איך עושים כסף משיחות נכנסות - פתרון של סטארטאפ ישראלי-אמריקאי
מאת:
מערכת Telecom News, 13.2.16, 18:14
ראשונים לדווח: המיזם Call In Ads בא לשנות את הכללים בעולם הפרסום באופן כזה, שיטיבו עם המפרסמים וקהל היעד גם יחד. באפליקציה imedia לאנדרואיד כאשר מקבלים שיחה נחשפים גם לפרסומת מותאמת אישית ובגינה מתוגמלים כספית. כך נוצר קשר ישיר בין המפרסם למשתמש ללא מתווכים.
בכל המדיה יש אתגר למפרסמים להגיע לקהל היעד המדויק. לכן, הם רוכשים מספר רב של שטחי פרסום במספר רב של ערוצים. אולם, הטכנולוגיה שלהמיזם הישראלי - אמריקאי
Call In Ads היא היחידה המספקת למפרסמים את היכולת לבנות קמפיין לפי:
- קהל יעד מדויק.
- זמן מדויק.
- מיקום מדויק.
- אופטימיזציה.
- ניטור.
- מכרזים.
- 100% חשיפה (גם אם שיחה לא נענתה).
רבים מהאנשים, שנחשפים לפרסומת, כועסים, משום שבד"כ החשיפה עומדת בינם לבין המידע (שרצו להגיע אליו), משום שאינה מדברת אליהם (הם לא מעוניינים במוצר/שירות) ומשום שהיא באה על חשבון תוכנית הדאטה שלהם (הם משלמים על כך).
באמצעות הטכנולוגיה של
Call In Ads באפליקציה
imedia לאנדרואיד הופכים האנשים את הכללים עי"כ שהם:
- מגדירים לאילו פרסומות הם מעוניינים להחשף.
- יכולים לחסום פרסומות, שאינן מעניינות אותם.
- הם שולטים במידע המסופק למפרסם.
- בכל פעם, שהם נחשפים לפרסומת, הם מתוגמלים.
זה מצב שבו מי שלא מרוויח מפסיד: עם הטכנולוגיה הזו כל הצדדים מרוויחים ונהנים. המפרסמים נהנים ממדיה מדויקת עם 100% חשיפה והמנויים נהנים מתגמול על כל חשיפה.
היזם, שרשם פטנט בארה"ב על הטכנולוגיה הייחודית, הוא
בן גל Ben Gal (בתמונה למעלה).
הורדה בחינם לאנדרואיד -
כאן.
האפליקציה מצויה במצב בטא.