היפנים מסתערים על ישראל: האקתון מורטה – דומו אריגטו מיסטר רובטו
מאת:
מערכת Telecom News, 19.10.15, 10:40
שני אירועים חשובים עבור יזמים ומפתחים בישראל המעוניינים להיכנס לשוק היפני: האקתון בתל-אביב בתחום האלקטרוניקה והרובוטיקה, והזדמנות ליזמים ישראלים להיפגש עם בכירי תעשיית ההון סיכון היפנית ובכירים בתעשיות הטכנולוגיה, ביפן.
א. האקתון בת"א עם חברת מורטה (Murata)
בסוף נובמבר 2015 יתקיים אירוע האקתון בתל אביב בשיתוף
סמוראי אינקויובייט וענקית הרכיבים האלקטרונים מיפן - חברת מורטה.
דוגמה מגניבה לפיתוח של מורטה: רובוט רוכב על אופניים (בתמונה משמאל).
במהלך ההאקתון יצטרכו 10 צוותים של 5 מפתחים לפתח קוד בסיסי עם רעיון חדשני לחיישני החברה (יימסר בהמשך), כאשר לאורך האירוע ינחו אותם אנשים מומחים בתחומם לצורך פיתוח הרעיון.
הצוות המנצח יזכה לטיסה לקיוטו יפן על חשבון ובאירוח חברת מורטה. שם יפגוש הצוות את ההנהלה הבכירה של חברת מורטה ותהיה לו ההזדמנות למצוא היתכנות לשיתופי פעולה עתידיים.
ביום חמישי הקרוב 22.10.15 יתקיים מפגש הסבר לכל המעוניין לשמוע יותר על פרטי האירוע והחברה תציג את תחומי החדשנות, שהיא מחפשת בישראל
– פירוט כאן בלינק.
למידע נוסף והרשמה
היכנסו לדף כאן.
ההרשמה פתוחה לכל המעוניין, עם רקע בתכנות או לצוותים אורגניים של עד 5 איש,
מועד אחרון להרשמה: ה-17.11.15.
ב. "סמוראי טוקיו סאמיט" לסטארטאפים ישראלים ב-4.12.15 בטוקיו-יפן
בתחילת דצמבר 2015, תקיים
סמוראי אינקיובייט, שפעילה בישראל, אירוע מיוחד ויוצא דופן, שמייצר פלטפורמה לסטאראפים ישראלים להפגש עם בכירי תעשיית ההון סיכון היפנית ובכירים בתעשיות הטכנולוגיה, פנים אל פנים, בטוקיו.
.
המטרה היא לעזור לסטאראפים לחדור לשוק היפני ב-3 תצורות:
- גיוס הון ממשקיע יפני, שיעזור לדחוף את החברה לשוק היפני.
- מציאת שותפות אסטרטגית ביפן לצורך החדרת המוצר לשוק היפני – השיטה האהובה לעבודה ע״י החברות היפניות היא בעיקר על שיתוף בהכנסות.
- מציאת חברה לפיילוט על המוצר של החברה לכניסה לשוק היפני.
יוני גולן, (בתמונה מש
מאל), מנכ"ל
Samurai House in Israel : "האירוע יציג לבכירים בתעשיית ההון סיכון היפנית את הטכנולוגיה הישראלית, ביפן, דבר שיגרום, ולפחות כך אנו בסמוראי מקווים, לעזור להם להגיע לישראל ולבחון השקעות נוספות בהמשך והרחבת הפעילות בישראל".
האירוע יתחיל בפאנל ישראלי יפני של משקיעים ישראלים ויפנים על ישראל כסטארטאפ ניישן וימשיך עם פיצ׳ים של מומחים בתחומים טכנלוגיים שונים ביפן וישראל.
לכל אורך האירוע יקבלו הסטארטאפים עמדות הסברה, שבהן יוכלו להסביר על הטכנולוגיות, שפיתחו, ולהרחיב את הנטוורקינג ביפן.
האירוע יסתיים באירוע פיץ׳ של הסטארטאפים הישראלים, כאשר לאחר האירוע, כמקובל ביפן, הנציגים הישראלים ובכירים בתעשייה יעברו למתחם נוסף, שם יתקיים "אפטר פרטי", בו כולם יוכלו לשתות יחד וליצור קשרים. ביפן עסקות נסגרות "על הבר" וקשרים נוצרים בערבי שתייה.
האירוע פתוח לרישום לכל הסטארטאפים הישראלים, שיש להם מוצר, שניתן למסחר אותו, וההשתתפות באירוע אינה כרוכה בעלויות נוספות, למעט הטיסה והשהות בטוקיו, יפן.
פרטים נוספים בלינק.
לפני הטיסה ליפן, סמוראי יערכו בבית סמוראי בת"א מפגש הכנה לאירוע וילוו את הסטארטאפים לכל אורך הדרך. כך, שגם באירוע עצמו, שיתקיים באנגלית, יהיו נציגי סמוראי פזורים באירוע, לתת מענה במידת הצורך.
להלן פרטי האירוע
במצגת.