הכשרה ביטוח הטמיעה מערכת חדשה לניהול מחלקות תמיכה מבית SysAid
מאת: מערכת
Telecom News, 10.6.13, 18:00
המערכת החדשה תנהל בשלב הראשון את קריאות השירות בתחום מערכות המידע ולאחר מכן גם מחלקות תמיכה נוספות, ביניהן משאבי אנוש וממשקים שונים. הטמעת המערכת תביא בין היתר לשדרוג השירות, קיצור זמני הטיפול בפניות, שיפור העבודה בין צוותי התמיכה, וכן תספק דוחות מעקב למנהלים.
הכשרה חברה לביטוח הטמיעה את
SysAid HelpDesk, אשר זכתה לשם המקורי
FIXIT. מהיותה מערכת שירות, חדשה ויעילה לניהול מחלקות תמיכה וניהול מלאי בארגון.
המערכת החדשה מספקת ידע ושליטה על מגוון פעילויות שירות באמצעות ממשק טכנולוגי מתקדם, אינטואיטיבי וקל לתפעול. המערכת מאפשרת ניהול מערך תמיכה, איסוף מידע על המשתמשים, ריכוז בקשות שירות, ניהול מלאי ותוכן, הפקת דוחות ועוד. בנוסף, מאפשרת המערכת הגדרה ומדידה של
SLA לצוותים פנימיים וחיצוניים.
שפר אבלסון (בתמונה), סמנכ"ל מערכות מידע ב"הכשרה": "המערכת החדשה תאפשר לחברה לעשות קפיצת מדרגה נוספת בתחום השירות, ותהווה מנוף לקידום בעזרת ניתוח מהיר של הבעיות והפתרונות, על ידי שקיפות מלאה למשתמשים וכן בעזרת הממשק הידידותי של המערכת".
עופר שקד (בתמונה למעלה), מנכ"ל קונסיסט מערכות נציגתה הבלעדית של
SysAid בישראל מסר, כי בין הגורמים לבחירת
SysAid ניתן למנות: גמישות רבה, התאמה לכל גודל ומגזר של לקוח (החל ממאות משתמשים בודדים ועד לאלפים רבים), ממשק עברי מלא, קלות תפעול והטמעה, חבילת
All You Need in One IT Software ועוד. בנוסף תומכת
SysAid במתודולוגיית
ITIL ובאפליקציות לכל המכשירים הניידים המוכרים.