Telecom News - המהפכה בעולם שירות הלקוחות ובמוקדי השירות הטלפוני - Call Centers

המהפכה בעולם שירות הלקוחות ובמוקדי השירות הטלפוני - Call Centers

דף הבית >> חדשות עולם המרכזיות ומוקדי השירות >> המהפכה בעולם שירות הלקוחות ובמוקדי השירות הטלפוני - Call Centers
המהפכה בעולם שירות הלקוחות ובמוקדי השירות הטלפוני - Call Centers
מאת: מיכאל פנחס, 11.9.18, 18:30מיכאל פנחס
 
16 טיפים של מנהלי מוקדי שירות מנוסים במסע להבנת הלקוח ב-Call Center, 4 טיפים במסע של העסק להפעלת כלים אנליטיים AI/BI במוקדי השירות ו-14 היכולות, שמספקת מערכת מבוססת כלי אנליטיקה.
 
הצורך לענות על הציפיות והצרכים של הלקוחות, בכל ערוצי הקשר שלהם עם העסק \ הארגון, הפך להיות קריטי בעולם המתקדם בו אנו חיים ויעצים בשנים הקרובות, בעיקר בגלל שאנו חיים בעולם, שבו "חופש הבחירה" יכול להעביר את הלקוחות שלך בקלות ובמהירות למתחרים שלך, רק בגלל שלא הבנת מה הם צריכים ומצפים ממך.
 
על פי תפיסת העולם של החברות המובילות בשוק, עולם השיווק, המכירות והשירות, אמור לעבור מודרניזציה, שתכלול טכנולוגיות, שתהפוכנה את כל המגעים עם הלקוחות (וגם עם הספקים והשותפים וכל שרשרת הערך של העסק), במוקדי שירות לקוחות ו-Call Centers, לאוטומטיות, מלוות בכלי אנליטיקה: BI ו-AI. הגישה של "כל ערוצי" - OmniChannel היא הגישה המתאימה לכל עסק, כי אלה הצרכים של הלקוחות של היום ומחר.
 
על פי התחזיות (בארה"ב, בישראל זה יגיע מעט אחרי זה), עד 2020, כ-99% מכלל המגעים של לקוחות, שמקבלים שירות, יהיו עם מוקדים בגישת ה-On-Line ובאמצעות מכשירי סלולר ורשתות חברתיות. העולם הישן של שיחות טלפוניות למוקדי השירות בטלפון קווי נמצא בדרכו להתחסל.
 
16 טיפים (בסיוע חברת Calabrio), במסע להבנת הלקוח ב-Call Center:
כל "מוקד שירות לקוחות" קולט מידע רב מהמגע עם הלקוחות ונסמך על מידע רב הנצבר על הלקוחות הללו במערכות של החברה. חלק ניכר מהידע אינו מעובד, למשל, בגלל שמדובר בהקלטות קוליות (או וידיאו), שמערכות התוכנה הישנות של מוקדי השירות אינן יודעות להבין ולנתח קול בתוך הקלטה קולית או בתוך הקלטת וידיאו. בנוסף, ניתוח וידיאו (למשל אבחון המצב הרגשי של המדבר וניתוח כוונותיו ותגובותיו), זו משימה הרבה יותר מורכבת מניתוח הקול.

כ"כ, ניתן כיום לאבחן את תנועות העכבר או האצבע של הפונה, אם הפנייה שלו נעשית דרך מסך הסמארטפון או המחשב הנייח או הנייד שלו. ניתן להפיק המון תובנות מהניתוחים של המידע הזה, שהוא זמין לעסק בכל מגעיו עם לקוחותיו (וגם עם כל שרשרת הערך שלו).
 
כיום, כל הניתוחים הללו אפשריים גם בזמן אמת (תוך כדי השיחה או האינטראקציה עם הלקוח). מדובר ב"מטמון" של מידע, שניתוח נכון שלו יכול לספק כלים מצוינים לשני הצדדים לשיחה ולהפוך את השיחה או המגע עם הלקוח לאיכותי, פרסונלי וכזה המביא תועלת מרבית לשני הצדדים.
 
בלי כלים כאלה, המוקדנים די "עיוורים" לצרכים המלאים של הלקוח ומבזבזים זמן בניסיון (שלא תמיד הוא מוצלח) לתת מענה נכון ואישי ללקוח. על פי מחקר של חברת המחקר המובילה פורסטר (Forrester), שליש מהמגעים עם הלקוחות במוקדי שירות נכשלים ומשאירים את הלקוח לא מרוצה, בגלל שהמוקדן לא זיהה נכון את הצורך של הלקוח. מדובר בנזק אדיר לעסק, שניתן לפתור אותו בכלים אנליטיים ובשימוש בתובנות, שמנהלי מוקדים ותיקים צברו במהלך עבודתם רבת השנים המול לקוחות בהיקף עצום, בכל פלחי השוק.
 
הטיפים העיקריים, שאמורים לענות לך על השאלה: האם אתה מבין באמת את הלקוחות שלך הפונים אליך?
  1. מה הנתונים הממוצעים (וסטיית התקן בנתונים הללו) בהקשרים הבאים:
    1. זמן המתנה ממוצע בתור לקבלת מענה.
    2. כמה זמן הלקוח מוחזק על הקו בזמן שהמוקדן מחפש לו מענה.
    3. מה מהירות והזמן הממוצע של מתן מענה (בחלוקה לפי תחומי המענה).
    4. מה הזמן הכולל הממוצע, שהלקוח נמצא בקשר עם המוקד מהרגע שפנה ועד שקיבל מענה (Handle Time).
    5. מה זמן הדיבור מכלל הזמן המוקדש למגע עם הפונה.
    6. כמה זמן מוקדש ע"י המוקדן אחרי כל שיחה (למשל לעדכן את הנתונים של השיחה ותוצאותיה).
    7. מה אחוז הפניות, שאבדו ולא טופלו עד הסוף או בכלל (ניתוקים, זמן מענה ארוך מדי, ניתוק ע"י הפונה, תקלות תקשורת וכיו"ב).
  2. האם הנתונים, שנמדדו ומוצגים בסעיף הקודם, נמצאים בעלייה לאורך זמן, או בירידה לאורך זמן? למה? האם יש שונות בנתונים בין פונים ועונים מאזורים גיאוגרפיים שונים?
  3. מהן הסיבות והתלונות, שנמצאו בראש הטבלה של הפונים למוקד השירות? למה?
  4. לגבי איזה מוצר או שירות הלקוחות שלך מתלוננים או מבקשים סיוע הכי הרבה? למה?
  5. מה התלונה הכי בולטת בנושא רמת השירות שלך? למה?
  6. האם אתה יכול להבחין, שהתלונות של הלקוחות שלך נודעו להשיג דיל טוב יותר עבור עצמם? או שזה חלק מתהליך ההחלטה שלהם לעבור למתחרה שלך? או שזו באמת תלונה אמתית? מהם הכלים, שאתה משתמש כדי לאבחן זאת? האם הכלים הללו מספיק מדויקים? איך אתה בכלל יודע את זה?
  7. מהו השינוי או התוספת הכי בולטים וחשובים, שהלקוחות שלך מבקשים, שתוסיף למוצר או לשירות שלך?
  8. מה הקלות, שבה הלקוחות שלך יכולים לבצע עסקים עמך ולשנות תנאים בעסקים הללו, שאתה מספק?
  9. מהם השינויים הבולטים ביותר, שאתה יכול לבצע בהתנהלות שלך, כדי שהלקוחות יוכלו לעשות עמך עסקים ביתר קלות?
  10. מה החוויה של הלקוחות שלך במגעים שלהם עם כל היחידות של העסק שלך? האם אתה בכלל מודד את החוויה הזו ואת רמת שביעות הרצון שלהם מהעסק שלך (ולא רק במוקד השירות)?
  11. מה נקודת התסכול הגדולה ביותר של הלקוחות שלך מהעסק שלך? האם הסיבה הזו השתנתה בשנים האחרונות או רק לאחרונה?
  12. כיצד אתה יכול להשפיע ולשפר את חווית השירות הכוללת של הלקוחות שלך בכל הערוצים?
  13. מהם 3-5 המדדים, שאתה מציב לרמת השירות בכל אחת מיחידות המשנה שלך (מלבד מוקד השירות), לרבות: יחידת הכספים, יחידת השיווק והמכירות, יחידת התחזוקה, יחידת משאבי אנוש, יחידות הייצור ועוד? האם לכל היחידות הללו יש תוכניות של שיפור רמת השירות והתפוקה, שניתן למדוד ולהציג אותן? מהם הכלים, שהיחידות הללו משתמשים בהם כדי לשפר את השירות?
  14. האם אתה יכול לזהות מיהם הלקוחות הכי נאמנים לעסק שלך, למה הם כל כך נאמנים ואוהדים של העסק שלך ומה מידת ההשפעה שלהם?
  15. מה ההיקף והמינון של הזכרת השמות של המתחרים שלך, בעת המגע של הלקוחות שלך עם מוקדי השירות? האם אתה בכלל מודד את הנקודה הזו ואם לא - למה?
  16. מכלל הכלים לשיווק והמכירה, שאתה מפעיל, מה מהכלים והקמפיינים, שאתה מפעיל (או הפעלת לאחרונה), הוזכרו בשמם או אפילו ברמז ע"י הלקוחות בעת המגע שלהם עם מוקדי השירות? האם אתה בכלל מודד את הנקודה הזו ואם לאו - למה?    
הטיפים העיקריים במסע של העסק להפעלת כלים אנליטיים במוקדי השירות:
  1. ללמוד מהניסיון של אלה, שכבר הפעילו כלים אנליטיים. "אין חכם כבעל ניסיון". כך, שמומלץ לבקר במקומות, שכבר הפעילו כלים אנליטיים כדי לראות מה זה השיג עבור התפעול היעיל והנכון של מוקד השירות. ניתן ללמוד מהלקחים ומהקשיים של אלה, שכבר התנסו בכלים כאלה כדי להימנע מלחזור על שגיאות, שאחרים כבר התנסו בהם. לאור הניסיון של אחרים, מומלץ לבנות תכנית של מענה לצרכים, שתהיה הבסיס לבחירת מערכת האנליטיקה של העסק וזה אמור לכלול את הנקודות הבאות:
    1. זיהוי ותיקון בעיות אצל הלקוח, אם אפשר - בדרך אוטומטית.
    2. מציאת הזדמנויות לספק ללקוח הצעות חדשות, אגב פתרון בעיה, שבגינה הוא פנה למוקד השירות, או לענות על צרכים, שהוא לא השמיע או ביקש, מתוך הבנת הצרכים שלו ובכך לייצר Up-Sale במגע עם הלקוח.
    3. בניית מערכת לשירות עצמי (Self Service) ללא צורך במענה אנושי, מה שמשפר את שביעות הרצון של הלקוח, שהוא פותר במהירות בעצמו את הבעיה, שהתעוררה אצלו.
    4. התאמת המסרים השיווקיים של העסק לצרכים הנכונים של הלקוחות.
    5. הערכת המגעים עם הלקוחות כדי לשפר את הביצועים באופן מתמיד, ולענות במהירות לכל שינוי בטעם ובצרכים של הלקוחות (המשתנים עם הזמן).
  2. להשתמש בכלי אנליטיקה היכולים לשמש גם את אנשי השיווק והמכירות. היות וכלי האנליטיקה יכולים להיות לא זולים, רצוי וניתן לבחור כלים, שישמשו לא רק את מוקד השירות אלא גם בעלי תפקידים אחרים בעסק, דוגמת אנשי שיווק ומכירות. התובנות, שמופקות במגע עם הלקוחות במוקד השירות, הן יקרות ערך לבעלי התפקידים הללו. מכאן, ששיתוף המידע המופק מה-Call Center אמור להיות נחלתם של בעלי תפקידים נוספים בעסק.
  3. לבחור בפתרון המתאים ביותר לעסק שלך. חשוב להיות ממוקדים בבחירת פתרון העונה לצרכי העסק שלך ולא לרצון של הספקים למכור לך מערכת, שתביא לספקים מקסימום רווח. חשוב מאוד, שמערכת אנליטית תשתלב בכל הכלים ובסיסי המידע המצויים בעסק, מערכת, שתוכל לגדול (או לקטון) עם השינויים שיש בהיקף הפעילות של העסק ולהיקף המערכות, שמשתמשים בהן בעסק. יש להיזהר מפתרונות "קנייניים" סגורים, שלוכדים את הלקוח העסקי שלהם ב"חתונה קתולית" יקרה. 
  4. לבקש עזרה בכל שלב. הטמעת כלים אנליטיים בעסק, שלא צמח על שימוש בכלים אנליטיים, היא משימה לא פשוטה ודרשת שינויים בהרגלי העבודה ושינויים בתהליכי קבלת ההחלטות. בהחלט ייתכן, שעובדי המוקד אינם מסוגלים לתפעל את מערכת האנליטית ללא הכשרה מתאימה וקבלת עזרה מתאימה. בנוסף, יש חשיבות אילו נתונים משמשים כבסיסי הנתונים לניתוח. יש הרבה מידע שגוי ומשובש בעסקים, שנצבר עם הזמן ועלול להטעות את הכלים האנליטיים. לכן, חשוב להיעזר במומחים לכלים אנליטיים כדי שהתועלת, שתופק מהכלים הללו, תהיה מיטבית. חשוב, שהמומחים הללו יבינו היטב את המטרות העסקית של העסק שלך, יבינו את התרבות הארגונית הקיימת בעסק שלך ויבינו מה נצבר בבסיסי המידע של העסק. כך, ניתן יהיה לקבל מיקוד טוב יותר לתובנות, שניתן להפיק מכלי האנליטיקה, שנבחרו עבור העסק.  
מה הספקים מציעים כדי להפוך את כל המגעים עם הלקוחות לאיכותיים ולאוטומטיים?
הפתרונות של היום בתחום האנליטיקה הם פתרונות תשתית מבוססי ענן, שמספקים בד"כ באפליקציה אחת את כל התובנות והיכולות לעסק במגעיו עם הלקוחות הקיימים והפוטנציאלים.
 
מדובר במערכת המקיפה את כל עובדי הארגון ומכווננת אותם להשתמש בכלים אוטומטיים כדי לספק שירותים ללקוחות. לקוחות, שמשתמשים במערכת חדשה כזו, מציגים תוצאות עסקיות יפות לרבות:
  • ירידה בין 10% ל-30% בזמן הגישה ללקוחות.
  • ירידה בין 5% ל-25% בזמן המבוזבז בהמתנה לתשובה מצד הלקוחות.
  • עליה של 15% עד 40% בשביעות הרצון של הלקוחות מהעסק ושירותיו.
  • עליה של 15% עד 40% ביכולת לתת מענה בשיחה הראשונה.
  • עליה של 10% עד 20% בהיקף אפקטיביות המכירות.
מדובר במערכת, שכל הזמן אוספת מידע מכל הפינות של העסק, מנתחת את המידע בזמן אמת ומייצרת תובנות בזמן אמת, שמובילות ליעילות בכל המגעים עם הלקוחות. ה-ROI ("החזר השקעה") הוא מיידי ולא זקוק להוכחות. המערכת משמשת גם להעצמת עובדים ומהווה מקור מרכזי לכל המידע הנדרש והקיים בעסק. המערכת מתממשקת למערכות מקבילות המצויות בעסק כדי לסנכרן בין כל המערכות הקיימות.
 
מערכת מבוססת כלי אנליטיקה מספקת את היכולות הבאות:
  • פתרון איכותי לניהול איכותי המתחבר לכל מקורות המידע הקיימים.
  • פתרון הוליסטי ההופך כל פיסת מידע הקיימת באינטראקציות עם הלקוחות לחלק מבסיס המידע המנותח.
  • המערכת בוחנת את כל תהליכי העבודה כדי להפוך כל תהליך לאוטומטי.
  • המערכת יוצרת דו"חות ותובנות חדשות למנהלים ולמשתמשים בה.
  • מערכת מהירה ביותר עם שדרוגים מהירים מרחוק.
  • כל טופס זוכה להערכה ולבחינה של הצורך בו בתהליכי העבודה והמגעים עם הלקוחות.
  • כל הטפסים והניירת מוכנים למערכת אוטומטית מרכזית אחת.
  • כל סוגי המגעים עם הלקוחות (OmniChannel) וכל ערוצי התקשורת (לרבות המרכזיה העסקית) נמצאים תחת מערכת אחת.
  • פערי ידע של עובדי השירות, השיווק והמוקדים, מתורגמים מיידית להכשרות מתאימות מותאמות אישית כל עובד.
  • חיבור הדוק ושקוף למערכות הקלטה ותיעוד, שמתאימות לכל עסק וארגון ובמיוחד לכוחות ביטחון והצלה. ניתן להפיק הרבה מידע ותובנות מניתוח המידע המוקלט מרשתות הטלפוניה, הסלולר והקשר של העסק או הארגון. 
  • תאימות מלאה לכל דרישות הרגולציה המחמירות ביותר החלות על ארגונים ועסקים, כולל רגולציית PCI בתחום הפיננסי ורגולציית GDPR החדשה (שנולדה באירופה) לתחום שמירת הפרטיות והשמירה על מידע אישי.
  • מסירים את המחיצות בין Front Office ל-Back Office. הכול הופך למערכת אחת עם מטרות משותפות וכללים משותפים. כל מגע עם הלקוחות וכל עסקה מנותחים "קצה לקצה", בכל הערוצים ובכל תתי היחידות בעסק, להשגת מקסימום יעילות עסקית. 
  • יכולת "עבודה קבוצתית" קצה לקצה, עם יכולת Coaching ("אימון") לעובדים המתקשים בהשגת המטרות או בהבנת המטרות.
  • יכולת עבודה מכל מכשיר קצה ומכל מסך ומכל מקום בעולם (כל עוד יש קשר לענן). אין כל מגבלה של משאבים.
מרכזיות טלפון IP לעסקים | מרכזיה וירטואלית בענן

ה"צונאמי הדיגיטלי" בעולם שירות הלקוחות מחייב כיום יצירת "חווית שירות" איכותית ורציפה בערוצי השיווק והמכירה של כל עסק בכל סדר גודל. חווית שירות רציפה ומפולחת אישית (פרסונליזציה) בכל ערוצי התקשורת עם הארגון נועדה לפשט ולהנגיש את הקשר הטקסטואלי בין לקוחות ונציגי שירות, בכל סוג של מגע.
 
לקוחות נדרשים לעיתים קרובות לתקשר עם נותני השירות מספר פעמים במגוון הערוצים הקיימים: טלפון, דוא"ל, צ'ט, SMS, רשתות חברתיות ועוד. אחת הבעיות המרכזיות כיום היא חוסר התיאום בין הערוצים השונים. כך, שבכל פעם, שפונים בערוץ חדש, מקבלים שירות כאילו הייתה זו הפנייה הראשונה, ללא "רצף שירותי" ולכן גם אין "חווית שירות".
 
הפתרונות החדשים, שקיימים בשוק, נועדו ליצור שינוי משמעותי בחוויית שירות הלקוחות, היות והפתרון מאפשר לארגון לעבור מתקשורת חד-ערוצית לתקשורת רב-ערוצית (OmniChannel).
 
כך, הלקוח יכול לפנות לנותן השירות הרלוונטי בכל זמן ומכל מקום בו הוא נמצא, תוך בחירה בערוץ התקשורת המתאים לו. הוא יכול להתכתב עם הנציג בצ'ט, לשלוח הודעת SMS, להעביר פנייה באפליקציה, לכתוב הודעה במסנג'ר או ב-WhatsApp, לכתוב פוסט בדף העסקי של הארגון, לשלוח מייל, פקס או רק לטלפן.
 
התקשורת עם הנציג, שנפתחת בערוץ אחד, מאפשרת ללקוח לעבור בקלות לערוץ אחר תוך כדי שיחה ולהשתמש במקביל בכל ערוצי התקשורת גם יחד, כולל העברה וקבלת מסמכים באמצעות שימוש במצלמת הסמארטפון שלו. כעת, הלקוח יכול לקבל "חווית שירות" רציפה ללא תלות במקום ובזמן.
 
הגישה החדשה מאפשרת לנציג השירות להעניק ללקוח מענה מהיר ואפקטיבי בזכות הנגשת ערוצי התקשורת השונים ושימוש בנתוני CRM עם אינטגרציה מובנית ללא פיתוח ממשקים. הנציג מנהל את כלל האינטראקציות במקום אחד וללא צורך במעבר בין מספר מערכות. כמו כן, הוא מסוגל לנהל מספר שיחות במקביל, דבר המאפשר את הגדלת כמות הלקוחות המטופלים, קיצור זמן הטיפול בפנייה, ניתוב השיחה לגורמים הרלוונטיים וחיסכון בעלויות.
 
בנוסף לכך, היישום מפעיל בוט אוטומטי (צ'טבוט) העונה על שאלות מזוהות בשליחת תשובות מובנות ומוכנות מראש ומאפשר העברת מידע ללקוחות באופן עצמאי ללא מעורבות נציג באמצעות אזורי Self Service ("שירות עצמי"). תעבורת הקבצים הופכת להיות נגישה, פשוטה ויעילה, מתועדת ועומדת בתנאי אבטחת המידע של הארגון.
 
הגישה הרב-ערוציות, גישת ה-OmniChannel, הופכת את התקשורת בין הלקוח לנותן השירות למהירה, רציפה, עניינית ויעילה. זה מיועד עבור מוקדי שירות ומכירה גדולים וקטנים המעוניינים ב"חווית לקוח" ייחודית, שירותית וחדשנית ומאפשר שיח מידי ונוח עם הלקוחות במגוון ערוצים, כמו פייסבוק, Webchat, SMS, אפליקציות ועוד.
 
מאת: מיכאל פנחס, מהנדס תקשורת, ספטמבר 2018.
מחבר המדריך לפתרונות תקשורת ומחשוב ענן ולרכישת מרכזיות טלפון IP לעסקים
 
CALL CENTER FREE



 



 
 
Bookmark and Share


 

LIVECITY

לוח מודעות

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 





2.12.24 - Telco 2024

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.

שמרו על עצמכם והישמעו להנחיות פיקוד עורף. ורק בריאות לכל קוראינו!!!
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

שמרו על עצמכם והישמעו להנחיות פיקוד העורף, ורק בריאות לכל קוראינו!!!

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים