Telecom News - איך לכתוב בצורה שיווקית באתר כדי לא להבריח לקוחות פוטנציאלים?

איך לכתוב בצורה שיווקית באתר כדי לא להבריח לקוחות פוטנציאלים?

דף הבית >> צרכנות >> צרכנות לפרט >> איך לכתוב בצורה שיווקית באתר כדי לא להבריח לקוחות פוטנציאלים?

איך לכתוב בצורה שיווקית באתר כדי לא להבריח לקוחות פוטנציאלים?

מאת: שחר גלעד, 31.8.16, 08:30שחר גלעד
 
אם בעלי עסקים, סטארטאפים ובלוגרים יצאו מהחשיבה, שהם יודעים הכי טוב כיצד לרשום את התוכן שלהם, שכן המוצר הוא פרי מוחם, ויאמצו דפוסי כתיבה שיווקיים, הם יראו כיצד גרף ההמרות שלהם באתר עולה. מהם 3 האלמנטים החשובים ביותר בייצור תוכן שיווקי?
 
יכול מאוד להיות שיש לכם רעיון מעולה, אפליקציה מטורפת או מוצר ממש מצוין, שהמצאתם, פיתחתם או עמלתם עליו שעות. עכשיו בניתם לו אתר, שמטרתו היא להציג את המוצר שלכם לעולם וכמובן לגרום לקהל להתעניין בו ולבצע בסופו של דבר את הפעולה שאתם רוצים. כך, שישתמש בשירותיכם.
 
המציאות היא, שעסקים וסטארטאפים רבים בונים אתר ומכניסים לתוכו ערימות של חומר, שהוא אינפורמטיבי, מצייר תמונה כוללת רחבה, ושופכים אליו את כל הידע, שיש להם על המוצר שלהם. יש רק בעיה אחת: הם לא כותבים בצורה שיווקית את התכנים, ולכן הלקוח הפוטנציאלי לא ממש מוצא עניין וממשיך הלאה לאתר של המתחרים.
 
אותו אתר מתחרה, שהמוצר שלו דומה, אבל הם (המתחרים) השכילו לכתוב את כל החומר באתר בשפה הכי שיווקית, מעניינת, ומניעה לפעולה, שגורמת לגרף ההמרות באתר שלהם להמריא, בזמן שאצלכם האתר רדום ואתם לא רואים ממנו תוצאות.
 
אין כל ספק בכלל, שנושא כזה יכול להיות מתסכל בצורה קיצונית לבעל האתר - בעל העסק או הסטארטאפיסט. הוא השקיע כסף ולא חסך על בוני האתרים הכי טובים, שיכול היה למצוא, יצר תכנים, ישב וכתב את כל אותו מידע אינפורמטיבי על המוצרים שלו, היה גאה בכל מילה, שנכתבה במסמך, שכן היא משקפת את את המוצר שלו.
 
אולם, בזמן שיכול להיות, שהוא ממציא גאון ויודע איך לייצר מוצר מעולה, אם אין לו שום רקע שיווקי, אין בידיו את היכולות לכתוב בצורה שיווקית ומעניינת. אין לו שום מושג איך ליצור כותרות מעניינות, הוא לא יודע כיצד לתרגם את כל הידע הטכני של המוצר שלו למילים מגרות, שתעוררנה עניין אצל אותו לקוח פוטנציאלי, ובעיקר הוא יוצא מנקודת הנחה, שכיוון שזה עסק שלו, מוצר שלו ופרי פיתוחו, רק הוא יודע כיצד לכתוב עליו בצורה המיטבית.
 
אנשי שיווק ואנשים הכותבים תכנים שיווקים באינטרנט לא צריכים לדעת הרבה על המוצר של אותו בעל עסק. זה לא תפקידם. מה שהם צריכים לעשות, זה לקחת את המוצר, להבין אותו - מה הוא עושה, מה התועלות שלו וכיצד הוא עונה על דרישות הלקוח הפוטנציאלי. לאחר שיש להם את המידע הזה, הם אורזים אותו במארז יפיפה של מילים, שכל מילה מחושבת מראש, ובסופו של יום, יוצרים מאמר אינפורמטיבי המוכר את המוצר של אותו בעל עסק.
 
אם בעלי העסקים יצאו לרגע מהחשיבה, שהם יודעים הכי טוב כיצד לרשום את התוכן שלהם, שכן המוצר הוא פרי מוחם, ויאמצו דפוסי כתיבה שיווקיים, סביר מאוד להניח, שהם יראו כיצד גרף ההמרות שלהם באתר עולה.
 
נכון, לא כל בעל אתר צריך לחפש כותבי תוכן שיווקי כדי להוציא את אותו טקסט נכסף, שיהפוך את הלקוח הפוטנציאלי ללקוח משלם. אבל הם כן חייבים להבין, שכדי לייצר תכנים שיווקיים יש מספר אלמנטים שהם חייבים להוסיף לצורת הכתיבה שלהם.
 
נתחיל מהדבר הראשון, שהגולש רואה כאשר הוא מתעניין במוצר של עסק. כאשר הגולש יכנס לאתר ויחפש את המוצר הרלוונטי לו, הדבר הראשון, שהוא יקרא זה את הכותרת ואת כותרת המשנה. נניח, שהכותרת של המוצר תהיה שם המוצר, המילים שיבואו לאחר מכן יהיו חייבות להיות מילים, שתתפוסנה את העין ולא תיגרומנה ללקוח הפוטנציאלי להשתעמם ממגוון מילים טכניות, שפחות מדברות אליו.
 
חשוב מאוד לזכור, כאשר אנו כצרכנים מחפשים מוצר מסוים, אנו רוצים לרכוש אותו מתוך צורך או רצון כלשהו. אנו מחפשים את המוצר המתאים, שימלא לנו את הצורך הזה. לכן, כאשר גולש יהיה צריך לצרוך מוצר מסוים והוא ייכנס לאתר של אותו מוצר, כאשר הוא ירצה לקרוא על אותו מוצר כדי להבי שהוא עומד בדרישות שלו, אם כל מה שהוא יקרא זה, שאותה חנות מתמחה בכך ובכך דברים ויש לה ניסיון של כך וכך שנים ואלפי לקוחות מרוצים, ורק לאחר כמה עשרות מילים יתחיל החלק, שלשמו הוא נכנס לאתר, הוא יאבד עניין ויעבור לאתר אחר. את כל החלק של הניסיון הידע והמקצועיות יש לאגד תחת עמוד "אודות" ולא לכתוב בכל מוצר על הניסיון הכללי של העסק.
 

מספר אלמנטים שישדרגו את התוכן שלכם באתר ויהפכו אותו לשיווקי יותר עבור הלקוחות הפוטנציאליים שלכם:

כותרות שיווקיות

כותרות ותתי כותרות. נכון, לא תמיד אפשר להשתמש בכותרת בומבסטית עם משחק מילים מטורף כאשר רוצים להציג מוצר מסוים, ולעתים צריך פשוט לרשום את שם המוצר, לכן מיד לאחר מכן, חשוב, שכן תהיה כותרת אינפורמטיבית, שתגרה את העין של הגולש.
 
אם אתם מתחזקים בלוג באתר העסקי שלכם, בו אתם כותבים תכנים, שבסופו של יום מטרתם היא גם להפוך אתכם למובילי דעה בתחומכם, תרצו לספק אסמכתא, שאתם אכן מבינים על מה אתם מדברים. חשוב, שכאן כן תהיינה כותרות מגרות, חכמות ומזמינות את הקורא לקרוא מאמר.

זכרו, שתכנים, שיהיו חזקים מספיק, יהפכו להיות תכנים חוצי פלטפורמות. כלומר, אם יש לכם מאמר אינפורמטיבי באתר, גם אתם תוכלו לקדם בעמוד הפייסבוק העסקי שלכם וגם הגולשים יוכלו לשתף את המאמר שלכם, במידה והוא דיבר אליהם, עם החברים שלהם בפייסבוק. יחד עם זאת, גם האנשים, שעוקבים אחרי העמוד שלכם וגם החברים של אותם לקוחות, לא יטרחו לקרוא את המאמר, שאתם משתפים, אם הכותרת שלו לא תהיה מספיק שיווקית, מזמינה ומעניינת.
 
בכלל, כאשר בונים אתר, חשוב מאוד לא לחשוב רק בכובע של אתר, אלא חשוב לסדר את התכנים ולכתוב בצורה, שהם יוכלו לעבור טוב גם ברשתות החברתיות.

תוכן עשיר

אם יש משהו שגולשים שונאים, זה להיתקל במאמר, שלא אומר כלום ורק מאדיר את המוצר, שאתם מנסים למכור, או את השם שלכם. גולשים חייבים לקבל ערך מהתכנים שלכם. אם הם לא יקבלו ערך הם יפסיקו לקרוא, ינטשו את האתר שלכם ולא יביטו לאחור.
 
יש לכם אתר על נושא של יעוץ השקעות? המוצר שלכם הוא למעשה אתם ואתם יועצי השקעות? מצוין. תמלאו את האתר בתכנים, שלא קשורים בדיוק למה שאתם עושים, אלא תכתבו על כל הנושאים הקשורים לעולם התוכן שלכם. תכתבו על מגמות בייעוץ, שינויים במשק וכיצד הם עלולים להשפיע, תייצרו ערימות של תוכן שהוא כביכול לא מכירתי.
 
אותו תוכן ״לא מכירתי״, יכול מהר מאוד להפוך לתוכן הרבה יותר מכירתי מהעמוד, שכתבתם על המוצר, שבסיומו של אותו עמוד יש לכם כפתור "רכשו עכשיו" או "הרשמו עכשיו". הסיבה היא, שכשהגולש יקרא את התוכן האינפורמטיבי המעניין אותו ולא ירגיש, שאתם מנסים למכור לו בכל משפט שני. הסבירות, שדווקא אז הוא ישתכנע לרכוש את המוצר שלכם, גבוהה יותר, כי הוא מגיע אליכם ממקום ניטרלי בו הוא סומך עליכם. הוא סומך עליכם כי סיפקתם לו ערך. עניינתם אותו, ריגשתם אותו, הוא קרא על דברים מהתחום, שבו הוא מתעניין והבין, שאתם יודעים על מה אתם מדברים.
 
בדיוק אז, בגלל התוכן העשיר, שלא רק מנסה למכור לו, הוא יחליט, שהוא רוצה לרכוש את המוצר שלכם ולא של המתחרים, כי אתם סיפקתם לו את המעבר, את הערך, שהוא צריך כדי להשלים עסקה.
 
גולש, שיגיע לאתר ויתחיל לקרוא מאמרים מכירתיים מדי, ישתעמם ויבין, שרק מנסים לדחוף לו מוצר לרכישה וכנראה, שהוא ימשיך הלאה לאתר של המתחרים שלכם. לכן, לא משנה איזה עסק יש לכם, תמיד תדאגו לייצר תכנים הקשורים לעולם העסקי שלכם ושלא מדברים בצורה ישירה על המוצר הספציפי שלכם, אלא מביאים צדדים נוספים. ככה תוכלו להשלים לגולש את התמונה, תלמדו אותו דבר או שניים, שהוא לא ידע, ותגרמו לו לסמוך עליכם. לפעמים התכנים הכי לא מכירתיים הם אלה המביאים הכי הרבה מכירות.
 
תוכן קורא לפעולה

צאו מנקודת הנחה, שגולש באינטרנט באיזשהו מקום הופך לזומבי והוא יגיע לאן שתנחו אותו. גולש נחת באתר שלכם כי הוא חיפש משהו וכנראה, שיש לכם אותו. הדבר הבא יהיה לתת לו תוכן מעניין ושיווקי כדי שהוא יגיע לשלב הבא שיקרב אותו למכירה, ואתם פשוט צריכים להגיד לו מה לעשות.
 
אם תשבו ותחכו, שהוא יגיע לבד לכפתור הרכישה או השארת הפרטים, קיימת סבירות גבוהה, שתיאלצו לחכות לנצח. אם אתם רוצים לראות את הגולש מבצע סדר פעולות מסוים, תגידו לו מה אתם רוצים. הוא מגיע אליכם לאתר, תגידו לו: "לחץ כאן לפרטים נוספים", "רוצה לשמוע עוד?" "תשאיר טלפון ונחזור אליך".
 
אחרי שהוא ראה את המוצרים שלכם תגידו לו: "תוסיף אותם לסל", ותפנו אותו לבצע רכישה. תנו לו לקרוא מאמר אינפורמטיבי ותסיימו ב"רוצה לקרוא עוד? הרשם לניוזלטר שלנו" וכו'. תמיד תגידו לו מה לעשות. אל תסמכו על כך, שהוא יתמצא לבד באתר שלכם וידע בדיוק מה צריך לבצע. תובילו אותו צעד אחרי צעד עד לרגע, שהוא יבצע את הפעולה הסופית, שתרצה אתכם.
 
אז עכשיו, אחרי שפירקנו את כל הנושא של כתיבה שיווקית וכיצד היא יכולה לעזור לנו, נשאלת בעצם השאלה: "אם אני בעל אתר, שלא יודע לכתוב שיווקי, היכן אני לומד לשפצר את הכתיבה שלי ואיך אני יכול להפוך אותה ליותר מעניינת?"
 
אז קודם כל ברור, שתמיד אפשר להיעזר בשירותיהם של כותבי תוכן שיווקי. אבל במידה ואתם רוצים לעשות זאת בעצמכם, זה לגיטימי ומובן. ניתן למצוא באינטרנט עשרות טיפים ומדריכים כיצד לחדד את יכולת הכתיבה שלכם ולהפוך אותה לשיווקית יותר. נכון, לא תהפכו להיות קופירייטרים במשרה מלאה, אבל כן תקבלו מושג אילו כותרות כדאי לכתוב ובאיזו צורה יש לבנות תכנים, שיהיו אפקטיביים ויעניקו ערך מוסף לגולש.
 
בישראל קיימות קבוצות רבות של כותבי תוכן שיווקיים, כאלה, שזה המקצוע שלהם וכאלה המבקשים טיפים. ניתן לקרוא את השירשורים והרעיונות העולים בקבוצות האלו. ניתן לקרוא בלוגים רבים, גם מהארץ וגם מחו"ל, שכל עיקרם הוא עיסוק בכתיבה שיווקית.
 
למרחיקי לכת, אפשר אפילו להירשם לקורסים אינטרנטיים און ליין וללמוד בזמן הפנוי כל מיני טריקים לכתיבה שיווקית מעניינת ברשת. אתרים כמו udemy מציעים מגוון רחב של קורסים, שעלותם נעה בין 10 ל-50 דולרים בדרך כלל, ודרכם תוכלו ללמוד מאנשים, שזה העיסוק העיקרי שלהם, כיצד לייצר תכנים טובים יותר.
 
זכרו, לא משנה כמה המוצר שלכם טוב, אם אתם לא יודעים כיצד לשווק אותו, הוא לא ימצה עשירית מהפוטנציאל שלו. כתיבה שיווקית יכולה להעלות את ההמרות באתר במאות אחוזים. תהיו מעניינים, תתנו ערך, תכתבו בצורה שנונה ומעניינת ותראו לבד כיצד התוכן השיווקי שלכם מוכר את המוצר. זה לא המוצר שמוכר את המוצר זה התוכן.
 
מאתשחר גלעד, אוגוסט 2016.
חברת PRM - שיווק ופרסום באינטרנט 

תוכן



 
 
Bookmark and Share


 

LIVECITY

לוח מודעות

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 





6.1.25 - כח המוח - יכולות המוח האנושי בעידן הבינה המלאכותית

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.

שמרו על עצמכם והישמעו להנחיות פיקוד עורף. ורק בריאות לכל קוראינו!!!
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

שמרו על עצמכם והישמעו להנחיות פיקוד העורף, ורק בריאות לכל קוראינו!!!

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים