בוננזה חדשה? תדיראן טלקום לוטשת עיניים לעולם הבנקאות הדיגיטלית
מאת:
חיים חביב, 7.10.16, 17:25
יועצי התקשורת בישראל נפגשו לשיח מקיף עם ראשי חברת תדיראן טלקום.
יועצי התקשורת בישראל (החברים בארגון יועצי מערכות תקשורת,
ארגון אימ"ת, שמקיים אחת לחודש מפגש בחברת תקשורת אחרת), נפגשו לשיח מקיף עם ראשי חברת
תדיראן טלקום - אחת מ-2 חברות הנושאות את השם 'תדיראן טלקום', שתיהן מקבוצת אפקון, שמהווה קבוצה בשליטת קבוצת שלמה. היועצים התקבלו ע"י המנכ"ל (החדש)
צבי אלפי, בכירי החברה,
אליעזר לנדסמן (מנהל תחום שירותים מנוהלים) ו
שרון ערמי (מנהלת השיווק), וזכו לסקירות מקצועיות מקיפות של מומחי החברה ושותפיה העסקיים.
טביעות אצבעותיו של
צביקה אלפי (שנכנס לתפקידו בפברואר 2015) כבר ניכרת בפעילות השנה החולפת: דגש על מימוש אסטרטגיית המעבר מחברת שירותי תקשורת לחברת שירותי
ICT מקצה לקצה (
All-In-One). נחשף גידול בולט בהכנסות וברווחיות (25% בחציון הראשון של השנה) לצד השקעה ניכרת להמשך שמירת נאמנות הלקוחות.
תחום בולט במסגרת הפעילות המתחדשת זכה במהלך הביקור לעניין רב: כניסת תדיראן טלקום לעולם ה-
ATM - בנקאות דיגיטלית, שמאופיינת בשירות לכספומטים ועמדות שירות לקוחות מבוססי מסכי מגע מבית
Diebold (מובילה עולמית בפתרונות בנקאיים (שרכשה לאחרונה את
Nixdof והפכה לגדולה בעולם מסוגה).
סקירה מיוחדת ע"י
דימה טאיץ, תדיראן טלקום
TTL, הוקדשה למערכת איוניקס (
Aeonix) גירסה 3 - 'מוצר הדגל' ופיתוח מתקדם של החברה האחות.
מדובר בפלטפורמת
Softswitch, שמיוצרת ומפותחת בישראל, בעלת יכולות מהמתקדמות בעולם ה-
Unified Communications, בעלת מגוון יחידות קצה
SIP & MGCPוממשקי
Gateways(כולל רכזות
Coral ).
מערכת
Aeonix מציעה פתרון תוכנה המשתלב לתשתיות טלפוניה קיימות בארגונים. הוא משקף תפישה מתקדמת במעבר השוק לפתרונות גמישים מבוססי תוכנה -
Software Defined Network והוכרז בארה"ב כבר ב-2013. הפתרון מוצע כיום גם כשירות ענן בחברת אמזון במסגרת שירותי ה-
AWS שלה.
הנחה את האירוע
רוני וולובלסקי, מנכ"ל טלרון טלקומוניקציה ומזכיר אימ"ת.
מידע מקיף על מנועי הצמיחה החדשים של תדיראן טלקום, שזוהתה שנים רבות עם תחום הטלפוניה העסקית ועברה מהפך כפול: מעבר מחברה המספקת בעיקר "ברזלים" לחברה המספקת בעיקר "שירותי תוכנה" ובשנה האחרונה: לחברה מספקת הכל לשווקים העסקיים והארגוניים
.-
כאן.