציה סלולרית
מאת: אבי וייס, 1.9.16, 09:00אלירן מלכי
 
מערכת חדשה בשם BeLong מאפשרת ניהול תהליך יעיל של המאבק במחלת הסרטן, בשיטה חדשה, מבוססת קהילה, שזוכה כבר להצלחה בארץ ובעולם ומשנה לגמרי את איכות החיים של החולה. המערכת כוללת את כל הנדרש לניהול המאבק במקום אחד.

עדכון בתחתית הכתבה.
  

"אני מאמין, שנוכל לשנות את העולם בתחום שלנו", מתאר אלירן מלכי, מייסד משותף ומנכ"ל BeLong. "האפליקציה שלנו מוכיחה את עצמה, לפי עדות המשתמשים בה, שמדווחים לנו, שהיא מורידה את הלחץ והמתח הנפשי של המשתמשים בה. לכן, הקשר בין אנשים משפר בוודאות את הבריאות שלהם".
 
קיימתי ראיון בלעדי עם אלירן מלכי (בתמונה), כדי לשמוע על מימוש הרעיון של שיפור איכות חיים והארכת תוחלת חיים בקרב חולי הסרטן. המוטו של המיזם: Beating Cancer Together.
 
שאלה: מהיכן צמח הרעיון של BeLong?
אלירן מלכי: "אני יחד עם צוות המייסדים, שהולך אתי, זה הסטארטאפ השלישי שלנו אחרי 2 אקזיטים מוצלחים:
1) הקמנו את וראסיטי (, (Veracity שעסקה בתחום הביג-דאטה ונרכשה ע"י אמת מחשוב ב-2013.
2) הקמנו את ,More שפיתחה מערכת לניהול וחלוקת משאבים יעילים במערכות בסיסי הנתונים של ארגונים ונרכשה ע"י EMC.
 
אחרי הרכישה עבדתי ב-EMC בחברת הבת שלה - Pivotal עד שההתחייבויות שלי עקב הרכישה הסתיימו שם.
 
חיפשנו מה היעד הבא ואז באופן די מפתיע, כולנו חווינו באותה תקופה אבדן של בני משפחה עקב סרטן. ראינו, שכולנו עומדים בפני אותה בעיה: לא מלמדים את החולים ובני משפחותיהם איך להתמודד ולנהל את המחלה הזו.
 
BeLong נולדה מצורך ומחוויה אישית. כיזמים אנו חווינו לדאבוננו את ההתמודדות עם המחלה וליווינו את יקירינו בהתמודדות עם אתגרי המחלה. אצלי, הסב ודודתי נפטרו מסרטן. עירד דויטש - יזם וסמנכ"ל טכנולוגיה: אמו של עירד נפטרה מסרטן הריאות. אוהד רובין, יזם וסמנכ"ל כספים וסמנכ"ל תפעול: אוהד איבד סבא לסרטן המעי הגס. אסף רגיניאנו, סמנכ"ל הפיתוח: אסף אבד את אביו ללוקמיה.
 
כולנו גילינו, שמידע חשוב היה חסר וכולנו בזבזנו זמן יקר במבוך המשימות. לא תמיד המידע הנכון היה זמין, היו תהליכים מיותרים, תהליכים חסרים, מונחים ומושגים לא ברורים ונוצרה מורכבות בניהול המשימות והטיפולים. הצורך להבין ולקבל מידע רלוונטי, הניסיון והידע הרב שנרכש, שיכול להיות לעזר רב לאחרים, הובילו אותנו לייצר מערכת, שתיתן פתרון לכל אלה.
 
היות ואנו טובים ובעלי ניסיון בביג-דאטה ובניהול תהליכים ומבינים איך משפרים תהליכים, חשבנו, שאנו יכולים לסייע לפתור את הבעיה האקוטית הזו, שקיימתלא רק בישראל.
 
במהלך הגדרת הבעיה למדנו, שהרבה יודעים המון מידע, אבל זה לא מונגש לחולים ולא מנוהל. חשבנו על רעיון, שדי דומה במאפיינים שלו ל-Waze, בתחום ההתמודדות עם הסרטן. חשבנו אז גם על הצלת בני משפחה שלנו, כי למדנו, שמידע, מגיע בזמן, מסוגל להציל חיים. חד משמעית.
 
בהתחלה, הבעיה הזו נראתה לנו קלה לפתרון. אבל מהר מאוד למדנו, שזו בעיה ממש לא קלה. לכל חולה יש תבנית אחרת של התנהלות ובכל שלב של התהליך, זה שונה מחולה לחולה".
 
שאלה: מה התועלת בהנגשת מידע וניהול מידע בתחום הזה?
תשובה: "השם המקורי של החברה נקרא BeLonTail. כלומר: טיפול בזנב הארוך של סיכויי ההישרדות בתחום הסרטן. חשבנו איך אנו יכולים לנסות להעביר את מסות החולים ממרכז הסטטיסטיקה לזנב הארוך.
 
מה שלמדנו בניתוח החולים, שהגיעו אל הזנב הארוך והאריכו חיים, שהם אנשים פרואקטיביים. אלה, שהאריכו חיים או נחלצו מהמחלה, היו אנשים, שיזמו דברים. למשל: הלכו לעוד רופא, שינו תזונה, ביצעו בדיקה נוספת שונה, וכך הלאה. בקיצור: הם עשו עוד מעשים, שבאופן מצטבר הביאו לתוצאות חיוביות לגבי עצמם. את החוכמה הזו, שלא כתובה בשום מקום, אנו מעוניינים להנגיש לכולם.
 
מנקודת המבט שלנו, מדובר במהלך לשיפור התהליך עצמו. זה מהלך, שמגיע לחולה, עוד לפני ההתערבות הרפואית הישירה בו. החולה ובני משפחתו אמורים לנהל תהליכים יותר נכון. זה בדיוק כמו בניווט בכביש: יש הרבה דרכים להגיע ליעד, אבל מעט דרכים להגיע ליעד מהר, בטוח ובזמן.
 
הניהול הנכון כולל כמה החלטות לא פשוטות, ממש מההתחלה: בחירת הרופא הנכון, בחירת הבדיקות הנכונות, בחירת התהליך הטיפולי הנכון. אי אפשר להגיע ליעד אם שוגים בבחירות לכל אורך הדרך.
 
ממה שלמדנו, לכל חולה בסרטן יש נקודה קריטית להחלטה – CDP (Critical Decision Point), שאם עוברים אותה לא נכון, אין כמעט סיכוי לשרוד. הנקודה הזו היא מאוד קריטית בתהליכי קבלת ההחלטות של עולם הרפואה ושל החולה עצמו. לזהות את הנקודה הזו זה לא קל, אבל זה אפשרי.
 
המטרה שלנו היא לספק לחולה מרווח קטן יותר של החלטות מוטעות. זה קיים בכל תחום, כולל למשל בתופעות לוואי. רק בתחום הזה, אנו מקבלים המון פידבק מהקהילה, מה שיכול למנוע תופעות לוואי די בקלות, אם יודעים את התהליך הנכון. קבלת החלטות נכונה משנה לגמרי את איכות החיים של החולה.
 
ככל שההרגשה של החולה משתפרת, זה גלגל המניע את עצמו. זה מוביל לשיפור המצב הבריאותי. זה מגיע מ'חכמת ההמון', שזה כוח עצום במערכות מידע המוניות.
 
BeLong היא מערכת יחידה מסוגה, מבוססת קהילה, לניהול המאבק במחלת הסרטן. המערכת כוללת את כל הנדרש לניהול המאבק במקום אחד. החברה הוקמה ב-2015 והושקה בינואר 2016. מאז ועד היום הצטרפו לשורותיה אלפי לקוחות, בתי חולים, עמותות וארגונים".  
 
שאלה: מה למעשה אתם מפתחים?
תשובה: "בנינו פלטפורמה המורכבת מכמה רבדים. מנקדות הראות של החולה ובני משפחתו, זו אפליקציה סלולרית, שמלווה אותו כל הזמן. האפליקציה מספקת יכולת ניהול של החולה את עצמו בשיתוף בני משפחתו וכל מי שבחר לשתף במהלך הזה.
 
המערכת כוללת מפת דרכים, למשל מהן המשימות, שהחולה קיבל מהרופא, איזה שאלות יש לשאול את הרופא בכל פגישה, מה להכין לכל שלב, טיפים המכינים את האנשים לכל שלב וכך הלאה. מנקודת מבט של מערכת הרפואה, זה מוריד כ-80% מהשאלות, שחולים שואלים את אנשי הצוות.
 
המערכת כוללת חוויה חברתית מאוד מיוחדת, שהיא דו-שיח בין החולים.

במערכת יש כיום כבר 30 רופאים העונים לחולים בתחומי המומחיות שלהם, בחינם. יש לנו די הרבה מנטורים במערכת, שזה כולל בעלי מקצוע בכל תחומי עולם הרפואה, הסיעוד, הרווחה וכן חולים, שיש להם יכולת ורצון להיות מנטורים מהניסיון של עצמם. יש כאן מידע מצטבר, שרק חוכמת ההמונים יכולה להביא.
 
מערכת נוספת היא תיק רפואי. זה לא התיק הרפואי של מערכת הבריאות. זו האינפורמציה, שהחולה בעצמו מזין למערכת. זה מידע הנמצא באחריות אישית של החולה. הוא יכול לשתף מידע עם מי שהוא מחליט, כי זה המידע שלו.
 
מצאנו, שחולי סרטן הולכים לכל פגישה עם קלסר רפואי תפוח עם מסמכים. אם יש להם את כל המידע, למה שזה לא יהיה Online? אנו מאפשרים להם להעלות מידע ולסנכרן אותו מאוד בקלות. זה מאפשר לחולה לשתף אנשי מפתח, אותם הוא בוחר, למשל צילומים או תוצאות של בדיקה.
 
תחום נוסף זה תחום מנהלה וכללים. זה תחום, שאין בו כל בעיית חיסיון, כי אלה כלים הבאים לעזור לחולים. למשל: איך מגיעים לבית החולים ואיך מגיעים לרופא מסוים ומה צריך להביא לכל בדיקה. יש כאן הרבה 'בלבול מוח' והטרדה של כל הסגל הרפואי והאדמיניסטרטיבי במערכת הבריאות, בשאלות של חולים ובני משפחותיהם בתחומים הללו.
 
מערכת נוספת ולא פחות חשובה זו התאמה של מחקרים קליניים לחולים. חולים יכולים לקבל התאמה למחקר קליני, על פי מה שאנו אוספים ויודעים. אנו עוזרים לכל חולה המבקש זאת, מנסים למצוא לו את המחקר הקליני, שכרגע פתוח לצירוף חולים, ומתאימים לו את המחקר לסוג ולשלב המחלה שיש לו. זה שירות חינמי, שאנו משקיעים בו לא מעט זמן. כבר ביצענו כמה עשרות התאמות של מחקרים קליניים לחולים.
 
כל המעטפת, שעוטפת את החולה, היא עם פרסונליזציה, למרות שכל החולים אצלנו אנונימיים. בגלל שהמערכת שלנו היא אנונימית לחלוטין, אנשים מרגישים יותר בטוחים ויותר פתוחים להציף את הצרכים שלהם במערכת".
 
שאלה: אין דבר כזה כבר בעולם?
תשובה: "בתחום, שבו אנו נמצאים, תחום הקשר עם החולה וניהול המחלה על ידו, זה תחום הנקרא Patient Navigation. אנו ראשונים במשבצת הזו.
 
אנו עוזרים לחולה לנווט את מהלך המחלה שלו עצמו. אנו לא מחליפים את הרופאים, אבל אנו יכולים להגיד לחולה מה מקובל ומה מומלץ. את זה הוא מקבל מחכמת ההמונים הכוללת גם רופאים".  
 
שאלה: לאן המערכת הזו מתפתחת?
תשובה: "יש לנו מחשבות לאור משובים, שאנו מקבלים, להרחיב את המערכת לכיוון של מחלות כרוניות, לא רק לסרטן. האוכלוסייה של החולים כאן הרבה יותר גדולה וכמות המידע גדולה בכמה סדרי גודל. כרגע זה רק מחשבות וטרם החלטנו מתי נתחיל במהלך הזה.
 
כרגע אנו עוסקים בשיפור המערכת, בבניית כלים טובים יותר לשיפור הסטטיסטיקה של החולים בתחום הטיפול במחלת הסרטן. אנו משפרים את כלי חציבת המידע ומשפרים את התהליכים".
 
שאלה: איך עושים מזה כסף, אם השירות הוא חינמי?
תשובה: "המערכת הזו חוסכת לבתי החולים המון כסף. גם לחברות הביטוח. ממה שכבר הוכחנו, זה מוריד את כמות המפגשים עם החולים ואורך הפגישות מתקצר. זה שווה המון כסף לבתי החולים.
 
בנוסף, יש כיום בארה"ב שיטה, שבה מתגמלים את בית החולים על שמירת הקשר עם החולה, אחרי שהוא יוצא מבית החולים. כך, אנו עונים על צורך של מערכת הבריאות, כי אנו מספקים לה פתרון מוכן העונה בדיוק לצורך הזה. בתי החולים לא צריכים לפתח ולהטמיע אצלם שום דבר, כדי לקבל שירות של קשר עם החולים.
 
מכאן, שבתי החולים הם שוק המטרה הראשון שלנו. בעתיד נפנה גם לשווקים נוספים, דוגמת שוק חברות הביטוח ואולי גם שוק התרופות, ונפתח שירותי פרימיום לחולים.
 
התחלנו להפיץ את המערכת כאן בישראל ולמעשה 'כבשנו את השוק בסערה'. בתי חולים דוגמת: קפלן, איכילוב, תל-השומר, הדסה ועוד, הצטרפו למערכת. כעת אנו בשלבי צירוף בתי חולים בחו"ל.
 
החלטנו כעת למקד את מאמצי השיווק שלנו בחו"ל, כי בישראל בתי החולים כבר מכירים אותנו ואת הערך, שאנו מספקים להם. כל הזמן מצטרפים עוד בתי חולים לרשימת הלקוחות שלנו. אנו מרגישים, שזה מתחיל לתפוס תנופה.
 
כבר כיום יש לנו משתמשים בכל העולם. המערכת מגיעה במספר שפות ונמשיך לפתח התאמה לשפות נוספות לפי הדרישה. אנו, למעשה, מגשרים על פערים חברתיים בין חולים, בכל העולם".
 
שאלה: מה קורה בתחום גיוס ההון למיזם?
תשובה: "את ההתחלה השקענו מכיסנו ומאנג'לים, שהכירו אותנו ואת היכולות שלנו והצטרפו להשקעה. בקרוב נלך לגיוס גדול יותר. כדי לתת למענה לשווקים בינלאומיים, אנו חייבים לתת מענה המותאם לצרכים של כל בית חולים ולכל סוג של משתמשים".
 
שאלה: איך מגינים על המידע הרפואי הנצבר אצלכם?
תשובה: "הדבר הראשון והכי חשוב: החולים הם אנונימיים. הם משתפים מידע רק עם מי שהם בוחרים. כל המידע מוצפן ומבוזר בעננים מוצפנים. שום מידע לא מועבר ולא נשמר בסמארטפון או בכל רשת לא מוגנת. הכל נשאר בענן במערכת בשליטה שלנו. אם מכשיר הסלולר של החולה נגנב, אין כל יכולת לגשת למידע במכשיר, כי אין במכשיר שום מידע. הכל בענן בגישה מאובטחת.
 
מנקודת הראות של החוקים בעולם הרפואה, אין שום בעיה אם החולה הוא זה המעלה את המידע שלו. כי מבחינת החוק, החולה הוא האחראי על המידע של עצמו, שקיבל מהמערכת הרפואית. אנו לא שואבים שום מידע מהמערכות הרפואיות הציבוריות, כדי לשמור על הכלל הזה. רק מה שהחולה רוצה לתת, זה המידע הקיים במערכת. החולה שולט בזה ב-100%.
 
יש לנו יתרון, שאנו מחזיקים את המידע לא ברשת אינטרנט פתוחה, כמו פורטלים ופורומים רפואיים, שיש המון כאלה באינטרנט. אנו נמצאים מול החולה במערכת סגורה וגם שם הוא אנונימי.
 
כדי לשמור על רמת השיח במערכת, אנו מפקחים על השיח ברשת, ואם מישהו מתבטא לא יפה הוא יימחק ובמקרים קיצוניים נחסום לו את החשבון.
 
ממה שלמדנו עד עכשיו מהמערכת, היא יוצרת קשר, שיש בו יותר חמימות בין החולה לרופא, עם יותר אמינות. המחקרים מראים, ששיפור הקשר והאמון בין החולה לרופא משפר את איכות הטיפול ומשפר את סיכויי ההצלחה של הטיפול.
 
בנוסף, הפחתת הלחץ הנפשי של החולה משפרת את רמת ההצלחה שלו. מי שמקבל הודעה שהוא חולה בסרטן, נכנס ללחץ המלווה אותו כל הזמן".
 
שאלה: מה החלום המקצועי שלך?
אלירן מלכי: "אני למעשה מגשים את החלום שלי. אנו משנים את ההתנהלות של חולים במחלת הסרטן. בעבר, מה שעניין אותי זה לשפר מערכות תוכנה. כיום אני מתרכז בלשפר את אורך החיים ותוחלת החיים של המשתמשים במערכת. זה נטו הצלחת חיים וזה מניע חזק מאוד עבורי ועבור כל הצוות שלנו.
 
אנו מקבלים כל הזמן תודות מאנשים, ששיפרנו להם את החיים או עזרנו להם להמשיך ולחיות. אנו מעוניינים לשנות את הסטטיסטיקה של מחלת הסרטן בעולם ולשנות אותה דרך הטיפול במידע. אנו יודעים איך מטפלים נכון במידע. זה המשבצת שלי ואני מאמין שנוכל להצליח במסע הזה".
 
סרטון הסבר (בפורמט MP4) - כאן.
 
צילום מסך של האפליקציה הסלולרית:

עדכון 15.1.17, 13:55: המערך האונקולוגי במרכז הרפואי איכילוב מחזק את הקשר הישיר בין הצוות הרפואי לחולי סרטן המטופלים במערך גם באמצעות אפליקציית Belong" - מנצחים את הסרטן יחד". השירות ניתן ללא תשלום.
 
פרופ' עידו וולף, מנהל המערך האונקולוגי באיכילוב: "כמנהל המערך האונקולוגי, אני רואה באפליקציה יתרונות ברורים לחולים ולצוות המטפל: שיפור השירות וחיזוק הקשר הישיר והבלתי אמצעי בין הרופא למטופל ע"י שימוש בטכנולוגיות מתקדמות. הקטנת שיעור הביקורים בחדרי המיון של חולי הסרטן ע"י מתן מענה רפואי בהתאם לתלונות החולה עוד בביתו מה שיכול למנוע במקרים רבים את הגעתם לבית החולים. המטרה היא לרתום את הטכנולוגיה לטובת שיפור איכות השירות וחווית המטופל, באמצעות הנגשת תהליכי קבלת המידע, קיצור זמני המענה והגדלת הזמינות של הצוות המטפל".
 
למתן מענה מקצועי לחולים באפליקציה נרתמו כמה מהרופאים הבולטים ומובילים בתחום הסרטן באיכילוב.
 
השירות הניתן למטופלי איכילוב יתבצע באמצעות קוד כניסה אותו ניתן לקבל במזכירות מרפאות המערך האונקולוגי של בית חולים ובאתר האינטרנט של בית החולים. קישור מהאפליקציה לאתר האינטרנט של בית החולים יופיע במסך הראשי מתחת לשמו של המשתמש.


צילום מסך



 
 
Bookmark and Share


 

LIVECITY

לוח מודעות

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 





6.1.25 - כח המוח - יכולות המוח האנושי בעידן הבינה המלאכותית

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.

שמרו על עצמכם והישמעו להנחיות פיקוד עורף. ורק בריאות לכל קוראינו!!!
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

שמרו על עצמכם והישמעו להנחיות פיקוד העורף, ורק בריאות לכל קוראינו!!!

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים