Telecom News - פורסם מחקר על העדפות הקנייה של ישראלים בקניונים לעומת האינטרנט

פורסם מחקר על העדפות הקנייה של ישראלים בקניונים לעומת האינטרנט

דף הבית >> צרכנות >> צרכנות לפרט >> פורסם מחקר על העדפות הקנייה של ישראלים בקניונים לעומת האינטרנט
פורסם מחקר על העדפות הקנייה של ישראלים בקניונים לעומת האינטרנט
מאת: מערכת Telecom News, 28.11.16, 22:28קניה באינטרנט
 
תפיסת המחירים, כמה, מה ואיך קונים? סיבות לקנייה בקניון ובאינטרנט  ועוד. נראה, שהצרכן הישראלי הוא "צרכן נבון"  ושקול כלכלית. ממצאים חשובים למנהלים ומנהלי שיווק, מנהלי מדיה, פרסומאים, עסקים וארגונים.
 
היום חשפה חברת eBay נתוני מחקר, השופך אור על הרגלי הקנייה של ישראלים בקניונים לעומת האינטרנט.
 
עיקרי הנתונים:
 
שיעור החדירה של הקניונים והאינטרנט כמעט אבסולוטי - 97% מהציבור הישראלי קנו בקניונים בשנה האחרונה ו-95% קנו באינטרנט בשנה האחרונה.
 
63% מהישראלים מאמינים, שהקנייה באינטרנט משתלמת יותר ביחס לקנייה בקניון אך עדיין:
 
כ- 62% מסך הרכישות מתבצעות בקניון, מול 38% מהרכישות שמתבצעות באינטרנט.
 
לטענת הישראלים, הקנייה באינטרנט מאפשרת היצמדות לתקציב מתוכנן (81%) ואילו בקניון ההיצמדות לתקציב המתוכנן נמוכה יותר (40%). 
 
ההוצאה הממוצעת בקניון גבוהה יותר לעומת ההוצאה הממוצעת באינטרנט (460 ש"ח לעומת 440 ש"ח בממוצע לקנייה).
 
בממוצע גברים מדווחים, שהם מוציאים יותר כסף על קניות בהשוואה לנשים:
באינטרנט - נשים מוציאות בממוצע כ-382 ש"ח לקנייה, גברים 499 ₪.
בקניון – נשים מוציאות בממוצע כ-409 ש"ח, גברים 518 ₪.
 
הסיבה העיקרית לביקור באינטרנט היא לצורך קנייה ממוקדת (69%), בעוד שבקניונים הביקור נעשה גם לצורך קנייה ממוקדת (33%), שופינג (32%) ובילוי (24%).
 
החיסרון הבולט של האינטרנט הוא גם היתרון של הקניון - חוסר היכולת לגעת בסחורה (52%).
 
השירות באינטרנט נתפס כטוב יותר באופן מובהק (ממוצע 7.7, בסולם שבין 1 ל-10), בהשוואה לשירות בקניונים (7.3).
 
הנתונים המלאים:
 
תפיסת המחירים
שיעור החדירה של הקניונים והאינטרנט כמעט אבסולוטי - 97% מהציבור הישראלי קנו בקניונים בשנה האחרונה ו- 95% קנו באינטרנט בשנה האחרונה.
 
מרבית הציבור מאמין, שהקנייה באינטרנט משתלמת יותר מאשר הקנייה בקניון:
כ-63% מהציבור מאמין, שהקנייה באינטרנט משתלמת יותר ביחס לקנייה בקניון והיא זולה בכ-35%.
רק- 9% מהציבור מאמין, שהקנייה בקניון משתלמת יותר מהקנייה באינטרנט ושהיא זולה בכ-19%.
 
הקנייה באינטרנט נתפשת ככלי להתמודדות עם יוקר המחייה - הקנייה באינטרנט נתפסת כפתרון טוב ליוקר המחיה ע"י 75% מהציבור, וזאת בניגוד לקניון הנתפס כפתרון טוב ע"י 6% בלבד.
 
הקנייה באינטרנט מאפשרת היצמדות לתקציב מתוכנן ואילו בקניון לרוב סך ההוצאה חורגת מהתקציב שתוכנן מראש:
כ- 81% מהקונים באינטרנט דיווחו כי לרוב, סך ההוצאה בקניות באינטרנט דומה לתקציב, שתוכנן מראש או אפילו יותר זול (לעומת כ-40% מהקונים בקניון.)
מרבית הקונים בקניון (57%) דיווחו, שלרוב, כשהולכים לקניון, סך ההוצאה גבוה מהתקציב, שתוכנן מראש בכ-150 ₪. בקרב הקונים, שחורגים מהתקציב המתוכנן מראש, ניתן למצוא ייצוג יתר של נשים ומשקי בית עם ילדים.
גם החריגה מהתקציב באינטרנט מתונה יותר ביחס לחריגה מהתקציב המתרחשת במהלך הקניות בקניון (בממוצע 91 ₪ חריגה באינטרנט).
 
כמה קונים?
כיום, היקף הקניות המתבצע בקניונים גבוה יותר ביחס לאינטרנט אך נימצא במגמת ירידה לעומת האצת האינטרנט:
היחס בין הקניות בקניון מול האינטרנט עומד על כ-62% בקניון מול 38% באינטרנט; שיעור הקניות באינטרנט גבוה יותר בקרב גברים, ובקרב גילאי 54-18.
תדירות הרכישה בקניונים יותר גבוהה בהשוואה לאינטרנט. 3.5 פעמים בממוצע בחודש בקניון לעומת 2.8 באינטרנט.
ההוצאה הממוצעת בקניון גבוהה יותר לעומת ההוצאה הממוצעת באינטרנט (460 ש"ח לעומת 440 ש"ח בממוצע לקנייה). בחישוב שנתי מדובר על הוצאות גבוהות יותר בכ-30% בקניון לעומת האינטרנט.
מעניין לציין, שבכל קנייה, גם באינטרנט וגם בקניון, גברים מדווחים, שהם מוציאים יותר כסף, בהשוואה לנשים (באינטרנט - נשים מוציאות בממוצע כ-382 ש"ח לקנייה, גברים 499 ש"ח, בקניון - נשים מוציאות בממוצע כ-409 ש"ח, גברים 518 ש"ח). 
קרוב ל- 70% מדווחים, שכיום הם קונים באינטרנט יותר מאשר בעבר לעומת כ-38% מהציבור, שדיווחו, שכיום קונים בקניון פחות מאשר בעבר.
 
נראה, שהצרכן הישראלי הוא "צרכן נבון"  ושקול כלכלית, משום שקיימת התאמה בין תפיסות הציבור כלפי הפרשי המחירים ובין ההוצאה בפועל:
כ-63% מהציבור מאמין, שהקנייה באינטרנט משתלמת יותר ביחס לקנייה בקניון והיא זולה בכ-35%.
בחישוב שנתי, ההוצאות בקניון מוערכות כגבוהות יותר בכ-30% לעומת האינטרנט.  
 
סיבות לקנייה בקניון ובאינטרנט
הקנייה באינטרנט ממוקדת יותר:
הסיבה העיקרית לביקור באינטרנט היא לצורך קנייה ספציפית (69%), בעוד שבקניונים הביקור נעשה גם לצורך קנייה ספציפית (33%), שופינג כללי (32%) ובילוי (24%).
סה"כ נראה, שלצורך שופינג כללי יש עדיפות לקניון על פני האינטרנט (45% באינטרנט, 62% בקניונים), בעוד שבסיילים ההעדפה היא לאינטרנט על פני הקניון (60% באינטרנט, 42% בקניונים).
 
יתרונות הקנייה באינטרנט רבים ומגוונים לעומת הקניון:
קיימים יתרונות מרובים לקנייה באינטרנט - מחיר (57%), זמינות (40%), מגוון (28%) ונוחות (26%), בעוד שלקניון יש יתרון עיקרי אחד – אפשרות "למשש את הפריט" (64%).
החיסרון הבולט של האינטרנט הינו גם היתרון של הקניון -חוסר היכולת לגעת בסחורה (52%).
החיסרון הבולט של הקניון הוא רמת המחירים (38%). חסרונות נוספים מתייחסים לחוויית קנייה - לא נוח /  עמוס / רועש / המוני (28%) ותחושת בזבוז זמן בנסיעות / תורים / המתנה לתאי מדידה וכו' (23%).
 
תפיסת השירות באינטרנט גבוהה מזו של הקניון:
השירות באינטרנט נתפס כטוב יותר באופן מובהק (ממוצע 7.7, בסולם שבין 1 ל-10), בהשוואה לשירות בקניונים (7.3).
 
מה קונים?
רוב הקטגוריות (אופנה, מוצרי סופר, אקססוריז לבית, מוצרי קוסמטיקה, מוסיקה, תכשיטים, ציוד ספורט וקמפינג, מוצרי תינוקות וילדים) נקנות יותר בקניון (45%-63%), בעוד שכרטיסי קולנוע, גאדג'טים והזמנות מזון נקנים יותר באינטרנט (47%-69%).
בקטגוריות של תכשיטים, גאדג'טים, ציוד ספורט וקמפינג ומוצרי תינוקות וילדים המחירים בקניון נתפסים כגבוהים משמעותית (230-170 ₪ בממוצע בקניה).
 
איך קונים?
31% נוהגים לבצע חיפוש מקדים בקניון ואז לקנות באינטרנט,
כ-28% נוהגים לחפש באינטרנט ואז לקנות בקניון.
 
המחקר נערך ע"י Brummer.Dikman - בבעלות מיכל ברומר ומירי דיקמן - מחקר ואסטרטגיה, עבור eBay ישראל והשתתפו בו 500 מרואיינים מרחבי הארץ בגילאי 18-70, באמצעות פאנל אינטרנטי.
 
צפייה בחומרים נוספים - נתוני המחקר המלאים, תמונות ועוד – כאן.  
 
אלעד גולדנברג, מנהל הפעילות העסקית של eBay בישראל: "הטכנולוגיה משנה דפוסים והרגלי צריכה של צרכנים ואכן יתרונו הגדול של תחום המסחר המקוון טמון בכוחו לטשטש את הגבולות הפיזיים ולאפשר לכל אדם מסחר קל ונוח מכל מקום בעולם ובלחיצת כפתור.
המחקר מראה, שהישראלים נהנים מאוד לבקר בקניונים ורואים בהם מקומות לבילוי ופנאי, בנוסף למקומות, שבהם עורכים קניות. לעומת זאת, חוזקתו של האינטרנט טמונה בהיצע המוצרים המגוון וחיסכון כספי, 2 פרמטרים משמעותיים לצרכנים הישראלים".  
קניה באינטרנט



 
 
Bookmark and Share


 

LIVECITY

לוח מודעות

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 





6.1.25 - כח המוח - יכולות המוח האנושי בעידן הבינה המלאכותית

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.

שמרו על עצמכם והישמעו להנחיות פיקוד עורף. ורק בריאות לכל קוראינו!!!
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

שמרו על עצמכם והישמעו להנחיות פיקוד העורף, ורק בריאות לכל קוראינו!!!

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים